Home | retail | Wat we van Daft Punk kunnen leren over branding?

Wat we van Daft Punk kunnen leren over branding?

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 06/04/2017 om 12:23

Niem Tewarie Daft Punk pop-up

Steeds meer artiesten presenteren zich met pop-ups! Vorige maand was het Rotterdamse ANS46 nog uitverkoren door The Weeknd en volgende maand zijn Gorillaz samen met Sonos in Amsterdam! Niem Tewarie van Fourteen branding strategy & projectmanagement omschrijft hoe bedrijven deze marketing tool effectief in kunnen zetten en neemt de pop-up van Daft Punk in Los Angeles als voorbeeld.

Begin dit jaar werd de Maxfield gallery in LA een week lang ondergedompeld in de wereld van een van ’s werelds meest bekendse muzikale duo’s Daft Punk. Met een expositie en de verkoop van bijzondere merchandise wisten de heren een hype te creëren. Niet in het minst door de slimme collab collectie met de coolest kids in fashion: Virgil Alboh van Off-White en Gosha Rubchinskiy.

Het eclectische duo staat bekend om hun authentieke en bijzondere manier van zakendoen en muziek maken zonder daarin enige concessie te doen. Al bijna 25 jaar weten ze on top of the game te blijven door strikt vast te houden aan hun waarden, waarvan de bekendste natuurlijk de mystiek rondom hun identiteit (wil je meer weten over wat hen drijft, kijk dan de Unchained documentaire van de BBC).  De pop-up deed uiteraard recht aan alles waar ze voor staan, waarbij niets is aan het toeval is overgelaten. Het resulteerde zoals verwacht in de nodige wachtrijen en exposure op social media.

Exclusiviteit als marketing tool

We komen net uit een decennium waarin de high street brands de winkelstraten domineerden, en nog steeds. Met vooral veel van hetzelfde. Voor het eerst waren trends die consumenten op de catwalk zagen toegankelijk en bereikbaar voor iedereen. Maar inmiddels lijkt deze formule uit te werken. Winkelstraten lijken op elkaar en mensen lijken op elkaar. De consument is verveeld en hunkert naar iets nieuws. De tegenbeweging? Exclusiviteit is de nieuwste tool om consumentenharten te veroveren. Dat uit zich in vele vormen zoals het uitbrengen van limited editions door de grotere merken tot de opkomst van kleine zelfstandige labels met kleine oplagen zodat je iets in handen hebt want anderen niet hebben. En, waar de pop-up voorheen het terrein was van de kleine labels, die nog niet in staat waren een eigen winkel te openen, is het nu vooral een marketing tool in wording van juist de gevestigde merken.

Wat Daft Punk beseft is iets wat Demna Gvasalia van Vetements (de Vetements pop up vond een week eerder plaats op dezelfde locatie) als volgt omschrijft: ”If you need to buy clothes, you go online and you click a button. If you go to a physical location, you are searching for added value – for experience-’.

Uiteindelijk draait het in 2017 en de komende jaren om het bieden van de juiste ervaringen. En met de juiste pop-up, als onderdeel van je marketing mix,  kun je die ervaring bieden. Wil je succes boeken? Dan zijn er 3 kritische succesfactoren om rekening mee te houden:

– Creëer een ervaring die past bij de identiteit van je merk, authentiek en vanuit het merk de merkbeleving.
– Biedt iets in je pop-up dat uniek en onderscheidend is, dus toegevoegde waarde biedt aan je klant zoals exclusieve items, limited editions of interessante collabs.
– Gebruik je social kanalen en PR effectief om optimale resultaten te behalen, vooral op vlak van branding/imagebuilding zodat je er op langere termijn van profiteert.

Wil je zien hoe experience branding online werkt? Check dan ook de Daft Punk website en laat je inspireren.

Tags

Demna GvasaliaDemna Gvasalia VetementsVetements Daft PunkDaft Punk Los AngelesLos Angeles Gosha RubchinskiyGosha Rubchinskiy Off-WhiteOff-White Virgil AlbohVirgil Alboh Maxfield galleryMaxfield gallery GorillazGorillaz The WeekndThe Weeknd FourteenFourteen Niem TewarieNiem Tewarie

Comments

Kenmerken

Sneakers4u, de grootste online sneaker-zoekmachine van Nederland en België, fungeert als een soort Trivago voor sneakers. Met 140 nationale en internationale webwinkels en een aanbod van ruim 180.000 sneakers van zo'n 2500 merken zoals Nike, Adidas en Asics en samenwerkingen met grote webwinkels zoals Wehkamp, de Bijenkorf, Miinto en Omoda is het de grootste marktplaats voor sneakers in Nederland en België. De vergelijkingssite is deze week 2 miljoen keer door bezoekers gezien. Voor de Otterlose eigenaar Mark van den Ing is dat reden genoeg om de stap naar het buitenland te wagen.  Van der Ing: ''Naast de internationale versie lanceren we binnenkort ook een mobiele app. Daarnaast heeft Sneakers4u een vernieuwde prijsvergelijking-functie.

