Home | reclame | Nationale-Nederlanden en Atletiekunie helpen hardlopers

Nationale-Nederlanden en Atletiekunie helpen hardlopers

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 12/03/2017 om 14:42

Een hardloper in Rotterdam geholpen door Nationale Nederlanden en Atletiekunie

Nationale-Nederlanden en de Atletiekunie hebben een nieuw platform opgezet. Het platform hardlopen.nl moet hardopers gaan helpen hun persoonlijke doel te bereiken. Het platform biedt nieuws en inspiratie. Ook worden kosteloos trainingsschema’s voor het bereiken van afstanden van 3 tot 21 km aangeboden en kunnen hardlopers zich aanmelden voor de nieuwsbrief met tips.

Het platform is daarnaast gekoppeld aan de hardlopen.nl app. De app biedt diverse functionaliteiten, zoals een Audio Coach naar keuze, het bijhouden van prestaties en het terugkijken van gelopen routes. Op een persoonlijke pagina kunnen lopers bijhouden aan welke evenementen ze deelnemen wat de hardloopdoelen zijn en hoe de trainingen verlopen. Daarnaast is er de mogelijkheid op 1 op 1 advies van een expert op het gebied van voeding, training en gezondheid.

Nationale Nederlanden is in 2014 gestart met sponsoractiviteiten in de hardloopsport. Inmiddels is ze de trotse sponsor van tientallen hardloopevenementen in Europa en Japan, waaronder de NN Rotterdam Marathon en NN CPC Loop Den Haag.

De sponsoractiviteiten zijn erop gericht om mensen te helpen bij het behalen van hun sportieve doelen. Dit gebeurt onder andere door vernieuwende activaties te ontwikkelen zoals de hardloopsupporter, het juichmoment of het platform renmee.nl. ”Met deze activiteiten willen we lopers stimuleren hun doel te behalen of te vieren dat hun doel is behaald. Samen met de Atletiekunie kunnen we nu nog meer hardlopers bereiken en helpen bij het halen van hun persoonlijke hardloopdoel” zegt Remco Barbier, Manager Branding van NN Group.

Deze nieuwe samenwerking met Nationale-Nederlanden is van groot belang voor ons om hardlopers nog beter te helpen,” weet Joëlle Staps, ad interim directeur van de Atletiekunie, die samen met Arko Sports Media het platform ontwikkelde. ”Als Atletiekunie is het ons doel om zoveel mogelijk hardlopers te inspireren en begeleiden met een gepersonaliseerd en relevant aanbod. Ik geloof dat we daar samen een belangrijke bijdrage aan kunnen leveren. Nationale-Nederlanden wil supporter van alle hardlopers zijn en lopers helpen met het bereiken van hun persoonlijke hardloopdoel. Deze nieuwe samenwerking versterkt het doel van beiden en dat gaan we de komende maanden zichtbaar maken op hardlopen.nl.”

Tags

hardloopsporthardloopsport MarathonMarathon NN Rotterdam MarathonNN Rotterdam Marathon NN CPC Loop Den HaagNN CPC Loop Den Haag platformplatform AtletiekunieAtletiekunie Nationale-NederlandenNationale-Nederlanden sponsoringsponsoring

Comments

Kenmerken

Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma Vet Fit, dat vanaf dinsdag 6 maart 2018 wekelijks te zien is. Deelnemers werken honderd dagen lang aan een fittere versie van zichzelf. Naast bekende Nederlanders als Brace, OG3NE, René Froger en Anne-Marie Jung wordt heel Nederland uitgedaagd om mee te doen. Irene Moors presenteert het programma en ook Fitchannel is sponsor.

Nationale-Nederlanden sponsort SBS6-programma Vet Fit

Nationale-Nederlanden sponsort SBS6-programma Vet Fit0 ?php the_title() ?>744 dagen geleden
Met spaarapp SAM start Nationale-Nederlanden een nieuwe manier van sparen. Bijvoorbeeld: voor elke 10.000 stappen, verdien je 3 euro voor hardloopschoenen.

Een spaarapp gericht op de millennial

Een spaarapp gericht op de millennial0 ?php the_title() ?>809 dagen geleden
Dit jaar hebben 19 cases van de in totaal 44 inzendingen een nominatie ontvangen voor een SponsorRingen. Nieuw dit jaar is de categorie Lang Lopende Sponsorships waarvoor een vakjury nomineert. De winnaars van een SponsorRing worden op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.

We Fashion, Lowlands, Nieuwe Kerk en Max Verstappen maken kans op SponsorRingen

We Fashion, Lowlands, Nieuwe Kerk en Max Verstappen maken kans op SponsorRingen0 ?php the_title() ?>858 dagen geleden
Vanaf volgend jaar wordt Vifit Sport, het sportvoedingsmerk van FrieslandCampina, de nieuwe naamgevende partner van het Pro Triathlon Team. Dit is voorafgaande aan de Ironman World Championships in Kona, Hawaii, bekendgemaakt. Tegelijkertijd is meegedeeld dat de Zwitserse fietsenfabrikant BMC zijn partnerschap verlengt. De naam BMC Vifit Sport Pro Triathlon Team wordt van kracht met ingang van volgend jaar. Vifit Sport zal als partner het team ook op het gebied van voeding ondersteunen.

