Home | retail | Online lifestyle magazine Amayzine ook in print

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 25/01/2017 om 16:18

magazine Amayzine

Online lifestyle magazine Amayzine.com heeft een online achterban van 400.000 unieke bezoekers en trakteert haar lezers nu ook op print. Het tweehonderd pagina’s tellende magazine van Amayzine is vanaf vandaag te koop op 3600 verkooppunten in Nederland voor €4,99 en zal zes keer per jaar verschijnen.

Het Nederlandse topmodel Yfke Sturm en drie nieuwe Doutzens sieren het magazine. In dit issue brengt hoofdredacteur May-Britt Mobach een ode aan fashion én een ode aan print. Ook presenteert Amayzine de Grote 17 Fashion Influencers, oftewel de belangrijkste spelers in modeland.

De keuze voor print naast het succesvolle online platform is een duidelijke zaak. Mobach. ”Ik zie Amayzine.com als onze prêt-à-porter-collectie, je dagelijkse dosis aan alles wat je niet per se nodig hebt, maar wat je leven wel leuker maakt. Het print magazine is de couture, een pronkstuk waar uren en uren en dagen en weken met heel veel liefde aan is gewerkt om onze fans het beste van het beste te presenteren.”

De editie van het gloednieuwe magazine ademt runway. Yfke Sturm poseert voor het eerst met haar zoontje Alexander en vertelt openhartig over het geluk dat moederschap haar geeft, waarom ze nooit meer sport, diëten heeft afgezworen en natuurlijk ook over hoe ze haar leven heeft ingericht na het ongeluk met de jetski dat haar bijna fataal werd. Verder presenteert Amayzine de nieuwe Doutzens; modellen die vers van de Kalverstraat zijn geplukt en nu de catwalks gaan bestormen. Het Amayzine Magazine heeft een compleet eigen signatuur en geeft een nieuw gezicht aan fashion in bladenland.

Als enige in Nederland biedt Amayzine een compleet catwalkoverzicht van de grootste spektakelshows en zomerlooks onder de spring/summercollecties van 2017. Dit is hét naslagwerk voor stylisten en een styleguide voor iedere vrouw. Verder Marion Pauw over liefdesverdriet, de vrouwen van Mick Jagger, een shoot met de Amayzine editors, backstage bij de Fashion Weeks, alle modeontwerpers van A tot Z, the women behind the brands en nog héél véél meer.

Mobach: ”Het is een magazine waarmee je je armspieren kunt trainen, zo dik is het. Gedrukt op het mooiste papier én met een split run cover; één met Yfke en één met de drie new faces.”

De founder en editor in chief van het online magazine Amayzine.com maakte in haar carrière al bladen als La Vie en Rose, Pink Ribbon Magazine en Marie Claire. Mobach: ”De aandacht voor lay-out en design heeft op Amayzine.com altijd prioriteit gehad, in een print magazine kun je nog meer uitpakken en samenwerken met de beste fotografen, zoals Dirk Kikstra en Liselore Chevalier, modellen en stylisten.”

vanavond viert Amayzine haar driejarig bestaan groots in de Westerkerk in Amsterdam met de uitreiking van de Look of the Year Awards en bekendmaking van de 17 grootste fashion influencers in modeland.

Tags

Pink Ribbon MagazinePink Ribbon Magazine Marion PauwMarion Pauw AmayzineAmayzine Mick JaggerMick Jagger Yfke SturmYfke Sturm KalverstraatKalverstraat La Vie en RoseLa Vie en Rose May-Britt MobachMay-Britt Mobach influencerinfluencer Marie ClaireMarie Claire

Comments

Kenmerken

Juulr, internationaal georiënteerd Influencer Marketing Bureau, heeft Instagram, Facebook en YouTube Nederlandse merken in fashion industrie geanalyseerd.

Nederlandse fashion industrie laat steken vallen op social media

Nederlandse fashion industrie laat steken vallen op social media0 ?php the_title() ?>284 dagen geleden
Via de app Favor is het mogelijk verschillende modestijlen te vergelijken. De oprichters gaan onderzoek doen naar welke stad het meest modieus is. Amsterdam en Rotterdam strijden als eerste.

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor0 ?php the_title() ?>304 dagen geleden
Blog Brains is een nieuw influencer marketingconcept dat relevante categorieën, met vaste afspraken en prijzen biedt. De bloggers kiezen opdrachten zelf uit en schrijven in eigen bewoordingen op hun eigen blog. Met 28 categorieën en 1200+ bloggers kan Blog Brains over bijna elk onderwerp relevante content produceren.

Blog Brains leidt naar honderden relevante bloggers

Blog Brains leidt naar honderden relevante bloggers0 ?php the_title() ?>424 dagen geleden
Er zijn 42 nominaties voor Mercurs. Genomineerd voor de PostNL Marketing Actie zijn Vogue, G+J Media, Sanoma, Donald Duck, Men's Health, Hearst en Libelle.

Donald Duck, &C, Kim Feenstra en Vogue onder genomineerden voor Mercurs

Donald Duck, &C, Kim Feenstra en Vogue onder genomineerden voor Mercurs0 ?php the_title() ?>430 dagen geleden
Na een succesvolle sport- en swimwear lijn die Doutzen Kroes samen met Hunkemoller lanceerde, is er nu een lingerie collectie.