Sneaker zoekmachine Sneakers4u binnenkort ook als mobiele app

Sneaker zoekmachine Sneakers4u binnenkort ook als mobiele app0 ?php the_title() ?>673 dagen geleden
Om de achttiende editie van Appelsap aan te kondigen brengen huidige opkomende hiphop-artiesten als Jacin Trill, Leafs, Ray Fuego, Bubbles en Mairo Nawaz een ode aan iconen zoals Eminem, Outkast,  N.W.A., 50 Cent, A$AP Rocky, EPMD, Missy Elliott, The Notorious B.I.G. en Lil Kim. De campagne is bedacht door Halal en bestaat uit een film, geregisseerd door Rogier Smalhout en foto's door Vitali Gelwich die zijn gebaseerd op het originele beeldmateriaal. De geportretteerde artiesten zullen allen optreden tijdens het festival 11 augustus in het Flevopark.

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap0 ?php the_title() ?>689 dagen geleden
Op 29, 30 en 31 mei organiseert Kenniscentrum Creating 010 van Hogeschool Rotterdam Retailution, met uiteenlopende visies op de toekomst van retail. Retailution biedt een driedaags programma: een werkbijeenkomst met workshops voor Rotterdamse retailers, een symposium gericht op kennisontwikkeling en -uitwisseling, en een expositie met retail-prototypes van studenten van Hogeschool Rotterdam met onder andere een installatie to personalise your knitwear en een interactieve vitrine die het verhaal van de geschiedenis en de toekomst van de Lijnbaan vertelt.

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam0 ?php the_title() ?>690 dagen geleden
Producer ESKO is bekend van nummers voor Bokoesam, Keizer, Jermaine Niffer, Josylvio , Sevn Alias, Jonna Fraser, Hef, Adje, Cho, Lijpe, 3robi, Kempi, The Partysquad en Adje. Ter gelegenheid van zijn eigen album Beats By Esko zal producer live in contact treden met zijn fans. Vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9 is de als Stacey Walroud geboren artiest middels een livestream te zien en te spreken via de nieuwste interactieve reclamezuil op metrostation Beurs te Rotterdam.

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs0 ?php the_title() ?>709 dagen geleden
Val + Rose (Valerie en Roos) begonnen enkele jaren geleden met 9straatjesonline. Inmiddels is dit overgegaan naar het modeplatform OU. Boutique Stories. Met ook fysieke winkels. Na boetieks in Amsterdam en Haarlem is er nu ook een winkel in Rotterdam geopend.

OU. Boutique Stories ook in Rotterdam

OU. Boutique Stories ook in Rotterdam0 ?php the_title() ?>737 dagen geleden
Het Amsterdamse luxe schoenenmerk Filling Pieces heeft op verzoek van Barneys de eerste kledingcollectie ontworpen. Voor zijn eerste stukken heeft ontwerper Guillaume Philibert zijn inspiratie in zijn opleiding tot architect gezocht. Elk stuk is gebaseerd op: Form Follows Function. Een principe dat bekend is gemaakt door de bekende Amerikaanse architect Frank Lloyd Wright.

Filling Pieces lanceert eerste kledingcollectie voor Barneys

Filling Pieces lanceert eerste kledingcollectie voor Barneys0 ?php the_title() ?>738 dagen geleden
Uit onderzoek van Winkelstraat.nl van data van Financial Times, McKinsey & Company en Euromonitor blijkt affordable luxury segment snelst in omvang gestegenDe luxe kledingmarkt trekt flink aan. Vooral online wordt veel kleding uit het luxe segment gekocht. Dat blijkt uit onderzoek van fashion platform Winkelstraat.nl, dat data van Financial Times, McKinsey & Company, Euromonitor en haar eigen e-commerce platform analyseerde. Vooral de markt in de Benelux trekt aan. Zo is de totale waarde van de online kledingmarkt sinds 2015 met liefst 38 procent toegenomen tot 2,7 miljard euro. Deze groei ligt ver boven het Europese gemiddelde, dat in 2015 nog op 13% lag. Binnen de kledingindustrie zijn er verschillende segmenten, namelijk ‘luxury’, ‘affordable luxury’, ‘premium’ en ‘mid market’. Opvallend is dat het ‘affordable luxury’ segment de afgelopen jaren het snelst in omvang is gestegen, mede doordat merken zich in dit segment steeds beter weten te onderscheiden.

