Home | retail | Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up Shop The Weeknd binnen

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up Shop The Weeknd binnen

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 08/03/2017 om 21:39

Popster The Weeknd

The Weeknd is op dit moment een van de grootste popsterren ter wereld. Hij trad op tijdens de MTV Awards in Ahoy in november en twee weken geleden zorgde hij voor een uitverkochte Ziggo Dome. Hij is dan ook gelieerd aan Puma en zijn lentecollectie voor H&M ligt sinds deze week in geselecteerde winkels van de Zweedse kledingketen.

De als Abel Tesfaye geboren artiest heeft ook nog een eigen kledinglijn. Die merchandise verkoopt hij af en toe in pop-up stores. In november waren de stukken te koop bij Opening Ceremony in New York en Los Angeles en Selfridges in Londen.

Komend weekend zijn er tijdelijke shops in bekende winkels als END Clothing in Glasgow en Newcastle, Storm in Kopenhagen en bij Colette in Parijs te vinden. En bij ANSH46 in de Van Oldenbarneveltstraat in Rotterdam! Van vrijdag t/m zondag is de winkel even volledig in de ban van Starboy! The Weeknd maakte de winkels op zijn eigen Instagram-pagina bekend.

Eigenaar Wouter Leenders vertelt hoe het is gelukt om het zeer exclusieve evenement naar Rotterdam te krijgen. ”Eind februari waren we al het decor voor een expositie van Pusha T. De rapper was in beeld gebracht door Fabien Montique. Mensen die daarbij betrokken waren, kennen ook weer leden uit het team van The Weeknd. Daaropvolgend hebben we snel kunnen handelen na intensief contact tussen onze creative directors. Zo is het tot stand gekomen!”

Inmiddels wordt de winkel klaar gemaakt voor dit weekend. ”Er is veel contact met de art director en het team van Abel. Er zijn uiteraard duidelijke richtlijnen. De betrokkenheid en streven naar het perfectioneren van de pop up kan ik enorm waarderen. Bepaalde kenmerken en elementen uit zijn clips zullen in onze winkel te zien zijn. Het is echt een vertaling van zijn beeldtaal.”

The Weeknd werd flink geroemd voor zijn opvallende decor tijdens zijn inmiddels weer afgelopen Europese  tournee, gecreëerd door Esmeralda Devlin.  In de zaal hing een ruimteschip-vormig element boven een puntvormige podium dat tot diep in het publiek liep. Het team van ANSH46 was aanwezig als toeschouwer en was zeer onder de indruk. ”De energie van het optreden. Wauw! Hij droeg een denim jacket van het merk 424 dat wij ook voeren. Overigens een item uit de Fall Winter 2017 collectie die pas rond augustus in de store komt!”

Volgens Leenders komen muziek, mode en kunst meer dan ooit samen. ”Dat komt vooral omdat hiphop intussen de grootste lifestyle ter wereld is. De invloed van artiesten, culture en streetwear in alles om ons heen is onmiskenbaar. Denk met name aan Kanye West en Jaden Smith.”

Jaden Smith (zoon van Will Smith) kwam via een tip in de winkel terecht toen hij tijdens de MTV Music Awards in Rotterdam was. ANSH46 is in het verleden ook al vaker uitverkoren als verkooppunt voor de zeer populaire Adidas Yeezy-sneakers van Kanye West. Leenders was deze week nog in Parijs om de nieuwe collectie van Yeezy – SEASON 5 – in te kopen.

Leenders heeft de items die komend weekend worden verkocht al digitaal gezien: ”Uiteraard heb ik ook de merchandise gezien tijdens het concert en ook de collectie voor H&M heb ik uiteraard bekeken. Laat ik het zo zeggen: Ik ben heel blij met de pieces die wij gaan verkopen. Ik ben heel trots dat wij als Rotterdamse winkel tussen al die befaamde concept stores als Storm en Colette staan. Uiteraard heb ik de reacties op het nieuws ook bekeken. Inderdaad was er soms verbazing over Rotterdam als locatie. Maar we weten hier al lang dat er allemaal interessante ontwikkelingen zijn op het gebied van kunst, mode, design en muziek.  Het is dus niet vreemd dat nu ook hier zulke dingen mogelijk zijn.”

Hij vervolgt: ”Ik denk dat dit soort evenementen ook wel de toekomst van retail aanduiden. Door het digitale is er meer dan ooit aandacht voor het fysieke. Beleving, interactie en inspiratie zijn daarin essentieel.”

