Home | B2B | Vier finalisten voor de eerste Rotterdams Communicatie Talent Award 2017

Vier finalisten voor de eerste Rotterdams Communicatie Talent Award 2017

Geplaatst door Jeroen Veenstra in B2B op 24/09/2017 om 23:26

Natascha Hokke, Danny Kaan, Nick Kiran en Talitha Nöllen-de Haas zijn genomineerd voor Het Rotterdams Communicatie Talent 2017.

Platform Communicatie Rotterdam gaat eens per jaar Rotterdams communicatietalent in het zonnetje zetten. Vandaag vindt de eerste uitreiking plaats van de eerste prijs voor het Rotterdams Communicatie Talent 2017. Het Rotterdams Communicatie Talent 2017 is een communicatieprofessional tot 30 jaar óf een communicatiestudent die een opvallend goede prestatie heeft geleverd. Dat kan bijvoorbeeld een succesvolle introductie of campagne zijn, een excellente scriptie of stage of een vernieuwende en inspirerende aanpak. De prestatie heeft betrekking op de periode juli 2016 – juli 2017.

De jury van het Rotterdams Communicatie Talent wordt gevormd door Mark van der Roer (hoofd communicatie gemeente Rotterdam), Astrid Kortekaas (hoofd communicatie Diergaarde Blijdorp), Mark do Amaral (zelfstandig communicatie-adviseur), Rinske Brand (directeur BRAND The Urban Agency) en Steffart Buijs (voorzitter PCR en directeur/partner Leene Communicatie). De jury heeft vier kandidaten geselecteerd: Natascha Hokke, Danny Kaan, Nick Kiran en Talitha Nöllen-de Haas.

Natascha Hokke is Communicatieboswachter bij Natuurmonumenten voor Midden Delfland onder de rook van Rotterdam en de Nieuwkoopse Plassen. In 2012 studeerde ze af aan de Hogeschool Rotterdam.

Danny Kaan is junior online marketeer bij Albert Heijn / Ahold en volgde de studie communicatie aan Hogeschool Inholland.

Nick Kiran is innovator en ondernemer gespecialiseerd in creatieve marketing. Hij studeerde Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam en studeert momenteel aan de Universiteit van Tilburg (Communicatie en Informatiewetenschappen, mastertrack Cognitive Science and Artificial Intelligence). Daarnaast werkt hij een dag per week bij technologiebedrijf Tweetonig BV, waar hij internationaal PR-succes behaalde met het project Tryst Energy.

Talitha Nöllen-de Haas is eigenaar van Hippr, bureau voor PR en marketing gespecialiseerd in influencer marketing. Ze heeft media en entertainment management gestudeerd en daarna aan de Universiteit van Tilburg een premaster communicatie en informatiewetenschappen behaald. Via haar functie als sales en accountmanager bij de Van Nelle fabriek, groeide ze op haar 25e door naar de functie van Marketing & Communications manager van het NHOW hotel in Rotterdam. Sinds eind 2016 is Hippr een feit. Naast haar eigen bureau zet Thalita zich in voor jonge ondernemers en de LHBT community in Rotterdam.

De prijs voor het Rotterdams Communicatie Talent 2017 wordt mede mogelijk gemaakt dankzij: Van der Hilst en gemeente Rotterdam.

Tags

Natascha HokkeNatascha Hokke Danny KaanDanny Kaan Talitha Nöllen-de HaasTalitha Nöllen-de Haas an der Hilstan der Hilst Nick KiranNick Kiran Rotterdams Communicatie Talent AwardRotterdams Communicatie Talent Award HipprHippr

Comments

Kenmerken

Logeion zet ieder jaar twee communicatieprofessionals in de schijnwerpers tijdens de Verkiezing van de Communicatieman/vrouw en het CommunicatieTalent van het Jaar. De drie finalisten voor de Verkiezing van het CommunicatieTalent van het Jaar zijn eerder al bekendgemaakt door de jury: Isabel Boerdam (De Hippe Vegetariër), Soraya Koendjbiharie (Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) en Paulien Trommelen (Future Communication). Nu zijn ook de genomineerden voor de Verkiezing van de Communicatieman/vrouw van het Jaar bekend gemaakt: Augusta Noya (Spaarne Gasthuis), Rudolph Strickwold (Hulphond Nederland) en Frank Tebbe (Het Nederlandse Rode Kruis). Zij gaan op 21 juni 2018 tijdens C-DAY18 met elkaar de strijd aan om de prijs in de wacht te slepen.