Affordable luxury groeit sneller dan alle andere segmenten

Affordable luxury groeit sneller dan alle andere segmenten0 ?php the_title() ?>739 dagen geleden
Via de app Favor is het mogelijk verschillende modestijlen te vergelijken. De oprichters gaan onderzoek doen naar welke stad het meest modieus is. Amsterdam en Rotterdam strijden als eerste.

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor0 ?php the_title() ?>744 dagen geleden
Met fans als Madonna, Beyonce en Lady Gaga is Fluevog een begrip in de schoenenwereld. Al sinds 1970 ontwerpt Canadees John schoenen, met met eerste klanten als The Beach Boys, Alice Cooper en filmmaker Robert Altman. Nu, bijna 50 jaar later, staat John nog steeds aan het roer bij Fluevog en opent hij zijn eerste Europese winkel in het centrum van Amsterdam aan de Heiligeweg 37.

John Fluevog opent eerste Europese winkel in Amsterdam

John Fluevog opent eerste Europese winkel in Amsterdam0 ?php the_title() ?>751 dagen geleden
De Bijenkorf heeft nieuwe fashion campagne: Straat Couture, laten fotograferen door talent Lois Cohen, diversiteit is een belangrijk element in haar werk.

De Bijenkorf gaat straat

De Bijenkorf gaat straat0 ?php the_title() ?>752 dagen geleden
Nederland is één van de grootste wereldwijde knooppunten voor dataverkeer. De benodigde infrastructuur voor al deze data, zoals servertorens en computerparken, heeft enorm veel water en elektriciteit nodig voor koeling en energie. Dit legt een groot beslag op onze grondstoffen en heeft een grote impact op ons klimaat. De tentoonstelling De Hollandse Savanne in Museum Hedendaagse Kunst De Domijnen in Sittard-Geleen bekijkt dit dilemma tussen de onlinewereld en de fysieke wereld vanuit verschillende perspectieven. Kunstenaars, belangengroepen en onderzoekers verkennen daarbij ook mogelijke duurzame alternatieven.

De cloud heeft een flinke impact op het klimaat

De cloud heeft een flinke impact op het klimaat0 ?php the_title() ?>760 dagen geleden
The Post-Couture Collective stuurt een made-to-measure bouwpakket dat klant zelf in elkaar zet. Het concept is genomineerd voor Henry van de Velde Award.

In de webshop van Post-Couture bestel je kleding die je zelf in elkaar zet

In de webshop van Post-Couture bestel je kleding die je zelf in elkaar zet0 ?php the_title() ?>792 dagen geleden
A Music Moment, een full service muziek start-up, geeft retail en horeca nieuwe In-Store beleving door samenwerking met Soundtrack Your Brand van Spotify.

A Music Moment biedt legaal muziek van Spotify in winkels en horeca

A Music Moment biedt legaal muziek van Spotify in winkels en horeca0 ?php the_title() ?>807 dagen geleden
Heidi Klum en Lidl lanceren derde Esmara by Heidi Klum collectie: #LETSDENIM. Een veelzijdige denim-collectie die ook op jonge meiden is gericht. 

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl0 ?php the_title() ?>808 dagen geleden
Om hun tracksuit te promoten lukte het TITS om bordeel Yab Yum voor een keer te gebruiken als decor voor shoot met Christina Curry en Shenta Ignacio.

Christina Curry en Shenta Ignacio in Yab Yum voor TITS-Store

Christina Curry en Shenta Ignacio in Yab Yum voor TITS-Store0 ?php the_title() ?>834 dagen geleden
De rugzak, aktetas, clutch en shopper en bijpassende schoenen eerst bij Collab Store, daarna in webshops van de Rotterdamse merken Saija en Diversité.

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug0 ?php the_title() ?>844 dagen geleden
Na succesvolle edities in grote steden als Parijs, Zürich, Berlijn, Moskou, Keulen, Warschau en Amsterdam vindt komend weekend de eerste editie van Sneakerness in Rotterdam plaats in de Van Nelle Fabriek. Sneakerness is uitgegroeid tot het belangrijkste sneakerevent van Europa. Er worden duizenden sneakers verkocht en merken en winkels als Crep Protect, WOEI, Overkill, Monta en Reell Jeans presenteren zich. 