Tags

ColetteColette ANSH46ANSH46 merchandisemerchandise Kanye WestKanye West SelfridgesSelfridges YeezyYeezy Esmeralda DevlinEsmeralda Devlin Ziggo DomZiggo Dom Jaden SmithJaden Smith Pusha TPusha T MTV Music AwardsMTV Music Awards Abel TesfayeAbel Tesfaye END ClothingEND Clothing Opening CeremonyOpening Ceremony The WeekndThe Weeknd Art RotterdamArt Rotterdam PumaPuma Ziggo DomeZiggo Dome retailretail H&MH&M AdidasAdidas InstagramInstagram AhoyAhoy MTVMTV RotterdamRotterdam

Comments

Kenmerken

Sneakers4u, de grootste online sneaker-zoekmachine van Nederland en België, fungeert als een soort Trivago voor sneakers. Met 140 nationale en internationale webwinkels en een aanbod van ruim 180.000 sneakers van zo'n 2500 merken zoals Nike, Adidas en Asics en samenwerkingen met grote webwinkels zoals Wehkamp, de Bijenkorf, Miinto en Omoda is het de grootste marktplaats voor sneakers in Nederland en België. De vergelijkingssite is deze week 2 miljoen keer door bezoekers gezien. Voor de Otterlose eigenaar Mark van den Ing is dat reden genoeg om de stap naar het buitenland te wagen.  Van der Ing: ''Naast de internationale versie lanceren we binnenkort ook een mobiele app. Daarnaast heeft Sneakers4u een vernieuwde prijsvergelijking-functie.

Sneaker zoekmachine Sneakers4u binnenkort ook als mobiele app

Sneaker zoekmachine Sneakers4u binnenkort ook als mobiele app0 ?php the_title() ?>513 dagen geleden
Om de achttiende editie van Appelsap aan te kondigen brengen huidige opkomende hiphop-artiesten als Jacin Trill, Leafs, Ray Fuego, Bubbles en Mairo Nawaz een ode aan iconen zoals Eminem, Outkast,  N.W.A., 50 Cent, A$AP Rocky, EPMD, Missy Elliott, The Notorious B.I.G. en Lil Kim. De campagne is bedacht door Halal en bestaat uit een film, geregisseerd door Rogier Smalhout en foto's door Vitali Gelwich die zijn gebaseerd op het originele beeldmateriaal. De geportretteerde artiesten zullen allen optreden tijdens het festival 11 augustus in het Flevopark.

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap0 ?php the_title() ?>529 dagen geleden
Sneakervergelijker Sneakerwijzer.nl een grootschalig onderzoek gehouden onder dragers van sneakers. Maar liefst 621 sneakerheads hebben de moeite genomen om de enquête in te vullen. Een kwart koopt elke maand of vaker nieuwe sneakers. 1 op de 7 geeft meer dan € 300 uit aan een nieuw paar en 1 op de 4 heeft meer dan 10 paar sneakers in de kast. 1 op de 3 jongeren heeft wel eens seks gehad met sneakers nog aan!

Sneakers worden nog steeds iets vaker in winkel gekocht

Sneakers worden nog steeds iets vaker in winkel gekocht0 ?php the_title() ?>530 dagen geleden
Op 29, 30 en 31 mei organiseert Kenniscentrum Creating 010 van Hogeschool Rotterdam Retailution, met uiteenlopende visies op de toekomst van retail. Retailution biedt een driedaags programma: een werkbijeenkomst met workshops voor Rotterdamse retailers, een symposium gericht op kennisontwikkeling en -uitwisseling, en een expositie met retail-prototypes van studenten van Hogeschool Rotterdam met onder andere een installatie to personalise your knitwear en een interactieve vitrine die het verhaal van de geschiedenis en de toekomst van de Lijnbaan vertelt.

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam0 ?php the_title() ?>530 dagen geleden
Het Rotterdamse schoenenmerk VICO lanceert deze zomer een nieuwe gaatjesschoen. Het model heet BICA en het ontwerp is gebaseerd op Athene.

Rotterdamse Schoenenmerk VICO lanceert geperforeerde zomerschoen

Rotterdamse Schoenenmerk VICO lanceert geperforeerde zomerschoen0 ?php the_title() ?>530 dagen geleden
In voortdurende jacht naar pure kwaliteit en no-nonsense stijl creëren Michael van den Broek en Ruben Fust voor No Label een collectie van basics.

No Label opent nieuwe winkel in Rotterdam

No Label opent nieuwe winkel in Rotterdam0 ?php the_title() ?>536 dagen geleden
Producer ESKO is bekend van nummers voor Bokoesam, Keizer, Jermaine Niffer, Josylvio , Sevn Alias, Jonna Fraser, Hef, Adje, Cho, Lijpe, 3robi, Kempi, The Partysquad en Adje. Ter gelegenheid van zijn eigen album Beats By Esko zal producer live in contact treden met zijn fans. Vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9 is de als Stacey Walroud geboren artiest middels een livestream te zien en te spreken via de nieuwste interactieve reclamezuil op metrostation Beurs te Rotterdam.

