Home | retail | Wehkamp doneert met foute kersttruien-actie aan Ronald McDonald Kinderfonds

Wehkamp doneert met foute kersttruien-actie aan Ronald McDonald Kinderfonds

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 20/12/2016 om 22:00

Foute kerst trui Navida

Rudolf-prints, kerstmanbaarden en volledige LED-schermpjes met een haardvuur: de foute kersttrui wordt dit jaar weer naar een hoger niveau getild. Wehkamp beloont durfals die de foute kledij aantrekken. In aanloop naar Kerst wil wehkamp de families in de Ronald McDonald Huizen namelijk een hart onder de riem steken. Iedereen die zichzelf op de foto zet met een foute kersttrui en deze op de Facebookpagina van Wehkamp plaatst helpt mee. Voor iedere foto schenkt de lifestyle webwinkel 1 euro aan het Ronald McDonald Kinderfonds.

”We proberen ieder jaar gezamenlijk een actie te organiseren voor de gezinnen die in de Ronald McDonald Huizen verblijven. Natuurlijk willen de gezinnen het liefst thuis zijn, bij hun familie en vrienden, met een gezond kindje. Omdat dit deze Kerst niet mogelijk is, helpt wehkamp ons met het realiseren van het allerbelangrijkste: het bezorgen van een knuffel of nachtzoen tijdens de Kerstdagen. De kersttruienactie haakt hierop in en wij roepen onze relaties op om ook een foto te plaatsen met een foute kersttrui,” zegt Tessa Colijn, accountmanager bij het Ronald McDonald Kinderfonds.

De foute kersttrui-rage is vanuit Canada overgewaaid naar Nederland. De vraag naar kersttruien is in een paar jaar tijd vertienvoudigd. In december 2015 is er maar liefst 656.310 keer gegoogled op ‘kersttrui’. Deze stijgende lijn blijft waarneembaar volgens Wehkamp.

Tags

Ronald McDonald KinderfondsRonald McDonald Kinderfonds KersttruiKersttrui wehkampwehkamp

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!