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam0 ?php the_title() ?>857 dagen geleden
De muziek, kunst en het feilloze gevoel voor stijl van Lou Doillon vormt de inspiratie voor de nieuwe collectie van & Other Stories.

& Other Stories presenteert nieuwe collectie met Franse muze Lou Doillon

& Other Stories presenteert nieuwe collectie met Franse muze Lou Doillon0 ?php the_title() ?>859 dagen geleden
IKEA opent een tijdelijke cadeauwinkel op Vredenburg 4 in Hoog Catharijne in Utrecht; de IKEA Gift Shop. In deze tijdelijke giftshop worden klanten tot en met 31 december verrast met speciaal geselecteerde producten uit het IKEA assortiment. Het is voor het eerst dat IKEA een winkel in de binnenstad opent, toegespitst op de feestdagen. Behalve bij de Gift Shop in Hoog Catharijne, kunnen klanten ook de tijdelijke online Gift Shop* bezoeken.

IKEA opent speciale giftshop in hartje Utrecht

IKEA opent speciale giftshop in hartje Utrecht0 ?php the_title() ?>863 dagen geleden
Samsung heeft de droom van modeblogger MoreStyleThanFashion waar helpen maken. Een Instagrammable Pink Wall op de Rotterdamse Hofbogen.

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen0 ?php the_title() ?>884 dagen geleden
Levi's Levi's Na wereldsteden als New York, Londen en Parijs lanceert Levi's in samenwerking met het creatieve collectief Chips een Rotterdam City Tee.

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee0 ?php the_title() ?>885 dagen geleden
BALR. is voortaan ook verkrijgbaar bij de high-end schoenen- en modebestemming Aspact. In de zeven stores heeft Aspact een nieuwe visie op het gebied van luxe merken vormgegeven, waar BALR. perfect op aansluit. De twee merken hebben de handen ineengeslagen om de gezamenlijke identiteiten te versterken.

Aspact verkoopt als enige retailer in Nederland BALR.

Aspact verkoopt als enige retailer in Nederland BALR.0 ?php the_title() ?>890 dagen geleden
Bram Ladage opent pop-up store in Rotterdamse Markthal ter ere van 50 jarig jubileum. Er zijn unieke tassen, overhemden, sokken en shirts te koop.

Bram Ladage opent pop-up store met merchandise in Markthal

Bram Ladage opent pop-up store met merchandise in Markthal0 ?php the_title() ?>893 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>898 dagen geleden
Peugeot vroeg in het kader van de Django Design Battle stylist Tommy Driessen en kunstenares Loes van Delft een scooter naar eigen smaak en stijl te pimpen.

Loes van Delft wint Peugeot Django Design Battle

Loes van Delft wint Peugeot Django Design Battle0 ?php the_title() ?>933 dagen geleden
KARWEI opent pop-upstore City Loft met comfort van internationale allure op Utrecht Centraal. Een sneak preview van de wooncampagne voor het najaar 2017.

KARWEI opent pop-upstore City Loft op Utrecht Centraal

KARWEI opent pop-upstore City Loft op Utrecht Centraal0 ?php the_title() ?>947 dagen geleden
method opent pop-up experience op Utrecht Centraal. Bezoekers worden bekogeld met kleur en kunnen kennismaken met de schoonmaakproducten.

Schoonmaakmerk method bekogelt voorbijgangers met kleur op Utrecht Centraal

Schoonmaakmerk method bekogelt voorbijgangers met kleur op Utrecht Centraal0 ?php the_title() ?>957 dagen geleden
Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne.

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers0 ?php the_title() ?>960 dagen geleden
Samsung en Live Nation gaan samen een concert van Coldplay in Chicago live streamen. Het is zelfs mogelijk om het concert in Virtual Reality te volgen.

Concert van Coldplay wereldwijd live te zien in Virtual Reality

Concert van Coldplay wereldwijd live te zien in Virtual Reality0 ?php the_title() ?>961 dagen geleden
Hiphopfestival Appelsap lanceert traditiegetrouw fashion-collectie, met ORDER. Pop-up store bij Ben-G en samen met G-Star RAW Karaoke-stage festival.