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs0 ?php the_title() ?>549 dagen geleden
Onlangs werd de heruitgave van de Nike Air Max 1 Atmos Animal Print gelanceerd. Sneakerliefhebbers hebben uren in de rij gestaan om deze sneakers in handen te kunnen krijgen. Toch waren het niet enkel fans die in de rij stonden voor de sneakers, want sommig exemplaren worden namelijk met flinke winst doorverkocht op Marktplaats en Ebay. Dat blijkt uit bureauonderzoek van online winkelcentrum beslist.nl.

Exclusieve Nike Air Max sneakers alweer online doorverkocht met winst

Exclusieve Nike Air Max sneakers alweer online doorverkocht met winst0 ?php the_title() ?>549 dagen geleden
Het Belgische internationale model Rose Bertram reist exclusief voor MTV naar Californië om daar alle ins & outs te laten zien rond het Coachella Festival. Rose neemt de volgers van de online MTV-kanalen anderhalve week mee en toont de voorbereidingen, de beste outfits, nieuwste trends en de optredens en artiesten.

MTV stuurt Rose Bertram naar Coachella Festival

MTV stuurt Rose Bertram naar Coachella Festival0 ?php the_title() ?>556 dagen geleden
Drinkwaterbedrijf Vitens opent een pop-up Waterwinkel aan de Lange Elisabethstraat 6 in Utrecht. Floortje Dessing, ambassadrice van de campagne ‘Water uit lokale bron’ en Jelle Hannema, directievoorzitter van Vitens, openen de winkel op donderdag 12 april.

Floortje Dessing opent Vitens Waterwinkel in Utrecht

Floortje Dessing opent Vitens Waterwinkel in Utrecht0 ?php the_title() ?>558 dagen geleden
Custom Decks, onderdeel van B&Vmedia BV, is gestart met verkoop en productie van gepersonaliseerde skateboards. Rapper Bizzey heeft ontwerp gemaakt.

Bizzey, Roq ’n Rolla en Sumibu hebben eigen gepersonaliseerde skateboards

Bizzey, Roq ’n Rolla en Sumibu hebben eigen gepersonaliseerde skateboards0 ?php the_title() ?>568 dagen geleden
Op 26 maart 1987 verscheen de eerste Nike Air  Max in de winkels. Dus vandaag wordt de geboorte van de legendarische sneaker gevierd.  Nergens is de schoen zo populair als in Nederland, één derde van de Nederlanders heeft een paartje in bezit, blijkt uit onderzoek van online winkelcentrum beslist.nl.

Het is vandaag weer Nike Air Max Day

Het is vandaag weer Nike Air Max Day0 ?php the_title() ?>572 dagen geleden
Val + Rose (Valerie en Roos) begonnen enkele jaren geleden met 9straatjesonline. Inmiddels is dit overgegaan naar het modeplatform OU. Boutique Stories. Met ook fysieke winkels. Na boetieks in Amsterdam en Haarlem is er nu ook een winkel in Rotterdam geopend.

OU. Boutique Stories ook in Rotterdam

OU. Boutique Stories ook in Rotterdam0 ?php the_title() ?>576 dagen geleden
Het Amsterdamse luxe schoenenmerk Filling Pieces heeft op verzoek van Barneys de eerste kledingcollectie ontworpen. Voor zijn eerste stukken heeft ontwerper Guillaume Philibert zijn inspiratie in zijn opleiding tot architect gezocht. Elk stuk is gebaseerd op: Form Follows Function. Een principe dat bekend is gemaakt door de bekende Amerikaanse architect Frank Lloyd Wright.

Filling Pieces lanceert eerste kledingcollectie voor Barneys

Filling Pieces lanceert eerste kledingcollectie voor Barneys0 ?php the_title() ?>578 dagen geleden
Uit onderzoek van Winkelstraat.nl van data van Financial Times, McKinsey & Company en Euromonitor blijkt affordable luxury segment snelst in omvang gestegenDe luxe kledingmarkt trekt flink aan. Vooral online wordt veel kleding uit het luxe segment gekocht. Dat blijkt uit onderzoek van fashion platform Winkelstraat.nl, dat data van Financial Times, McKinsey & Company, Euromonitor en haar eigen e-commerce platform analyseerde. Vooral de markt in de Benelux trekt aan. Zo is de totale waarde van de online kledingmarkt sinds 2015 met liefst 38 procent toegenomen tot 2,7 miljard euro. Deze groei ligt ver boven het Europese gemiddelde, dat in 2015 nog op 13% lag. Binnen de kledingindustrie zijn er verschillende segmenten, namelijk ‘luxury’, ‘affordable luxury’, ‘premium’ en ‘mid market’. Opvallend is dat het ‘affordable luxury’ segment de afgelopen jaren het snelst in omvang is gestegen, mede doordat merken zich in dit segment steeds beter weten te onderscheiden.