Vifit Sport kondigt naamgevend partnerschap met Pro Triathlon Team aan

Vifit Sport kondigt naamgevend partnerschap met Pro Triathlon Team aan0 ?php the_title() ?>869 dagen geleden
reuzenpanda's N.E.C. Ouwehands Dierenpark panda's

Reuzenpanda’s sponsoren voetballers van N.E.C. Nijmegen

Reuzenpanda’s sponsoren voetballers van N.E.C. Nijmegen0 ?php the_title() ?>969 dagen geleden
ASICS Amsterdam Vondelpark

ASICS haalt sport letterlijk de winkel in

ASICS haalt sport letterlijk de winkel in0 ?php the_title() ?>1032 dagen geleden
NN Group CPC Marathon sponsor

NN Group blijft titelsponsor NN CPC Loop en NN Marathon Rotterdam

NN Group blijft titelsponsor NN CPC Loop en NN Marathon Rotterdam0 ?php the_title() ?>1032 dagen geleden
Excelsior Van Donge & De Roo sponsor

Excelsior Stadion Woudestein heet voortaan Van Donge & De Roo Stadion

Excelsior Stadion Woudestein heet voortaan Van Donge & De Roo Stadion0 ?php the_title() ?>1034 dagen geleden
Brandsfit sponsor sportclubs

Brandsfit biedt sportclubs gratis tenues door een slim sponsormodel

Brandsfit biedt sportclubs gratis tenues door een slim sponsormodel0 ?php the_title() ?>1052 dagen geleden
ESET Nederland gaat samenwerken met topatleet Churandy Martina voor een digitaal veiliger Nederland. De 32-jarige Europees Kampioen 100 meter zal voor ESET Nederland als ambassadeur optreden en voor langere periode gaan ondersteunen in haar missie om Nederland digitaal veiliger te maken en iedereen te kunnen laten genieten van veiligere technologie.

Churandy Martina wordt ambassadeur van ESET Nederland

Churandy Martina wordt ambassadeur van ESET Nederland0 ?php the_title() ?>1055 dagen geleden
NN Group en Global Sports Communication presenteren het NN Running Team

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen0 ?php the_title() ?>1058 dagen geleden
Mitsubishi Motors en Rugby Nederland slaan de handen ineen. Deze verbintenis volgt op samenwerkingen met nationale rugbyteams in onder andere Engeland en Japan. In die landen is de rugbysport al zeer populair en ook in Nederland groeit de belangstelling hard. Mitsubishi Motors ondersteunt deze veelbelovende ontwikkeling van harte.

Mitsubishi Motors duikt tussen de Nederlandse Rugbydames

Mitsubishi Motors duikt tussen de Nederlandse Rugbydames0 ?php the_title() ?>1059 dagen geleden
Krajicek Foundation

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership0 ?php the_title() ?>1100 dagen geleden
MissPublicity Rotterdam Topsport

MissPublicity en Rotterdam Topsport tekenen media partnership

MissPublicity en Rotterdam Topsport tekenen media partnership0 ?php the_title() ?>1106 dagen geleden
Ruiters Bavaria

Bavaria 0.0 start eerste commerciële ploeg in paardensport

Bavaria 0.0 start eerste commerciële ploeg in paardensport0 ?php the_title() ?>1108 dagen geleden
Ballenkids tennis

ABN AMRO voorziet ballenkids van camera tijdens World Tennis Tournament in Ahoy

ABN AMRO voorziet ballenkids van camera tijdens World Tennis Tournament in Ahoy0 ?php the_title() ?>1113 dagen geleden
Excelsior juichen

Sponsoren kiezen voor Excelsior Rotterdam en RKC Waalwijk

Sponsoren kiezen voor Excelsior Rotterdam en RKC Waalwijk0 ?php the_title() ?>1115 dagen geleden
Dafne Schippers

Dafne Schippers wint de Vrouw in de Media Award 2016

Dafne Schippers wint de Vrouw in de Media Award 20160 ?php the_title() ?>1129 dagen geleden
Art Rotterdam

NN Group wordt partner van kunstbeurs Art Rotterdam

NN Group wordt partner van kunstbeurs Art Rotterdam0 ?php the_title() ?>1130 dagen geleden
Olympic channel interview

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband0 ?php the_title() ?>1134 dagen geleden
Rotterdam Ahoy

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy blijven tennissen

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy blijven tennissen0 ?php the_title() ?>1142 dagen geleden
De makers van de marathon

Makers van De Marathon organiseren benefietavond voor garagehouder

Makers van De Marathon organiseren benefietavond voor garagehouder0 ?php the_title() ?>1151 dagen geleden
Schaatsen Thialf

Netwerk Thialf toekomstproof dankzij sponsor KPN

Netwerk Thialf toekomstproof dankzij sponsor KPN0 ?php the_title() ?>1157 dagen geleden
KPN schaatsen

KPN rijdt geen scheve schaats als sponsor van het jaar

KPN rijdt geen scheve schaats als sponsor van het jaar0 ?php the_title() ?>1188 dagen geleden
The lion King musical AFAS

AFAS Software verlengt sponsorschap AFAS Circustheater

AFAS Software verlengt sponsorschap AFAS Circustheater0 ?php the_title() ?>1194 dagen geleden
TomTom sport wearable runner

TomTom gaat voor Sport Wearables

TomTom gaat voor Sport Wearables0 ?php the_title() ?>1220 dagen geleden
Zes dagen wielrennen

Zes dagen wielrennen tussen Wooning Keukens en Badkamers

Zes dagen wielrennen tussen Wooning Keukens en Badkamers0 ?php the_title() ?>1222 dagen geleden
Jumbo Max Verstappen

Max Verstappen rijdt nog even door voor Jumbo

Max Verstappen rijdt nog even door voor Jumbo0 ?php the_title() ?>1229 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!