Home | reclame | Nieuw boek verzamelt de foutste, hilarische en meest merkwaardige kutreclames

Nieuw boek verzamelt de foutste, hilarische en meest merkwaardige kutreclames

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 10/03/2017 om 10:40

De schrijver van het boek Kutreclames met het boek

Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde consument dagelijks met meer dan 3.000 reclame uitingen wordt geconfronteerd. Slechts weinigen daarvan zullen de consument echter bijblijven. Adverteerders halen daarom alles uit de kast om op te vallen. Maar daar gaat het weleens mis.

Mediaondernemer Richard Otto (Tens Media), bekend van de bestsellers Namespotting, Verdwenen Merken en Vroom & Dreesmann  heeft de foutste, hilarische en meest merkwaardige reclames in een nieuw boek verzameld. Het Kutreclames boek geeft op ludieke wijze inzicht dat reclame maken een vak is.

Het boek is gebaseerd op de gelijknamige Facebook fanpage, waar Nederlandse reclamemakers reclamecampagnes aan de kaak stellen.

Tags

KutreclamesKutreclames Richard OttoRichard Otto

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!