Affordable luxury groeit sneller dan alle andere segmenten

Affordable luxury groeit sneller dan alle andere segmenten0 ?php the_title() ?>579 dagen geleden
Via de app Favor is het mogelijk verschillende modestijlen te vergelijken. De oprichters gaan onderzoek doen naar welke stad het meest modieus is. Amsterdam en Rotterdam strijden als eerste.

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor0 ?php the_title() ?>584 dagen geleden
Met fans als Madonna, Beyonce en Lady Gaga is Fluevog een begrip in de schoenenwereld. Al sinds 1970 ontwerpt Canadees John schoenen, met met eerste klanten als The Beach Boys, Alice Cooper en filmmaker Robert Altman. Nu, bijna 50 jaar later, staat John nog steeds aan het roer bij Fluevog en opent hij zijn eerste Europese winkel in het centrum van Amsterdam aan de Heiligeweg 37.

John Fluevog opent eerste Europese winkel in Amsterdam

John Fluevog opent eerste Europese winkel in Amsterdam0 ?php the_title() ?>590 dagen geleden
De Bijenkorf heeft nieuwe fashion campagne: Straat Couture, laten fotograferen door talent Lois Cohen, diversiteit is een belangrijk element in haar werk.

De Bijenkorf gaat straat

De Bijenkorf gaat straat0 ?php the_title() ?>591 dagen geleden
De YouTube-serie is het resultaat van samenwerking tussen ASUS, Jacin Trill en 808milli ter promotie van de nieuwe smartphone ZenFone Max Plus.

Jacin Trill en 808milli krijgen eigen serie op het YouTube-kanaal van ASUS

Jacin Trill en 808milli krijgen eigen serie op het YouTube-kanaal van ASUS0 ?php the_title() ?>592 dagen geleden
Amsterdam Pop Up van Unlock the Zoo Creatives is tijdelijke werkwinkel voor jongeren waar inspirerende Nederlanders als Olcay Gulsen hun verhaal doen.

Ajouad El Miloudi, Ronald Molendijk en Olcay Gulsen bij Amsterdam Pop Up

Ajouad El Miloudi, Ronald Molendijk en Olcay Gulsen bij Amsterdam Pop Up0 ?php the_title() ?>620 dagen geleden
The Post-Couture Collective stuurt een made-to-measure bouwpakket dat klant zelf in elkaar zet. Het concept is genomineerd voor Henry van de Velde Award.

In de webshop van Post-Couture bestel je kleding die je zelf in elkaar zet

In de webshop van Post-Couture bestel je kleding die je zelf in elkaar zet0 ?php the_title() ?>631 dagen geleden
eve Sleep opent eerste pop-up store in Nederland bij de Bijenkorf in Rotterdam. De ruimte is volledig aangekleed met gehele collectie van design producten.

Online matrassen bedrijf eve Sleep opent pop-up store bij de Bijenkorf

Online matrassen bedrijf eve Sleep opent pop-up store bij de Bijenkorf0 ?php the_title() ?>643 dagen geleden
A Music Moment, een full service muziek start-up, geeft retail en horeca nieuwe In-Store beleving door samenwerking met Soundtrack Your Brand van Spotify.

A Music Moment biedt legaal muziek van Spotify in winkels en horeca

A Music Moment biedt legaal muziek van Spotify in winkels en horeca0 ?php the_title() ?>647 dagen geleden
Heidi Klum en Lidl lanceren derde Esmara by Heidi Klum collectie: #LETSDENIM. Een veelzijdige denim-collectie die ook op jonge meiden is gericht. 

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl0 ?php the_title() ?>648 dagen geleden
Om hun tracksuit te promoten lukte het TITS om bordeel Yab Yum voor een keer te gebruiken als decor voor shoot met Christina Curry en Shenta Ignacio.

Christina Curry en Shenta Ignacio in Yab Yum voor TITS-Store

Christina Curry en Shenta Ignacio in Yab Yum voor TITS-Store0 ?php the_title() ?>673 dagen geleden
De rugzak, aktetas, clutch en shopper en bijpassende schoenen eerst bij Collab Store, daarna in webshops van de Rotterdamse merken Saija en Diversité.

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug0 ?php the_title() ?>684 dagen geleden
IMMovator en Beeld en Geluid organiseren dinsdagmiddag 12 december een Cross Media Café over muziek en innovatie. Professionals uit de muziek- en media-industrie komen bij elkaar om over de laatste digitale innovaties te spreken. Met showcases van onder andere Spinnin’ Records, 101Barz, de Top 2000 en MTV.