De Hippe Vegetariër mogelijk CommunicatieTalent van het Jaar

De Hippe Vegetariër mogelijk CommunicatieTalent van het Jaar0 ?php the_title() ?>418 dagen geleden
Deelnemen aan netwerkevenementen kan een goede manier zijn om zakelijke kansen te creëren. En wanneer zulke evenementen goed worden georganiseerd, kunnen ze bedrijven zelfs helpen om samen te innoveren. Dat is de conclusie van nieuw onderzoek door dr. Patrick ReinmoellerOpent extern, Associate Professor Strategic Management aan Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) en mede-onderzoekers dr. Alessandro GiudiciOpent extern en professor Davide RavasiOpent extern van Cass Business School, City University of London.

Hoe goede netwerkevenementen bedrijfsinnovatie kunnen bevorderen?

Hoe goede netwerkevenementen bedrijfsinnovatie kunnen bevorderen?0 ?php the_title() ?>427 dagen geleden
Op 29, 30 en 31 mei organiseert Kenniscentrum Creating 010 van Hogeschool Rotterdam Retailution, met uiteenlopende visies op de toekomst van retail. Retailution biedt een driedaags programma: een werkbijeenkomst met workshops voor Rotterdamse retailers, een symposium gericht op kennisontwikkeling en -uitwisseling, en een expositie met retail-prototypes van studenten van Hogeschool Rotterdam met onder andere een installatie to personalise your knitwear en een interactieve vitrine die het verhaal van de geschiedenis en de toekomst van de Lijnbaan vertelt.

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam0 ?php the_title() ?>441 dagen geleden
Consumenten baseren aankoopbeslissingen steeds vaker op online productbeoordelingen. Bedrijven bieden mensen dan ook steeds vaker geld om online productbeoordelingen te schrijven. Gewoonlijk gaat het dan om lage bedragen, maar volgens onderzoeker Dr. Christilene du Plessis van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), doet dat meer kwaad dan goed. Zij ontdekte in haar onderzoek: Influencers: The Role of Social Influence in Marketing dat consumenten online productbeoordelingen meer vertrouwen wanneer recensenten een hoger bedrag betaald krijgen.

Online productbeoordelingen geloofwaardiger als schrijver meer betaald krijgt

Online productbeoordelingen geloofwaardiger als schrijver meer betaald krijgt0 ?php the_title() ?>462 dagen geleden
Door consumenten te stimuleren om van tevoren een door de winkelier gekozen tijdstip te kiezen waarop de producten bezorgd kunnen worden, kan het vervoer aanzienlijk efficiënter en duurzamer plaatsvinden. Door de consument bovendien in staat te stellen zijn groene gedrag via de sociale media te delen, groeit ook de motivatie bij andere klanten om met deze wijze van bezorging van online boodschappen het milieu te ontzien. Dit idee van Tatjana Mirosnicenko, studente aan de Rotterdam School of Management (RSM), heeft de jaarlijkse duurzaamheidsprijs van KPMG gewonnen.

Stimuleer consument om tijdstip te kiezen voor bezorging

Stimuleer consument om tijdstip te kiezen voor bezorging0 ?php the_title() ?>462 dagen geleden
Onderzoek aan Rotterdam School of Management toont aan dat consumenten geen eigen, objectieve mening over merk of product kunnen vormen als zij een advertentie of reclame zien met positieve stimuli, zoals een fraai landschap, gelukkige mensen en populaire beroemdheden.

We hebben geen invloed op onze eigen reactie op reclame

We hebben geen invloed op onze eigen reactie op reclame0 ?php the_title() ?>496 dagen geleden
Onderzoek aan Rotterdam School of Management toont aan dat een overname de identiteit van een merk kan schaden waardoor het minder populair wordt.

Waarom sommige merken na een overname hun waarde verliezen

Waarom sommige merken na een overname hun waarde verliezen0 ?php the_title() ?>502 dagen geleden
Volgens Amit Bhattarchajee (Rotterdam School of Management, Erasmus University) toont populaire cultuur nogal stereotypische beelden over winst maken.

Waarom mensen bedrijven die winst maken wantrouwen?

Waarom mensen bedrijven die winst maken wantrouwen?0 ?php the_title() ?>508 dagen geleden
Koekjes op basis van insecten! kweekvlees! Of gerecycled water, dat in wezen gereinigd en bewerkt rioolwater is! Zelfs bewuste consumenten moeten eerst hun weerzin overwinnen om dat te eten of drinken. Onderzoek van dr. Anne-Kathrin Klesse van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), Janet Geipel en Constantinos Hadjichristidis toont aan dat het beschrijven van duurzame maar afstotelijke producten in een tweede taal ervoor zorgt dat mensen eerder bereid zijn ze te eten.

