Home | retail | Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 14/12/2016 om 09:19

Nikkie Plessen en Kate Moss

Kate Moss wordt het internationale gezicht van de nieuwe NIKKIE-campagne. Mode-onderneemster Nikkie Plessen heeft het topmodel weten te strikken voor haar najaarscollectie, dat heeft Plessen bekend gemaakt tijdens haar modeshow. Kate Moss zat front row bij de Spring/Summer 2017-presentatie in Amsterdam, waarbij grote namen als Maartje Verhoef en Bregje Heinen de NIKKIE-creaties showden op de catwalk. Ook internationaal topmodel Natasha Poly was als speciale gast aanwezig.

Nikkie Plessen: “Ik ben waanzinnig trots op het feit dat topmodel Kate Moss het nieuwe gezicht van NIKKIE is. Kate belichaamt zo goed wat ik wil uitstralen met mijn modelabel: ze is stoer en sterk, maar tegelijkertijd ook vrouwelijk en sexy. Dat zij ons wil vertegenwoordigen als muze, is natuurlijk fantastisch. Kate Moss is ook voor mij persoonlijk altijd het ultieme voorbeeld van style geweest. Dat we tijdens onze ontmoeting direct zo’n goede klik hadden en ze nu het gezicht wordt, is een droom die uitkomt. Met Kate Moss als ambassadeur van ons merk zetten we NIKKIE internationaal ijzersterk op de kaart.”

Kate Moss zal vanaf het najaar 2017 te zien zijn in alle wereldwijde campagne-uitingen. Wat de samenwerking extra bijzonder maakt, is dat Kate tegenwoordig zeer selectief is in haar keuzes voor modellenwerk. Dit jaar besloot ze zich bovendien te focussen op haar eigen modellenbureau Kate Moss Agency.

NIKKIE werd in 2011 gelanceerd door eigenaresse Nikkie Plessen en groeide in vijf jaar uit tot een internationaal merk met een webshop, vijftien winkels in Nederland en België plus verkooppunten in warenhuizen als Galeries Lafayette, Le Marais en Takashimaya in Europa en Azië. Het merk wordt veel gedragen door internationale topmodellen, influencers en IT-girls als Natasha Poly, Tyra Banks, Kristina Bazan en Raline Shah.

Tags

Galeries LafayetteGaleries Lafayette Le MaraisLe Marais Raline ShahRaline Shah Kate MossKate Moss NIKKIENIKKIE Nikkie PlessenNikkie Plessen Natasha PolyNatasha Poly Tyra BanksTyra Banks Kristina BazanKristina Bazan

Comments

Kenmerken

Kaia en Presley Gerber poseren in de nieuwe campagne van Calvin Klein Jeans. De Belgische fotograaf  Willy Vanderperre is verantwoordelijk voor #MYCALVINS

Kinderen Cindy Crawford in campagne: Our Family. #MYCALVINS van Calvin Klein

Kinderen Cindy Crawford in campagne: Our Family. #MYCALVINS van Calvin Klein0 ?php the_title() ?>813 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>898 dagen geleden
Geraldine Kemper heeft samen met Decoded leren tassen voor mannen en vrouwen ontworpen. De collectie is onder meer te koop bij Hudson's Bay.

Geraldine Kemper lanceert tassenlijn met Decoded

Geraldine Kemper lanceert tassenlijn met Decoded0 ?php the_title() ?>921 dagen geleden
Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne.

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers0 ?php the_title() ?>960 dagen geleden
Met Influencer Solutions benadert Hearst influencer marketing op nieuwe manier. Combinatie van makers, loyale fans en sterke merken staat centraal.

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions0 ?php the_title() ?>964 dagen geleden
In navolging van het succesvolle boek Dress to Impress heeft Bastiaan van Schaik zijn eerste schoenenlijn gelanceerd: BvS Edition #1 x Eureka Shoes.

Bastiaan van Schaik lanceert schoenenlijn met Eureka Shoes

Bastiaan van Schaik lanceert schoenenlijn met Eureka Shoes0 ?php the_title() ?>969 dagen geleden
Joblift Influencer marketing

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel0 ?php the_title() ?>1013 dagen geleden
KRO-NCRV influencers Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!0 ?php the_title() ?>1018 dagen geleden
AHSH46 Justin Bieber

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1031 dagen geleden
Glamour Ashley Graham

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>1032 dagen geleden
Fitfair

Wie is de beste Fitness Influencer?

Wie is de beste Fitness Influencer?0 ?php the_title() ?>1046 dagen geleden
Tony Scott Kraantje Pappie MS

Kraantje Pappie en Tony Scott maken zich sterk tegen MS

Kraantje Pappie en Tony Scott maken zich sterk tegen MS0 ?php the_title() ?>1053 dagen geleden
Shoeby Fred van Leer

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie0 ?php the_title() ?>1054 dagen geleden
Toyota Anna Rike, Manon Tilstra Larissa Bruin Aygo

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden0 ?php the_title() ?>1068 dagen geleden
Jan Boskamp Alca Fashion De Kuip Hotterdan

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion0 ?php the_title() ?>1083 dagen geleden
Instagram sensatie en model Cindy Kimberly (@Wolfiecindy) het nieuwe gezicht van SuperTrash.

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model0 ?php the_title() ?>1097 dagen geleden
Een model van Anna Nooshin

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 2017

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 20170 ?php the_title() ?>1123 dagen geleden
Influeno wordt marktplaats

Influeno wordt marktplaats voor influencers

Influeno wordt marktplaats voor influencers0 ?php the_title() ?>1132 dagen geleden
Interior Junkie

Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres

Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres0 ?php the_title() ?>1135 dagen geleden
Bijenkorf en Tommy Hilfiger

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam0 ?php the_title() ?>1135 dagen geleden
magazine Amayzine

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print0 ?php the_title() ?>1158 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights0 ?php the_title() ?>1166 dagen geleden
Belgische kater Thor

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer0 ?php the_title() ?>1171 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>1173 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!