Spinnin’Records, 101Barz en Top 2000 over muziek en innovatie tijdens Cross Media Café Muziek

Spinnin’Records, 101Barz en Top 2000 over muziek en innovatie tijdens Cross Media Café Muziek0 ?php the_title() ?>690 dagen geleden
Autoriteit Consument & Markt wil consumenten bewust maken van risico’s van impulsaankopen via social media met nieuwe campagne.

Bestel niet zomaar iets via social media

Bestel niet zomaar iets via social media0 ?php the_title() ?>695 dagen geleden
Na succesvolle edities in grote steden als Parijs, Zürich, Berlijn, Moskou, Keulen, Warschau en Amsterdam vindt komend weekend de eerste editie van Sneakerness in Rotterdam plaats in de Van Nelle Fabriek. Sneakerness is uitgegroeid tot het belangrijkste sneakerevent van Europa. Er worden duizenden sneakers verkocht en merken en winkels als Crep Protect, WOEI, Overkill, Monta en Reell Jeans presenteren zich. 

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam0 ?php the_title() ?>696 dagen geleden
De muziek, kunst en het feilloze gevoel voor stijl van Lou Doillon vormt de inspiratie voor de nieuwe collectie van & Other Stories.

& Other Stories presenteert nieuwe collectie met Franse muze Lou Doillon

& Other Stories presenteert nieuwe collectie met Franse muze Lou Doillon0 ?php the_title() ?>699 dagen geleden
IKEA opent een tijdelijke cadeauwinkel op Vredenburg 4 in Hoog Catharijne in Utrecht; de IKEA Gift Shop. In deze tijdelijke giftshop worden klanten tot en met 31 december verrast met speciaal geselecteerde producten uit het IKEA assortiment. Het is voor het eerst dat IKEA een winkel in de binnenstad opent, toegespitst op de feestdagen. Behalve bij de Gift Shop in Hoog Catharijne, kunnen klanten ook de tijdelijke online Gift Shop* bezoeken.

IKEA opent speciale giftshop in hartje Utrecht

IKEA opent speciale giftshop in hartje Utrecht0 ?php the_title() ?>703 dagen geleden
Gastvrije TravelBird deed onderzoek naar hoe internationale steden scoren in gastvrijheid ten opzichte van massatoerisme. Rotterdam​ staat wereldwijd op vijfde ​plek.

Rotterdam meest gastvrije stad van Nederland

Rotterdam meest gastvrije stad van Nederland0 ?php the_title() ?>719 dagen geleden
Samsung heeft de droom van modeblogger MoreStyleThanFashion waar helpen maken. Een Instagrammable Pink Wall op de Rotterdamse Hofbogen.

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen0 ?php the_title() ?>723 dagen geleden
Levi's Levi's Na wereldsteden als New York, Londen en Parijs lanceert Levi's in samenwerking met het creatieve collectief Chips een Rotterdam City Tee.

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee0 ?php the_title() ?>725 dagen geleden
BALR. is voortaan ook verkrijgbaar bij de high-end schoenen- en modebestemming Aspact. In de zeven stores heeft Aspact een nieuwe visie op het gebied van luxe merken vormgegeven, waar BALR. perfect op aansluit. De twee merken hebben de handen ineengeslagen om de gezamenlijke identiteiten te versterken.

Aspact verkoopt als enige retailer in Nederland BALR.

Aspact verkoopt als enige retailer in Nederland BALR.0 ?php the_title() ?>730 dagen geleden
De Amsterdam Dance Event gekte is weer toegeslagen. Vijf dagen lang wordt er flink gefeest. FEBO komt met een limited edition snack met energieopwekkende werking om die hard partygangers op de been te houden: De Vlambal.

FEBO komt met energieopwekkende vlambal voor ADE-gangers

FEBO komt met energieopwekkende vlambal voor ADE-gangers0 ?php the_title() ?>732 dagen geleden
Rush Energy Drink heeft zich per 1 augustus jongstleden als horecapartner verbonden aan Ziggo Dome te Amsterdam. Rush positioneert zich binnen de frisdrankmarkt als horeca-exclusieve energydrink en is inmiddels verkrijgbaar bij een groot aantal horecagelegenheden in heel Nederland.

Rush Energy Drink nieuwe horecapartner Ziggo Dome

Rush Energy Drink nieuwe horecapartner Ziggo Dome0 ?php the_title() ?>733 dagen geleden
Bram Ladage opent pop-up store in Rotterdamse Markthal ter ere van 50 jarig jubileum. Er zijn unieke tassen, overhemden, sokken en shirts te koop.

