Home | reclame | WebwinkelKeur biedt 5000 webwinkels eenvoudige mogelijkheid tot livechat

WebwinkelKeur biedt 5000 webwinkels eenvoudige mogelijkheid tot livechat

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 04/10/2017 om 14:59

LiveChat Service is partner van Stichting WebwinkelKeur. Alle leden krijgen zo eenvoudig mogelijkheid om livechat in te zetten en meer conversie te behalen.

LiveChat Service, de koploper op het gebied van messaging service in Nederland, is per 1 oktober officieel partner van Stichting WebwinkelKeur. WebwinkelKeur is een van de grootste onafhankelijke webshop keurmerken van Nederland met ruim 5000 aangesloten webshops. Met dit partnership krijgen alle leden van WebwinkelKeur eenvoudig de mogelijkheid om livechat in te zetten om meer conversie te behalen. Via het dashboard kan makkelijk meteen een pilot worden
gestart.

Naast de speciale aanbieding biedt het partnership met WebwinkelKeur andere voordelen. WebwinkelKeur vermeld LiveChat Service op het Business partner overzicht waar leden meer informatie kunnen lezen over LiveChat Service. LiveChat Service zal bovendien gastblogs verzorgen om zo een breed publiek te informeren over de voordelen en valkuilen van livechat.

Een uniek voordeel dat WebwinkelKeur haar leden biedt, is de combinatie van het keurmerk met een klantbeoordelingen tool. Deze tool maakt het mogelijk voor uw webwinkel om klantbeoordelingen volledig te integreren in uw website en zo het vertrouwen van potentiële klanten te vergroten. Ook zorgen klantbeoordelingen voor betere vindbaarheid via Google.

LiveChat Service, dat met persoonlijk contact via een chat website bezoekers helpt en zo inspeelt op een verhoogde service, is van invloed op positieve klantbeoordelingen. Deze samenwerking tussen beide partijen draagt hopelijk bij aan mooie resultaten voor de leden.

”Als keurmerk zien wij de kracht van een livechat en het belang voor onze leden en daarom zijn wij trots op deze samenwerking,” zegt Daniel La Porta, Partnermanager Stichting WebwinkelKeur.

”Wij zien veel webshops enkel focussen op techniek, terwijl de meeste winst te behalen valt door de menselijke factor terug te brengen in de e-commerce. Door weer het gesprek aan te gaan met de klant behalen wij extra omzet en genereren we waardevolle klanteninzichten. Wij zijn er van overtuigd dat deze samenwerking relevant is voor alle webwinkels,” zegt Jeroen Beltman, Chief Commercial Officer LiveChat Service.

LiveChat Service helpt organisaties aan meer leads en hogere conversies, meer servicegesprekken en call-reductie! LiveChat is werkzaam voor ruim 100 bedrijven, waaronder: AON, Fit20, inktbestellen.be, Financial Lease Nederland, Main Energie, Profile Tyrecenter, BNP Paribas, Technische Unie, Velthuis Klinkiek en vele andere websites en webshops.

Tags

Daniel La PortaDaniel La Porta Jeroen BeltmanJeroen Beltman Stichting WebwinkelKeurStichting WebwinkelKeur WebwinkelkeurWebwinkelkeur livechatlivechat

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!