Home | Marketing | Albert Heijn laat jonge ondernemers producten pitchen

Albert Heijn laat jonge ondernemers producten pitchen

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Marketing op 15/09/2016 om 14:12

Gezonde producten in mandje

Een van de grootste uitdagingen voor ondernemers is om hun producten in de winkel te krijgen. Albert Heijn maakt het makkelijk met de AH Product Pitch 2016. Ondernemers, jonger dan 35 jaar, met een eigen BV kunnen hun product tot 30 september insturen. Een jury bekijkt alle inzendingen en maakt een selectie van maximaal tien ondernemers. De genomineerden worden uitgenodigd om hun idee te pitchen voor een jury op 1 november 2016.

Tijdens de pitchdag kan er in een apart ingerichte ruimte bij B Amsterdam worden gespard met experts van Albert Heijn op het gebied van bijvoorbeeld marketing en inkoop. Ook zijn er drie workshops.

 

Een workshop wordt verzorgd door Fishtales, een ondernemer die samen met AH is gegroeid.

Bureau &Samhoud verzorgt de tweede workshop over ‘Doubt kills more dreams than failure ever did’

De derde workshop komt van Albert Heijn.  Over wat er komt kijken bij het leveren van een product aan AH.

Gedurende de dag kunnen de uitgenodigde deelnemers ook werken of de pitch voorbereiden.

ahproducten

 

 

Tags

Albert HeijnAlbert Heijn Bureau &SamhoudBureau &Samhoud FishtalesFishtales marketingmarketing

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!