Bram Ladage opent pop-up store met merchandise in Markthal

Bram Ladage opent pop-up store met merchandise in Markthal0 ?php the_title() ?>733 dagen geleden
Prijzen van online concert-, theater- en festivaltickets worden nu vermeld inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) vastgesteld na een controle bij de primaire online aanbieders van concert-, theater- en festivaltickets. Zij hadden van de ACM tot 1 oktober de tijd gekregen om hun prijzen aan te passen. Voorheen kwamen er tijdens het boekingsproces vaak nog allerlei onverwachte kosten bij, zoals service- of printkosten.

Prijzen online concert-, theater- en festivaltickets eindelijk zonder onverwachte kosten

Prijzen online concert-, theater- en festivaltickets eindelijk zonder onverwachte kosten0 ?php the_title() ?>733 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>738 dagen geleden
Te midden van de kunstwerken en op de binnenplaats van Museum Boijmans Van Beuningen heeft het Rotterdamse schoenenmerk VICO nieuwe collectie vastgelegd.

Rotterdams schoenenmerk VICO schiet nieuwe collectie in museum Boijmans van Beuningen

Rotterdams schoenenmerk VICO schiet nieuwe collectie in museum Boijmans van Beuningen0 ?php the_title() ?>761 dagen geleden
Ruben van Veen, voormalig CFO tech-startup The Ocean Cleanup, heeft mannenmodemerk SKOT opgericht. De collectie bestaat uit duurzame overhemden.

SKOT lanceert meest duurzame overhemden

SKOT lanceert meest duurzame overhemden0 ?php the_title() ?>766 dagen geleden
Peugeot vroeg in het kader van de Django Design Battle stylist Tommy Driessen en kunstenares Loes van Delft een scooter naar eigen smaak en stijl te pimpen.

Loes van Delft wint Peugeot Django Design Battle

Loes van Delft wint Peugeot Django Design Battle0 ?php the_title() ?>773 dagen geleden
De vierde editie van XITE Awards vindt plaats op donderdag 23 november in de Melkweg in Amsterdam. The Athlete’s Foot en Concentrate zijn partners.

The Athlete’s Foot en Concentrate presenteren XITE Awards 2017

The Athlete’s Foot en Concentrate presenteren XITE Awards 20170 ?php the_title() ?>774 dagen geleden

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen0 ?php the_title() ?>782 dagen geleden
KARWEI opent pop-upstore City Loft met comfort van internationale allure op Utrecht Centraal. Een sneak preview van de wooncampagne voor het najaar 2017.

KARWEI opent pop-upstore City Loft op Utrecht Centraal

KARWEI opent pop-upstore City Loft op Utrecht Centraal0 ?php the_title() ?>787 dagen geleden
method opent pop-up experience op Utrecht Centraal. Bezoekers worden bekogeld met kleur en kunnen kennismaken met de schoonmaakproducten.

Schoonmaakmerk method bekogelt voorbijgangers met kleur op Utrecht Centraal

Schoonmaakmerk method bekogelt voorbijgangers met kleur op Utrecht Centraal0 ?php the_title() ?>797 dagen geleden
Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne.

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers0 ?php the_title() ?>800 dagen geleden
Samsung en Live Nation gaan samen een concert van Coldplay in Chicago live streamen. Het is zelfs mogelijk om het concert in Virtual Reality te volgen.

Concert van Coldplay wereldwijd live te zien in Virtual Reality

Concert van Coldplay wereldwijd live te zien in Virtual Reality0 ?php the_title() ?>800 dagen geleden
Hiphopfestival Appelsap lanceert traditiegetrouw fashion-collectie, met ORDER. Pop-up store bij Ben-G en samen met G-Star RAW Karaoke-stage festival.

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G0 ?php the_title() ?>810 dagen geleden
adidas liet fans tenues voor Real Madrid, Bayern Munchen en Juventus ontwerpen, maar ook Heracles heeft supporters shirts laten ontwerpen.

Heracles tussen Real Madrid, Bayern Munchen en Juventus

Heracles tussen Real Madrid, Bayern Munchen en Juventus0 ?php the_title() ?>815 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>822 dagen geleden
Koopgoot Kapgoot kappe nou

Koopgoot voor één dag omgetoverd tot de Kapgoot

Koopgoot voor één dag omgetoverd tot de Kapgoot0 ?php the_title() ?>844 dagen geleden
Mood Media winkel onderzoek

45% van de Nederlanders kiest stenen winkel met goede sfeer boven webshop

45% van de Nederlanders kiest stenen winkel met goede sfeer boven webshop0 ?php the_title() ?>851 dagen geleden
Dutch Design Awards MVRDV, United Nude, Quooker, Fatboy Bugaboo

