Home | reclame | MTV stuurt Rose Bertram naar Coachella Festival

MTV stuurt Rose Bertram naar Coachella Festival

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 11/04/2018 om 16:01

Het Belgische internationale model Rose Bertram reist exclusief voor MTV naar Californië om daar alle ins & outs te laten zien rond het Coachella Festival. Rose neemt de volgers van de online MTV-kanalen anderhalve week mee en toont de voorbereidingen, de beste outfits, nieuwste trends en de optredens en artiesten.

Het Belgische internationale model Rose Bertram reist exclusief voor MTV naar Californië om daar alle ins & outs te laten zien rond het Coachella Festival. Rose neemt de volgers van de online MTV-kanalen anderhalve week mee en toont de voorbereidingen, de beste outfits, nieuwste trends en de optredens en artiesten.

Rose Bertram heeft als model diverse grote campagnes op haar naam staan. In 2015 was ze het eerste Belgische model dat op de cover van het prestigieuze Sports Illustrated verscheen. Ook verscheen ze als eerste zwangere vrouw in de geschiedenis op de cover van de Nederlandse editie van Vogue. Rose is tevens het gezicht van Guess by Marciano waarvoor ze vorig jaar een campagne heeft gedaan samen met haar vriend Gregory van der Wiel. Daarnaast heeft Rose ook twee commercials voor L’Oreal Paris op haar naam staan.

Tags

L’Oreal ParisL’Oreal Paris Sports IllustratedSports Illustrated Guess by MarcianoGuess by Marciano CoachellaCoachella Rose BertramRose Bertram Gregory van der WielGregory van der Wiel VogueVogue MTVMTV

Comments

Kenmerken

Mastercard en ID&T hebben hun meerjarige samenwerking afgetrapt op Amsterdam Open Air. Met dit partnership willen zij ervoor zorgen dat cashless betalen op festivals de nieuwe standaard wordt. Op grote festivals als Glastonbury en Sziget is contactloos betalen met bankpas of creditcard al heel gewoon. De overstap van muntjes naar pinoplossingen is al enige tijd aan de gang onder festivalorganisatoren. Tel daarbij op dat  Nederland voorop loopt in contactloos betalen en het is een kwestie van tijd voordat andere Nederlandse festivals het cashless voorbeeld volgen. Naast Amsterdam Open Air volgen in 2018 onder andere ook Festival Macumba, Valhalla en Milkshake.

ID&T en Mastercard zetten in op cashless betalen op festivals

ID&T en Mastercard zetten in op cashless betalen op festivals0 ?php the_title() ?>659 dagen geleden
Lipton en Natwerk houden festivalgangers droog met De Buien Blouse

Lipton en Natwerk houden festivalgangers droog met De Buien Blouse

Lipton en Natwerk houden festivalgangers droog met De Buien Blouse0 ?php the_title() ?>661 dagen geleden
Liza Gussow, Almedina Asani en Elena Slavkova van de Erasmus Universiteit Rotterdam hebben na de Nederlandse wedstrijd ook de internationale finale van L’Oréal Brandstorm in Parijs gewonnen. De drie versloegen ruim 40 andere teams van over de hele wereld om de Brand Award en €10.000 in de wacht te slepen.  Het team bedacht het concept: ColoRite. Een apparaat dat een unieke code genereert aan de hand van de haarstructuur en gewenste haarkleur van de klant. Met deze specifieke code kan de kapper volledig gepersonaliseerd met het haar van de klant aan de slag gaan. Volgens de jury was dit concept het meest innovatieve idee op het gebied van branding. Het evenement vond plaats in het Palais de Tokyo in de vorm van een technologie beurs, waar de studenten hun ideeën moesten pitchen aan een jury onder leiding van Nathalie Roos, President van L’Oréal’s Professional Products Division.

Rotterdamse studentes winnen prestigieuze L’Oréal Brandstorm in Parijs

Rotterdamse studentes winnen prestigieuze L’Oréal Brandstorm in Parijs0 ?php the_title() ?>680 dagen geleden
Een platform dat merken eenvoudig én snel samenwerkingen laat aangaan met invloedrijke personen op social media. Het is werkelijkheid dankzij het influencer marketing platform Voicey. Het is de eerste investering van het investeringsfonds Block Party, opgezet door profvoetballer en ondernemer Gregory van der Wiel.

