Home | sponsoring | VIVA en Renault zoeken Visionista’s

VIVA en Renault zoeken Visionista’s

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 23/05/2017 om 10:49

VIVA VIVA400 Renault Visionista’s

VIVA400 zoekt samen met Renault naar jonge ambitieuze vrouwen. Om deze zogenaamde Visionista’s vervolgens verder te helpen in hun carrière. De dertig aanstormende talenten maken kans op een programma met masterclasses en personal coaching van topvrouwen. Tot maandag 29 mei kunnen potentiële Visionista’s zich aanmelden.

Nu VIVA400 tien jaar bestaat, is het volgens marketingmanager Marjolein Verdam de hoogste tijd om jonge en ambitieuze vrouwen een springplank te bieden. Mede door Renault biedt VIVA400 nu ook de mogelijkheid voor aanstormende talenten om deel uit te maken van VIVA400. Al 4.000 getalenteerde vrouwen kregen de afgelopen jaren via VIVA400-nominaties en -awards een podium voor wie ze zijn en wat ze doen.

Voor 30 aanstormende talenten start vanaf 8 juni het programma: La route du succès. Een inspirerende en avontuurlijke roadtrip die start in Amsterdam met pitches en masterclasses van topvrouwen. De top 10 reist door naar Parijs voor een tweedaagse masterclass, waar Renault een groot onderdeel van gaat uitmaken, waarna slechts drie vrouwen extra personal coaching ontvangen om zich klaar te maken voor de grande finale tijdens de VIVA400-awards.

Eén van de drie finalisten wint tijdens de VIVA400-awarduitreiking de felbegeerde titel VIVA400 Visionista’s 2017 én een prijzenpakket van ruim € 10.000 om haar droom verder te realiseren.

Al zes jaar werken Renault en VIVA400 samen met veel succes. In 2016 is de VIVA400-campagne bekroond met een SAN-nominatie. Mede dankzij een brede displaycampagne op de VIVA-kanalen met een verbreding naar de vrouwenomgeving van Sanoma en social media, wat ruim 15 miljoen impressies opleverde.

De VIVA400-omgeving op renault.nl trok ruim 10.000 unieke bezoekers, waarvan ruim 65% vanaf een mobiel apparaat. Vorig jaar is maar liefst 38.000 keer gestemd op VIVA400-genomineerden en ontving de VIVA400-campagne een externe PR-waarde van circa 2 miljoen euro. Reden genoeg om de samenwerking voort te zetten én aanstormend talent een kans te bieden.

Met de insights van 10 jaar VIVA400 werkt Renault mee aan (nog meer) succes van VIVA400 én nu ook de VIVA400 Visionista’s. Daarmee zet het automerk de langdurige partnership met VIVA400 verder door. Dit jaar gaat dat gebeuren via 360 graden storytelling, een samenwerking met Social 1nfluencers, een tv-programma op Net5, verschillende thema-maanden, nieuwe VIVA-rubrieken en live events.

Vanuit Renault is er ondersteuning met de modellen Twingo, Clio en Captur, daarnaast werken mediabureau OMD met hun branded content label Fuse, reclamebureau Publicis en Social Media bureau Dorst & Lesser mee aan de storytelling rond de partnership met VIVA400. Via al deze partijen en kanalen worden vrouwen over een periode van 8 maanden geïnspireerd met spannende content en interessante tips en tricks om hun eigen carrière een boost te geven.

Tags

Visionista’sVisionista’s Social 1nfluencersSocial 1nfluencers OMDOMD Net5Net5 PublicisPublicis Dorst & LesserDorst & Lesser RenaultRenault VIVA400VIVA400 VivaViva

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!