MVRDV, United Nude, Quooker, Fatboy en Bugaboo maken kans op Dutch Design Award

MVRDV, United Nude, Quooker, Fatboy en Bugaboo maken kans op Dutch Design Award0 ?php the_title() ?>862 dagen geleden
Mercedes Hoog Catharijne

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen0 ?php the_title() ?>864 dagen geleden
AHSH46 Justin Bieber

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam0 ?php the_title() ?>871 dagen geleden
Cushman & Wakefield

Internationale retailers nemen Nederlands winkelaanbod over

Internationale retailers nemen Nederlands winkelaanbod over0 ?php the_title() ?>872 dagen geleden
ESET Nederland gaat samenwerken met topatleet Churandy Martina voor een digitaal veiliger Nederland. De 32-jarige Europees Kampioen 100 meter zal voor ESET Nederland als ambassadeur optreden en voor langere periode gaan ondersteunen in haar missie om Nederland digitaal veiliger te maken en iedereen te kunnen laten genieten van veiligere technologie.

Churandy Martina gaat virussen verwijderen in pop-up store ESET

Churandy Martina gaat virussen verwijderen in pop-up store ESET0 ?php the_title() ?>877 dagen geleden
PwC retail online shoppen

Nederlanders shoppen liever in winkelstraat dan online

Nederlanders shoppen liever in winkelstraat dan online0 ?php the_title() ?>880 dagen geleden
Saks OFF 5TH Rotterdam Amsterdam

Nieuw winkelconcept Saks OFF 5TH opent eerste store in Rotterdam

Nieuw winkelconcept Saks OFF 5TH opent eerste store in Rotterdam0 ?php the_title() ?>886 dagen geleden
Travelbird Instagram Rijksmuseum Efteling Erasmusbrug

Wat zijn de meest geïnstagramde toeristische attracties?

Wat zijn de meest geïnstagramde toeristische attracties?0 ?php the_title() ?>895 dagen geleden
KdG retail supermarkt

De supermarkt van de toekomst volgens studenten

De supermarkt van de toekomst volgens studenten0 ?php the_title() ?>900 dagen geleden
Maurits Cornelis Escher Supreme

Onmogelijke illustraties Escher vormen kledingcollectie Supreme

Onmogelijke illustraties Escher vormen kledingcollectie Supreme0 ?php the_title() ?>901 dagen geleden
Flinders RTL

RTL Ventures investeert in groei van woonwinkel Flinders

RTL Ventures investeert in groei van woonwinkel Flinders0 ?php the_title() ?>908 dagen geleden
Robey Funkie House Rotterdam Saskia Haex

Robey profileert zich in thuisstad Rotterdam

Robey profileert zich in thuisstad Rotterdam0 ?php the_title() ?>908 dagen geleden
Jeroen Kuyper Rotterdam Partners Ron Voskuilen

Jeroen Kuyper nieuwe algemeen directeur Rotterdam Partners

Jeroen Kuyper nieuwe algemeen directeur Rotterdam Partners0 ?php the_title() ?>913 dagen geleden
TicketSwap We Cross Ticketing Technology Award

We Cross en TicketSwap winnen toonaangevende Ticketing Technology Awards

We Cross en TicketSwap winnen toonaangevende Ticketing Technology Awards0 ?php the_title() ?>921 dagen geleden
De Dutch Retail Experience Awards is een landelijke retailprijs voor de modezaken die hun winkelbeleving neerzetten op basis van de pijlers authenticiteit en duurzaamheid. Deze Award is in 2012 in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren. Waarmee we de retailers inspiratie en goede voorbeelden geven van winkels die duurzaamheid in hun beleid verweven hebben.

Inschrijvingen Dutch Retail Experience Awards 2017 geopend!

Inschrijvingen Dutch Retail Experience Awards 2017 geopend!0 ?php the_title() ?>914 dagen geleden
Jeff Koons Bijenkorf Groninger Museum Marcel Duchamps

Peperduur kunstwerk Jeff Koons tussen de accessoires in de Bijenkorf

Peperduur kunstwerk Jeff Koons tussen de accessoires in de Bijenkorf0 ?php the_title() ?>922 dagen geleden
Niem Tewarie Daft Punk pop-up

Wat we van Daft Punk kunnen leren over branding?

Wat we van Daft Punk kunnen leren over branding?0 ?php the_title() ?>927 dagen geleden
Top Notch SFB Ronnie Flex Mr Polska Lil Kleine

Top Notch bereikt miljard views op eigen Youtube kanaal

Top Notch bereikt miljard views op eigen Youtube kanaal0 ?php the_title() ?>927 dagen geleden
Sonos gaat een samenwerking aan met de band Gorillaz. Ter ere van het langverwachte nieuwe album ‘Humanz’ creëren ze samen drie Spirit Houses, waaronder een in Amsterdam.