Merken zoeken zelf ideale ambassadeurs via Voicey

Merken zoeken zelf ideale ambassadeurs via Voicey0 ?php the_title() ?>682 dagen geleden
MTV Fit is een samenwerking tussen Viacom-zender MTV en Fitchannel.com en bestaat uit een speciaal ontwikkeld trainingsprogramma met Kay Nambiar en Anne Haakmeester. Het project is geïnspireerd op Ex on the Beach: Body SOS. Een Britse televisieserie waarbij Vicky Pattison 16 deelnemers begeleid die in twaalf weken een strak lichaam willen.

Fitchannel en MTV lanceren MTV Fit geïnspireerd door Ex on the Beach: Body SOS

Fitchannel en MTV lanceren MTV Fit geïnspireerd door Ex on the Beach: Body SOS0 ?php the_title() ?>690 dagen geleden
Door het speciaal ontworpen Desperados-logo aan de voorkant van het flesje te scannen in Facebook messenger kan eigen muziek worden gebouwd.

Desperados lanceert Desperados Play Bottle

Desperados lanceert Desperados Play Bottle0 ?php the_title() ?>691 dagen geleden
Liza Gussow, Almedina Asani en Elena Slavkova van de Erasmus Universiteit Rotterdam bedachten tijdens L’Oréal’s Brandstorm de ColoRite. Een apparaat dat een unieke code genereert aan de hand van de haarstructuur en gewenste haarkleur van de klant. Met deze specifieke code kan de kapper volledig gepersonaliseerd met het haar van de klant aan de slag gaan. Het idee levert het drietal de winst op in de Nederlandse finale van één van de grootste wereldwijde competities voor studenten. Op 17 mei mag het trio naar Parijs om hun idee te pitchen voor een kans om tot in totaal 30.000 euro te winnen.

Erasmus Universiteit studenten winnen de Nederlandse finale van L’Oréal’s Brandstorm

Erasmus Universiteit studenten winnen de Nederlandse finale van L’Oréal’s Brandstorm0 ?php the_title() ?>716 dagen geleden
'Nederland is een interessante markt waarin we ons merk graag naar een hoger plan willen trekken,' zegt CEO Cécile Wickmann van rebelle.

Online marktplaats voor tweedehandse designer fashion Rebelle lanceert eerste tv spot

Online marktplaats voor tweedehandse designer fashion Rebelle lanceert eerste tv spot0 ?php the_title() ?>827 dagen geleden

Monica Geuze door MTV uitgeroepen tot wereldwijde MTV EMA It Girl

Monica Geuze door MTV uitgeroepen tot wereldwijde MTV EMA It Girl0 ?php the_title() ?>871 dagen geleden
About You is de eerste webwinkel die het klassieke 'window shopping' naar een digitaal platform brengt. Actuele modetrends en toonaangevende stijlen gaan samen in een unieke fashion-shop met meer dan 50.000 artikelen van meer dan 500 merken, waaronder Scotch & Soda, Kings of Indigo, King Louis, Levi’s, Nike en Zoe Karssen. Populaire Nederlandse influencers zoals Gregory van der Wiel en Claartje Rose laten zien hoe de nieuwste trenditems gedragen kunnen worden en komen met outfit-suggesties in online shop in shop-etalages.

Fashion webstore About You nu ook online in Nederland

Fashion webstore About You nu ook online in Nederland0 ?php the_title() ?>900 dagen geleden
KRO-NCRV influencers Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!0 ?php the_title() ?>1018 dagen geleden
Gregory van der Wiel Block party investeringsfonds

Gregory van der Wiel start celebrity investeringsfonds voor tech start-ups

Gregory van der Wiel start celebrity investeringsfonds voor tech start-ups0 ?php the_title() ?>1053 dagen geleden
HilversumTV app

Videoplatform HilversumTV brengt app uit

Videoplatform HilversumTV brengt app uit0 ?php the_title() ?>1108 dagen geleden
Popster The Weeknd

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up Shop The Weeknd binnen

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up  Shop The Weeknd binnen0 ?php the_title() ?>1116 dagen geleden
Anna Nooshin

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip0 ?php the_title() ?>1144 dagen geleden
Action Bronsom Main Tom Gould

Lifestyle- en cultuurzender Viceland vanaf 1 maart in Nederland

Lifestyle- en cultuurzender Viceland vanaf 1 maart in Nederland0 ?php the_title() ?>1159 dagen geleden
MTV broederliefde

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1241 dagen geleden
MTV music week Rotterdam Afrojack

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA0 ?php the_title() ?>1303 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!