Home | reclame | Van Diemen PR haalt VakantieDiscounter en AutoTrack binnen

Van Diemen PR haalt VakantieDiscounter en AutoTrack binnen

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 17/01/2018 om 16:00

Autotrack en VakantieDiscounter maken voortaan gebruik van de diensten van Van Diemen PR.  AutoTrack heeft haar PR-activiteiten ondergebracht bij PR-abonnement, een onderdeel van Van Diemen PR. Het PR-bureau ondersteunt de huidige marketingafdeling van het advertentieplatform en wordt er actief ingezet op het creëren van free publicity. De PR-activiteiten van dé VakantieDiscounter zijn eveneens ondergebracht bij Van Diemen PR, ook middels een PR-abonnement. De samenwerking bestaat uit het onderhouden van mediarelaties en het genereren van free publicity.

Autotrack en VakantieDiscounter maken voortaan gebruik van de diensten van Van Diemen PR.  AutoTrack heeft haar PR-activiteiten ondergebracht bij PR-abonnement, een onderdeel van Van Diemen PR. Het PR-bureau ondersteunt de huidige marketingafdeling van het advertentieplatform en wordt er actief ingezet op het creëren van free publicity. De PR-activiteiten van dé VakantieDiscounter zijn eveneens ondergebracht bij Van Diemen PR, ook middels een PR-abonnement. De samenwerking bestaat uit het onderhouden van mediarelaties en het genereren van free publicity.

Opdrachtgevers betalen bij een PR-abonnement een maandelijks vast bedrag voor het genereren van aandacht in de media. PR-abonnement biedt verschillende standaard- en maatwerkoplossingen. Met een PR-abonnement bereiken organisaties hun doelgroep elke maand met waardevolle content. Middels échte verhalen in de media die door de doelgroep wordt gevolgd, voor een vast tarief. PR-abonnement brengt waardevolle content, organisaties en doelgroep bij elkaar. Dat doen ze voor een vast bedrag per maand. Organisaties zien de behoefte om te adverteren hierdoor substantieel afnemen. Met het PR-abonnement is de organisatie immers constant effectief in het nieuws.

Reeds 25 bedrijven maken gebruik van PR-abonnement

Casper van Diemen, directeur van PR-abonnement, is blij met de samenwerkingen: ”Nieuws over travel is gewild. dé VakantieDiscounter biedt pakketreizen aan, waarbij zowel vlucht als verblijf inbegrepen zijn. Het bedrijf groeit snel en verdient een plek als autoriteit in de media. Ik ben trots om daaraan bij te mogen dragen.”

”Door de handen ineen te slaan, vergroten we de mogelijkheden voor AutoTrack. Actief inspelen op wat er in de markt gebeurt vergt tijd, aandacht en een actieve houding. Daarin kunnen wij de huidige marketingafdeling ondersteunen. Van AutoTrack een autoriteit maken in de markt, dat is het doel dat wij nastreven.”

Thijs Keukenmeester, Marketing Manager bij dé VakantieDiscounter is blij met deze stap: ”Jaarlijks boeken tienduizenden mensen hun vakanties bij ons. Daarmee beschikken wij over veel nieuwswaardige informatie. Enerzijds is het voor ons  belangrijk dat media ons weten te vinden bij vragen en anderzijds kunnen wij op basis van onze verkoopdata met interessant nieuws naar buiten treden. Daar willen we op deze manier actiever op inzetten.”

Cynthia Blaazer, marketingcommunicatie manager bij AutoTrack, heeft vertrouwen in de nieuwe samenwerking: ”Er zijn zoveel trends en ontwikkelingen te communiceren over onze branche. Door de samenwerking met PR-abonnement krijgen deze zaken meer aandacht. Een extern bureau inschakelen ter ondersteuning van onze eigen marketingafdeling is daarmee in onze ogen absoluut van toegevoegde waarde. Ik ben ervan overtuigd dat deze ontwikkeling voor AutoTrack een goede stap vooruit is.”

Tags

PR-abonnementPR-abonnement Cynthia BlaazerCynthia Blaazer Van Diemen PRVan Diemen PR free publicityfree publicity VakantieDiscounterVakantieDiscounter AutoTrackAutoTrack

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!