Sonos brengt Gorillaz naar Amsterdam

Sonos brengt Gorillaz naar Amsterdam0 ?php the_title() ?>928 dagen geleden
CBRE Nederland in top-5 bestemmingen voor winkelexpansie

Nederland in Top 5 bestemmingen voor winkelexpansie

Nederland in Top 5 bestemmingen voor winkelexpansie0 ?php the_title() ?>928 dagen geleden
Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8+ nu te ervaren in pop-up store Utrecht CS

Samsung bouwt pop-up op Utrecht CS voor nieuwe Galaxy S8 en Galaxy S8+

Samsung bouwt pop-up op Utrecht CS voor nieuwe Galaxy S8 en Galaxy S8+0 ?php the_title() ?>929 dagen geleden
Instagram sensatie en model Cindy Kimberly (@Wolfiecindy) het nieuwe gezicht van SuperTrash.

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model0 ?php the_title() ?>936 dagen geleden
Little Indians nu ook bij Barneys in New York te koop.

Little Indians tussen bekende kledingmerken in Amerikaanse Barneys

Little Indians tussen bekende kledingmerken in Amerikaanse Barneys0 ?php the_title() ?>937 dagen geleden
Band Gorillaz

T-Mobile lanceert bijzondere samenwerking met band Gorillaz

T-Mobile lanceert bijzondere samenwerking met band Gorillaz0 ?php the_title() ?>940 dagen geleden
Rotterdam Coolsingel 3D virtualreality

Virtueel vooruitblikken op de Coolsingel

Virtueel vooruitblikken op de Coolsingel0 ?php the_title() ?>941 dagen geleden
90% ergert aan kleding collega

Bijna 90% ergert zich wel eens aan de kleding van een collega

Bijna 90% ergert zich wel eens aan de kleding van een collega0 ?php the_title() ?>946 dagen geleden
Nederlandse uitvinding voor beter verstaan QUBI wint iF Design Award

Nederlandse uitvinding voor beter verstaan QUBI wint iF Design Award

Nederlandse uitvinding voor beter verstaan QUBI wint iF Design Award0 ?php the_title() ?>949 dagen geleden
INDIE Amsterdam, Top Notch, Noah's Ark, Exterion Media NL, JCDecaux, YouTube, Rotterdam Airlines Music Group, VICE, HipHopHuis, Spotify, Broederliefde, Typhoon. Teske, YousToub, BKB | Het Campagnebureau.

Rappers onthalen eerste stemmers in de Tolhuistuin

Rappers onthalen eerste stemmers in de Tolhuistuin0 ?php the_title() ?>949 dagen geleden
Een winkel met lekkernijen

Tweedeling winkelmarkt zet door in 2016

Tweedeling winkelmarkt zet door in 20160 ?php the_title() ?>954 dagen geleden
werknemers van NWO die bezig zijn met de zeven onderzoeken binnen Smart Cultuur

NWO subsidieert zeven onderzoeken binnen Smart Culture

NWO subsidieert zeven onderzoeken binnen Smart Culture0 ?php the_title() ?>957 dagen geleden
Een model van Anna Nooshin

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 2017

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 20170 ?php the_title() ?>963 dagen geleden
Fashion Mall

Nederlander meest fanatieke online fashionshopper in Europa

Nederlander meest fanatieke online fashionshopper in Europa0 ?php the_title() ?>964 dagen geleden
eMense en Hardwell

eMense en Hardwell brengen dance en gaming dichter bij elkaar

eMense en Hardwell brengen dance en gaming dichter bij elkaar0 ?php the_title() ?>965 dagen geleden
Anna Nooshin

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip0 ?php the_title() ?>984 dagen geleden
The party squad

KPN zet The Partysquad op Euromast voor Soundcheckers

KPN zet The Partysquad op Euromast voor Soundcheckers0 ?php the_title() ?>993 dagen geleden
Action Bronsom Main Tom Gould

Lifestyle- en cultuurzender Viceland vanaf 1 maart in Nederland

Lifestyle- en cultuurzender Viceland vanaf 1 maart in Nederland0 ?php the_title() ?>999 dagen geleden
Virtual reality bril

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung0 ?php the_title() ?>1002 dagen geleden
Manon Tilstra

Expositie Let’s YouTube in teken van Beauty en Fashion

Expositie Let’s YouTube in teken van Beauty en Fashion0 ?php the_title() ?>1019 dagen geleden
Niem Tewarie

Niem Tewarie (Fourteen): Right time marketing komt in plaats van real time

Niem Tewarie (Fourteen): Right time marketing komt in plaats van real time0 ?php the_title() ?>1039 dagen geleden
MTV broederliefde

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1081 dagen geleden
MTV music week Rotterdam Afrojack

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA0 ?php the_title() ?>1143 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!