Beschrijving in andere taal maakt afstotelijke producten aantrekkelijker

Beschrijving in andere taal maakt afstotelijke producten aantrekkelijker0 ?php the_title() ?>511 dagen geleden
Met ruim 1,8 miljoen hotelovernachtingen ontving Rotterdam in 2017 een recordaantal hotelgasten. Ruim de helft kwam vanwege zaken naar de stad.

Rotterdam trekt recordaantal toeristen

Rotterdam trekt recordaantal toeristen0 ?php the_title() ?>533 dagen geleden
In het stadshart van Rotterdam transformeert Holland2Stay kantoortoren De Splinter aan de Aert Van Nesstraat tot drie sterren hotel The James.

Hotel2Stay breidt met The James uit naar Rotterdam

Hotel2Stay breidt met The James uit naar Rotterdam0 ?php the_title() ?>551 dagen geleden
Voetbalclub Feyenoord wint omdat landskampioenschap Rotterdam op positieve manier op de kaart zette. Freestyle voetballer Soufiane Touzani is aanstormend talent.

Feyenoord en Soufiane Touzani onderscheiden bij Marketing Award Rotterdam 2017

Feyenoord en Soufiane Touzani onderscheiden bij Marketing Award Rotterdam 20170 ?php the_title() ?>559 dagen geleden
Onderzoek toont aan dat hersenscans voorspellingen over individuele voorkeuren bij ophalen van geld bij een groot publiek nauwkeuriger maken.

Hersenscans voorspellen succes van crowdfunding

Hersenscans voorspellen succes van crowdfunding0 ?php the_title() ?>622 dagen geleden
De jaarlijkse Portfolio + Speeddate avond van Stichting JongeHonden vindt 16 november plaats bij House of Watt. Mediabedrijven zoeken nieuw talent.

JongeHonden verbindt creatieve industrie tijdens jaarlijkse Portfolio & Speeddate avond

JongeHonden verbindt creatieve industrie tijdens jaarlijkse Portfolio & Speeddate avond0 ?php the_title() ?>622 dagen geleden
Meerdere Nederlandse nominaties European Excellence Awards. Prijzen belonen de meest opvallende en succesvolle PR- en communicatiecampagnes binnen Europa.

BIJL PR, HEMA, Heineken en Zandbeek onder de genomineerden voor European Excellence Awards

BIJL PR, HEMA, Heineken en Zandbeek onder de genomineerden voor European Excellence Awards0 ?php the_title() ?>624 dagen geleden
Gastvrije TravelBird deed onderzoek naar hoe internationale steden scoren in gastvrijheid ten opzichte van massatoerisme. Rotterdam​ staat wereldwijd op vijfde ​plek.

Rotterdam meest gastvrije stad van Nederland

Rotterdam meest gastvrije stad van Nederland0 ?php the_title() ?>630 dagen geleden
Stefan Wijnen (HEMA), Ronald Doesburg (Shell Chemicals Europe) en Ahmet Eraslan (CGI) zijn de finalisten die strijden om de titel: Young Captain 2017. De winnaar wordt op 13 november bekendgemaakt. De Young Captain Award wordt dit jaar voor de dertiende keer uitgereikt. De jury kent de Award jaarlijks toe aan de meest getalenteerde businessleider die opvalt door de invloed die hij of zij al in een vroege fase van zijn of haar carrière heeft op de eigen onderneming.

Topmanagers van HEMA, Shell en CGI finalisten Young Captain Award 2017

Topmanagers van HEMA, Shell en CGI finalisten Young Captain Award 20170 ?php the_title() ?>635 dagen geleden
Levi's Levi's Na wereldsteden als New York, Londen en Parijs lanceert Levi's in samenwerking met het creatieve collectief Chips een Rotterdam City Tee.

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee0 ?php the_title() ?>636 dagen geleden
Rotterdam Partners, de gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam en Erasmus Universiteit Rotterdam werken al drie jaar samen aan het vergroten van de aantrekkingskracht van Rotterdam. Daar zijn tien nieuwe partners bij gekomen. Onder het motto: Rotterdam. Make It Happen zetten de aangesloten partijen de stad in binnen- en buitenland stevig op de kaart. Om de boodschap nog breder te verspreiden, zijn daar nu tien nieuwe partners bij gekomen die ook het gevoel van Rotterdamse trots uitdragen. De nieuwe leden zijn Cruise Port Rotterdam, Diergaarde Blijdorp, Euromast, Feyenoord Rotterdam, RDM Rotterdam en Centre of Expertise, Rotterdam Ahoy, Rotterdam The Hague Airport, Rotterdam Port Promotion Council, Rotterdams Philharmonisch Orkest en Spido.