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G0 ?php the_title() ?>970 dagen geleden
Mood Media winkel onderzoek

45% van de Nederlanders kiest stenen winkel met goede sfeer boven webshop

45% van de Nederlanders kiest stenen winkel met goede sfeer boven webshop0 ?php the_title() ?>1011 dagen geleden
Jaguar Gorillaz

Jaguar Land Rover en Gorillaz zoeken talent via een code in app

Jaguar Land Rover en Gorillaz zoeken talent via een code in app0 ?php the_title() ?>1013 dagen geleden
Mercedes Hoog Catharijne

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen0 ?php the_title() ?>1024 dagen geleden
Favor Appisode iOnline

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community0 ?php the_title() ?>1025 dagen geleden
AHSH46 Justin Bieber

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1031 dagen geleden
PwC retail online shoppen

Nederlanders shoppen liever in winkelstraat dan online

Nederlanders shoppen liever in winkelstraat dan online0 ?php the_title() ?>1040 dagen geleden
Travelbird Instagram Rijksmuseum Efteling Erasmusbrug

Wat zijn de meest geïnstagramde toeristische attracties?

Wat zijn de meest geïnstagramde toeristische attracties?0 ?php the_title() ?>1055 dagen geleden
Radboud Anaïs Grétry social media

Hoe kunnen merken consumentengedrag op Social Media beïnvloeden?

Hoe kunnen merken consumentengedrag op Social Media beïnvloeden?0 ?php the_title() ?>1054 dagen geleden
Maurits Cornelis Escher Supreme

Onmogelijke illustraties Escher vormen kledingcollectie Supreme

Onmogelijke illustraties Escher vormen kledingcollectie Supreme0 ?php the_title() ?>1061 dagen geleden
Goud Uberconnected Digital Dialogues Pulse social media facebook twitter

Bedrijven negeren bijna 40% van de berichten op Social Media

Bedrijven negeren bijna 40% van de berichten op Social Media0 ?php the_title() ?>1086 dagen geleden
LENA the fashion library maakt kleding lenen in heel Nederland mogelijk met online library

kledingbibliotheek LENA gaat landelijk met online leensysteem

kledingbibliotheek LENA gaat landelijk met online leensysteem0 ?php the_title() ?>1086 dagen geleden
Top Notch SFB Ronnie Flex Mr Polska Lil Kleine

Top Notch bereikt miljard views op eigen Youtube kanaal

Top Notch bereikt miljard views op eigen Youtube kanaal0 ?php the_title() ?>1088 dagen geleden
Sonos gaat een samenwerking aan met de band Gorillaz. Ter ere van het langverwachte nieuwe album ‘Humanz’ creëren ze samen drie Spirit Houses, waaronder een in Amsterdam.

Sonos brengt Gorillaz naar Amsterdam

Sonos brengt Gorillaz naar Amsterdam0 ?php the_title() ?>1088 dagen geleden
Band Gorillaz

T-Mobile lanceert bijzondere samenwerking met band Gorillaz

T-Mobile lanceert bijzondere samenwerking met band Gorillaz0 ?php the_title() ?>1100 dagen geleden
Popster The Weeknd

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up Shop The Weeknd binnen

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up  Shop The Weeknd binnen0 ?php the_title() ?>1116 dagen geleden
De vierde editie van het Buma Awards Gala

Buma onderscheidt voor het eerst reclamemuziek

Buma onderscheidt voor het eerst reclamemuziek0 ?php the_title() ?>1117 dagen geleden
Anna Nooshin

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip0 ?php the_title() ?>1144 dagen geleden
Action Bronsom Main Tom Gould

Lifestyle- en cultuurzender Viceland vanaf 1 maart in Nederland

Lifestyle- en cultuurzender Viceland vanaf 1 maart in Nederland0 ?php the_title() ?>1159 dagen geleden
MTV EMA Rotterdam

BrandDeli kijkt terug op succesvol groeijaar

BrandDeli kijkt terug op succesvol groeijaar0 ?php the_title() ?>1181 dagen geleden
Kim Stolk

Kim Stolk: Merken moeten hun mobile design aanpassen op mobiel gebruik

Kim Stolk: Merken moeten hun mobile design aanpassen op mobiel gebruik0 ?php the_title() ?>1194 dagen geleden
Niem Tewarie

Niem Tewarie (Fourteen): Right time marketing komt in plaats van real time

Niem Tewarie (Fourteen): Right time marketing komt in plaats van real time0 ?php the_title() ?>1199 dagen geleden
MTV broederliefde

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1241 dagen geleden
MTV music week Rotterdam Afrojack

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA0 ?php the_title() ?>1303 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!