Home | Marketing | TomTom gaat voor Sport Wearables

TomTom gaat voor Sport Wearables

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Marketing op 26/10/2016 om 14:07

TomTom sport wearable runner

TomTom start deze week met de advertentiecampagne: Get Going. De multimediale campagne is ontwikkeld in samenwerking met het hoofdstedelijke bureau Pool Worldwide en bedoeld om de Sport Wearables van Tom2 onder de aandacht te brengen. De reclames zullen te zien zijn op televisie, het bioscoopscherm, magazines, websites en buitenreclame.

Corinne Vigreux, mede-oprichter en directeur van TomTom Consumer, zegt: ”Sinds 2011 zijn we bezig met sportproducten die mensen moeten inspireren om actiever te zijn, dat doen we door hobbels weg te nemen en prestatie te vieren. We waren de eersten die een hartslagmeter en een muziekspeler in een sporthorloge verwerkten zodat men geen telefoon mee hoefde te nemen tijdens het sporten. Onlangs lanceerden we ’s werelds eerste fitnesstracker waarmee we aan kunnen tonen of de oefeningen en inspanningen wel effect hebben op het lichaam. We zijn er trots op om met de Get Going-campagne te beginnen om TomTom Sports te versterken.”

Patrick Stal, VP of Marketing for TomTom Sports vult aan: ”Deze campagne is een mijlpaal. Het toont aan dat ons merk zich inzet voor alle sporters, of ze nou aan de start staan van de marathon of net beginnen. We nemen een unieke plek binnen de sport. TomTom Sports is niet bedoeld om te schreeuwen dat het onmogelijke wel mogelijk is en dat je door kan blijven gaan. Laat de anderen dat maar doen. Wij willen de mensen helpen op het moment dat zij dat het meest nodig hebben. Meteen aan het begin, als de excuses worden bedacht.”

Tags

TomTomTomTom

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!