Doutzen lanceert lingerie collectie voor Hunkemöller

Doutzen lanceert lingerie collectie voor Hunkemöller0 ?php the_title() ?>444 dagen geleden
Hearst is overeengekomen Gruner + Jahr Media Nederland over te nemen. Gruner + Jahr Media Nederland geeft gedrukte en digitale edities uit van mediamerken als Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest, alsmede Custom Content en Designer Vintage. Deze merken en alle andere activiteiten worden eigendom van Hearst Magazines en zullen worden uitgegeven door Hearst Netherlands, dat met merken als Cosmopolitan, ELLE, Esquire en Harper’s BAZAAR 5,5 miljoen mensen bereikt.

Hearst neemt Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest over

Hearst neemt Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest over0 ?php the_title() ?>453 dagen geleden
In de flagship store in Amsterdam vond kick-off plaats van de feestelijke openingen van de eerste tien Hudson's Bay-warenhuizen in Nederland. Met onder meer Doutzen Kroes.

Hudson’s Bay Amsterdam feestelijk geopend met Doutzen Kroes

Hudson’s Bay Amsterdam feestelijk geopend met Doutzen Kroes0 ?php the_title() ?>480 dagen geleden
Joblift Influencer marketing

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel0 ?php the_title() ?>573 dagen geleden
KRO-NCRV influencers Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!0 ?php the_title() ?>578 dagen geleden
Dutch Design Awards MVRDV, United Nude, Quooker, Fatboy Bugaboo

MVRDV, United Nude, Quooker, Fatboy en Bugaboo maken kans op Dutch Design Award

MVRDV, United Nude, Quooker, Fatboy en Bugaboo maken kans op Dutch Design Award0 ?php the_title() ?>583 dagen geleden
Favor Appisode iOnline

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community1 ?php the_title() ?>585 dagen geleden
Shoeby Fred van Leer

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie0 ?php the_title() ?>614 dagen geleden
Toyota Anna Rike, Manon Tilstra Larissa Bruin Aygo

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden0 ?php the_title() ?>628 dagen geleden
Dude Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers Gijs Kast Dutch Designers Magazine

Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers presenteert zich met Dutch Designers Magazine

Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers presenteert zich met Dutch Designers Magazine0 ?php the_title() ?>641 dagen geleden
enkele magazines van Hearst Netherlands

Hearst Netherlands lanceert met MyMagazines flexibel abonnement

Hearst Netherlands lanceert met MyMagazines flexibel abonnement0 ?php the_title() ?>674 dagen geleden
één van de infographics die de prijs voor categorie Digitaal in ontvangst mog nemen

Twee winnaars BNO Infographics Jaarprijs 2016

Twee winnaars BNO Infographics Jaarprijs 20160 ?php the_title() ?>680 dagen geleden
Mark Rutte met drie kinderen die een selfie maken

Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met unieke chatbot

Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met unieke chatbot0 ?php the_title() ?>683 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>691 dagen geleden
Interior Junkie

Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres

Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres0 ?php the_title() ?>695 dagen geleden
Bijenkorf en Tommy Hilfiger

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam0 ?php the_title() ?>695 dagen geleden
HvA

HVA laat studenten als influencers eigen YouTube-kanaal vullen

HVA laat studenten als influencers eigen YouTube-kanaal vullen0 ?php the_title() ?>699 dagen geleden
Virtual reality bril

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung0 ?php the_title() ?>723 dagen geleden
Belgische kater Thor

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer0 ?php the_title() ?>731 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>733 dagen geleden
Manon Tilstra

Expositie Let’s YouTube in teken van Beauty en Fashion

Expositie Let’s YouTube in teken van Beauty en Fashion0 ?php the_title() ?>740 dagen geleden
Beauty & the Beast Fashionweek

Disney’s Beauty & the Beast inspiratie voor Amsterdam FashionWeek

Disney’s Beauty & the Beast inspiratie voor Amsterdam FashionWeek0 ?php the_title() ?>751 dagen geleden
Gijsbregt Brouwer

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen0 ?php the_title() ?>753 dagen geleden
Hippr influencers

Hippr richt zich op influencers met steun van Bijl PR

Hippr richt zich op influencers met steun van Bijl PR0 ?php the_title() ?>753 dagen geleden
Niem Tewarie

Niem Tewarie (Fourteen): Right time marketing komt in plaats van real time

Niem Tewarie (Fourteen): Right time marketing komt in plaats van real time0 ?php the_title() ?>759 dagen geleden
LINDA mediamerk

LINDA. is Mediamerk van het Jaar, Kek Mama scoort met #ZonZeeStress

LINDA. is Mediamerk van het Jaar, Kek Mama scoort met #ZonZeeStress0 ?php the_title() ?>758 dagen geleden
Nikkie Plessen en Kate Moss

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE0 ?php the_title() ?>760 dagen geleden
Spoor kids minimagazine

G+J Custom Content maakt minimagazine Spoor Kids

G+J Custom Content maakt minimagazine Spoor Kids0 ?php the_title() ?>774 dagen geleden
Fashionchick

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet0 ?php the_title() ?>779 dagen geleden
Anna Nooshin rechtenvrij

Influencer Anna Nooshin tekent bij RTL

Influencer Anna Nooshin tekent bij RTL0 ?php the_title() ?>780 dagen geleden
Goede tijden Slechte tijden Nina Bing

Goede tijden voor wefashion.com door product placement

Goede tijden voor wefashion.com door product placement0 ?php the_title() ?>786 dagen geleden
Voetbal international platforms

Voetbal International, LINDA. en ELLE scoren op social media

Voetbal International, LINDA. en ELLE scoren op social media0 ?php the_title() ?>788 dagen geleden
Amsterdam centraal station treinen

NS zet bloggers in voor favoriete stedentrips

NS zet bloggers in voor favoriete stedentrips0 ?php the_title() ?>795 dagen geleden
Marly van der Velden Nina uit GTST

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden0 ?php the_title() ?>822 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!