Tien nieuwe partners moeten Rotterdam aantrekkelijker maken

Tien nieuwe partners moeten Rotterdam aantrekkelijker maken0 ?php the_title() ?>637 dagen geleden
Tuinderij Vers, Aldewa en WeAreReasonable People zijn genomineerd voor de Rotterdamse Ondernemersprijs. 27 november is de uitreiking.

Tuinderij Vers, Wearereasonablepeople en Aldowa maken kans op Rotterdamse Ondernemersprijs

Tuinderij Vers, Wearereasonablepeople en Aldowa maken kans op Rotterdamse Ondernemersprijs0 ?php the_title() ?>650 dagen geleden
Sabine Steen-Lakerveld (DOK30) blogt over duurzaamheidscommunicatie. Zij beschrijft hoe duurzaamheidsbeleid als strategisch middel in te zetten.

Duurzaamheidscommunicatie is geen green washing maar een strategisch middel

Duurzaamheidscommunicatie is geen green washing maar een strategisch middel0 ?php the_title() ?>672 dagen geleden
VPRA heeft nominaties voor de Dutch PR Awards 2017 in de categorieën Business tot Consumer, Business to Consumer en Non-profit bekend gemaakt.

Bijl PR, Progress Communications en Het PR Bureau genomineerd voor Dutch PR Awards

Bijl PR, Progress Communications en Het PR Bureau genomineerd voor Dutch PR Awards0 ?php the_title() ?>683 dagen geleden
e-Spirit, Duits expert in digital experience platforms, werkt samen met Lubbers De Jong om de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland te versterken.

e-Spirit kiest Lubbers De Jong voor communicatie en pr

e-Spirit kiest Lubbers De Jong voor communicatie en pr0 ?php the_title() ?>685 dagen geleden
Per 1 september 2017 treedt Jurriaan de Reu in dienst als hoofd Marketing, Communicatie en Internationalisering van Erasmus School of Economics.

Jurriaan de Reu hoofd Marketing, Communicatie en Internationalisering Erasmus School of Economics

Jurriaan de Reu hoofd Marketing, Communicatie en Internationalisering Erasmus School of Economics0 ?php the_title() ?>692 dagen geleden
Nieuw communicatieconcept ING is ontwikkeld in samenwerking met J. Walter Thompson en Mindshare, toont welke rol de bank heeft in het leven van Nederlanders

ING introduceert is het nieuwe communicatieconcept

ING introduceert is het nieuwe communicatieconcept0 ?php the_title() ?>694 dagen geleden
Marianne Aalders is de nieuwe PR & Communicatie Manager van Madurodam. Ze is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van PR en mediastrategie.

Marianne Aalders nieuwe PR & Communicatie Manager Madurodam

Marianne Aalders nieuwe PR & Communicatie Manager Madurodam0 ?php the_title() ?>715 dagen geleden
SAN Zeeman, Dawn, GoSpooky

Zeeman Trouwjurk, GoSpooky, NS en Dawn grote winnaars bij SAN Uitreiking

Zeeman Trouwjurk, GoSpooky, NS en Dawn grote winnaars bij SAN Uitreiking0 ?php the_title() ?>781 dagen geleden
Grafisch ontwerper en visual artist

Vraag naar marketing- en communicatieprofessionals stijgt spectaculair

Vraag naar marketing- en communicatieprofessionals stijgt spectaculair0 ?php the_title() ?>887 dagen geleden
Asito communicatie award

Asito wint communicatieaward het Gouden Gewei voor beste verandercase 2016

Asito wint communicatieaward het Gouden Gewei voor beste verandercase 20160 ?php the_title() ?>910 dagen geleden
Vincent van Gogh

Martijn Pronk wordt Hoofd Digitale Communicatie bij het Van Gogh Museum

Martijn Pronk wordt Hoofd Digitale Communicatie bij het Van Gogh Museum0 ?php the_title() ?>922 dagen geleden
Lewis Jennifer

Nieuwe krachten versterken communicatiebureau LEWIS

Nieuwe krachten versterken communicatiebureau LEWIS0 ?php the_title() ?>923 dagen geleden
Plek lanceert app

Plek lanceert app voor veilige communicatie binnen de zorg

Plek lanceert app voor veilige communicatie binnen de zorg0 ?php the_title() ?>928 dagen geleden
Hippr influencers

Hippr richt zich op influencers met steun van Bijl PR

Hippr richt zich op influencers met steun van Bijl PR0 ?php the_title() ?>944 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!