Home | retail | Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 15/06/2017 om 12:38

Typhoon WE Fashion

De zeer populaire Nederlandse hiphopartiest Typhoon wordt geroemd om zijn inspirerende teksten en muziek. Speciaal voor WE Fashion gaat hij zijn creativiteit inzetten voor een exclusieve WE x Typhoon capsule collectie voor mannen. Vanaf september 2017 is de collectie herenkleding verkrijgbaar bij geselecteerde WE stores in Nederland en België en op de webshop.

Edison Award-winnaar Typhoon legt al jaren ziel en zaligheid bloot met zijn eerlijke en oprechte songteksten. Naast artiest is hij een inspirator en deelt hij regelmatig met veel passie zijn kijk op het leven. Met zijn eigen capsule collectie bij WE Fashion, vol verrassende en contrasterende elementen, inspireert Typhoon de jonge man. Zijn gevoel voor stijl en zijn antwoorden op belangrijke levensvragen vormen de basis voor deze unieke samenwerking. Hoe dit tot uiting komt in de collectie wordt in aanloop naar de lancering duidelijk, maar pakken vormen in ieder geval een belangrijk onderdeel. Het prijsniveau van de items is in lijn met de reguliere Young Men’s wear collectie van WE Fashion.

De missie van WE Fashion is: Design to connect. De maandelijks wisselende collecties voor men, women & kids bieden de mogelijkheid om een persoonlijke stijl te ontwikkelen en daarmee aan te sluiten op de eigen omgeving. In de zomercampagne werd de nieuwe tagline: Better Together gelanceerd. In het najaar wordt er een verdiepingsslag gecreëerd op deze merkroute, met als kick-start de samenwerking met Typhoon.

Tags

TyphoonTyphoon WE FashionWE Fashion

Comments

Kenmerken

Om de achttiende editie van Appelsap aan te kondigen brengen huidige opkomende hiphop-artiesten als Jacin Trill, Leafs, Ray Fuego, Bubbles en Mairo Nawaz een ode aan iconen zoals Eminem, Outkast,  N.W.A., 50 Cent, A$AP Rocky, EPMD, Missy Elliott, The Notorious B.I.G. en Lil Kim. De campagne is bedacht door Halal en bestaat uit een film, geregisseerd door Rogier Smalhout en foto's door Vitali Gelwich die zijn gebaseerd op het originele beeldmateriaal. De geportretteerde artiesten zullen allen optreden tijdens het festival 11 augustus in het Flevopark.

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap0 ?php the_title() ?>212 dagen geleden
Producer ESKO is bekend van nummers voor Bokoesam, Keizer, Jermaine Niffer, Josylvio , Sevn Alias, Jonna Fraser, Hef, Adje, Cho, Lijpe, 3robi, Kempi, The Partysquad en Adje. Ter gelegenheid van zijn eigen album Beats By Esko zal producer live in contact treden met zijn fans. Vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9 is de als Stacey Walroud geboren artiest middels een livestream te zien en te spreken via de nieuwste interactieve reclamezuil op metrostation Beurs te Rotterdam.

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs0 ?php the_title() ?>232 dagen geleden
De YouTube-serie is het resultaat van samenwerking tussen ASUS, Jacin Trill en 808milli ter promotie van de nieuwe smartphone ZenFone Max Plus.

Jacin Trill en 808milli krijgen eigen serie op het YouTube-kanaal van ASUS

Jacin Trill en 808milli krijgen eigen serie op het YouTube-kanaal van ASUS0 ?php the_title() ?>275 dagen geleden
IMMovator en Beeld en Geluid organiseren dinsdagmiddag 12 december een Cross Media Café over muziek en innovatie. Professionals uit de muziek- en media-industrie komen bij elkaar om over de laatste digitale innovaties te spreken. Met showcases van onder andere Spinnin’ Records, 101Barz, de Top 2000 en MTV.

Spinnin’Records, 101Barz en Top 2000 over muziek en innovatie tijdens Cross Media Café Muziek

Spinnin’Records, 101Barz en Top 2000 over muziek en innovatie tijdens Cross Media Café Muziek0 ?php the_title() ?>374 dagen geleden
Speciaal voor WE heeft Niki Smit, auteur van de populaire kinderboekenreeks 100% Coco, nieuwe Style Tiger graphics ontwikkeld voor Limited Edition kleding.

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items0 ?php the_title() ?>414 dagen geleden
De komende vijf maanden geeft Zalando een kijkje achter de schermen wanneer designers van MOAM een unieke modecollectie tot stand brengen.

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat0 ?php the_title() ?>427 dagen geleden
WE Fashion heeft een nieuwe online shop gelanceerd. Bij Dress Your Crew kunnen werkgevers terecht voor representatieve bedrijfskleding.

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding0 ?php the_title() ?>428 dagen geleden
Typhoon heeft speciaal voor zijn partnership en collectie met WE Fashion een manifest geschreven, gericht tot de jonge, urban man met het statement: You Got This.

We Fashion en Typhoon lanceren collectie

We Fashion en Typhoon lanceren collectie0 ?php the_title() ?>452 dagen geleden

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen0 ?php the_title() ?>465 dagen geleden
Hiphopfestival Appelsap lanceert traditiegetrouw fashion-collectie, met ORDER. Pop-up store bij Ben-G en samen met G-Star RAW Karaoke-stage festival.

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G0 ?php the_title() ?>493 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>505 dagen geleden
IT's Perfect biedt wholesale, retail, CMT , webshop, distributie, kassa en App voor voorraadinventarisatie en pickscanning. Dstrezzed en Chasin sluiten aan

Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT’s Perfect Fashion solutions

Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT’s Perfect Fashion solutions0 ?php the_title() ?>507 dagen geleden
Hudson's Bay

Nederlandse designers ontwerpen limited editions voor Hudson’s Bay

Nederlandse designers ontwerpen limited editions voor Hudson’s Bay0 ?php the_title() ?>541 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>549 dagen geleden
Shoeby Fred van Leer

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie0 ?php the_title() ?>577 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>654 dagen geleden
Goede tijden Slechte tijden Nina Bing

Goede tijden voor wefashion.com door product placement

Goede tijden voor wefashion.com door product placement0 ?php the_title() ?>749 dagen geleden
Kenzo kleding

Aftellen naar ultieme marketingactie van kledinggigant H & M

Aftellen naar ultieme marketingactie van kledinggigant H & M0 ?php the_title() ?>785 dagen geleden
Marly van der Velden Nina uit GTST

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden0 ?php the_title() ?>785 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!