Home | Marketing | Modevloggers geven eerlijk kledingadvies via The Social Mirror op Hoog Catherijne

Modevloggers geven eerlijk kledingadvies via The Social Mirror op Hoog Catherijne

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Marketing op 20/09/2016 om 09:56

The Social Mirror kledingadvies

Na het eerste succesvol verlopen weekend van The Social Mirror in Hoog Catharijne maken modevloggers Carmen Leenen en Virgit Canas zich op voor een nieuwe ronde online consults. Komende zaterdag en zondag staat de interactieve spiegel weer opgesteld bij The Sting en kunnen klanten zich laten adviseren over hun kleding.

Eline Zweerink,  Marketing Communicatie Manager van Hoog Catharijne, kijkt tevreden terug op het eerste weekend. ,,We zijn oorspronkelijk op dit idee gekomen omdat we we de online (fashion)wereld wilden combineren met de winkelvloer. We dachten eerst aan een Meet and Greet met fashion vloggers. Maar dat is dus uiteindelijk de The Social Mirror geworden met, volgens ons, de eerste keer de inzet van vloggers via een passpiegel. Op die manier krijgen klanten advies van hun favoriete vloggers als Serena Verbon van Beautylab.nl, Miranda van der Ploeg en Daphne Tiedink. Dat ervaren jongeren als eerlijker en persoonlijker dan advies van winkelpersoneel.”

,,De eerste reacties zijn positief. Het was wel opvallend om te zien dat de jongere klanten precies doorhadden wat de bedoeling was. Ze maakten ook meteen selfies met de vloggers. De deelnemende fashion vloggers gaven aan dat ze het ook leuk vonden. Ze konden nu eens live contact hebben met hun volgers!”

De komende drie weekenden zal The Social Mirror nog te vinden zijn in het Utrechtse winkelcentrum.

24 & 25 september
12.00-14.00 uur: Carmen Leenen
14.00-16.00 uur: Virgit Canas
Locatie: The Sting

1 & 2 oktober
12.00-14.00 uur: Farah Eslami
14.00-16.00 uur: Frederique Bos
locatie volgt

8 & 9 oktober
12.00-14.00 uur: Kevin Geurts
14.00-16.00 uur: Wendy van Soest 
Locatie volgt

Tags

modevloggersmodevloggers hoog catharijnehoog catharijne social mirrorsocial mirror marketingmarketing

Comments

Kenmerken

De eerste winkel waar de merken Vodafone en Ziggo beiden vertegenwoordigd zijn in een volledig nieuw winkelconcept is geopend in Hoog Catharijne. Op dezelfde locatie opent VodafoneZiggo op 1 oktober 2018 haar nieuwe centrale kantoor. 

VodafoneZiggo opent winkel in Hoog Catharijne Utrecht

VodafoneZiggo opent winkel in Hoog Catharijne Utrecht0 ?php the_title() ?>466 dagen geleden
Rapper Bizzey trapt modewedstrijd Favor af met een Supreme ochtendjas, zijn favoriete outfit, en hij vertegenwoordigt daarmee zijn thuisbasis Amersfoort.

Bizzey start modewedstrijd voor Favor

Bizzey start modewedstrijd voor Favor0 ?php the_title() ?>516 dagen geleden
Baskin-Robbins, ’s werelds grootste ijsketen, opent haar allereerste store in Nederland op 26 april in Utrecht. Het iconische ijsmerk, al 70 jaar leider op het gebied van (ijs)smaakinnovaties, maakte pas geleden bekend voet aan wal te zetten in Nederland. De eerste vestiging wordt geopend in het compleet vernieuwde winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht.

Baskin-Robbins opent eerste store in Hoog Catharijne in Utrecht

Baskin-Robbins opent eerste store in Hoog Catharijne in Utrecht0 ?php the_title() ?>534 dagen geleden
NORMAL koopt merkartikelen in gehele EU, op de plek waar deze artikelen het goedkoopst zijn. Al ruim 100 winkels in Scandinavie, 5 mei volgt Hoog Catharijne

Succesvolle Deense keten NORMAL opent eerste winkel op Hoog Catharijne

Succesvolle Deense keten NORMAL opent eerste winkel op Hoog Catharijne0 ?php the_title() ?>557 dagen geleden
Met een 34 weken zwangerschapsbuik ging Saar Koningsberger (30) uit de kleren voor WENDY Magazine. In de nieuwe editie van WENDY Magazine, geheel in het teken van ?Gierende Hormonen?, vertelt zij over haar hormoon traject.

Zwangere Saar Koningsberger naakt in WENDY Magazine

Zwangere Saar Koningsberger naakt in WENDY Magazine0 ?php the_title() ?>563 dagen geleden
de eerste HKMX sportswear winkel in Hoog Catharijne in Utrecht geopend met een urban workout sessie van personal trainer Kasia Rain. Op de 94m2 winkelvloer heeft Hunkemöller verschillende elementen geïntegreerd om het HKMX-merk tot leven te brengen. Er is een aparte sportbeha muur met een interactief touch screen om de perfecte bh te vinden afhankelijk van het intensiviteitsniveau. Een mobiele POS systeem voor de Hunkemöller omnichannel ervaring maakt het mogelijk om in de winkel te bestellen. Het concept is ontwikkeld door Storeage

Hunkemöller opent eerste HKMX Sportswear winkel in Utrecht

Hunkemöller opent eerste HKMX Sportswear winkel in Utrecht0 ?php the_title() ?>603 dagen geleden
Heidi Klum en Lidl lanceren derde Esmara by Heidi Klum collectie: #LETSDENIM. Een veelzijdige denim-collectie die ook op jonge meiden is gericht. 

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl0 ?php the_title() ?>619 dagen geleden
Opdringerig personeel in winkelstraten blijkt voor 53 procent van jongeren reden te zijn om online aankopen te doen blijkt uit onderzoek van Acties.nl,

Kwart jongeren ziet winkelstraten net zo lief verdwijnen

Kwart jongeren ziet winkelstraten net zo lief verdwijnen0 ?php the_title() ?>667 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>709 dagen geleden
In het compleet vernieuwde Hoog Catharijne in Utrecht opent ECCO een moderne, stijlvolle winkel als eerbetoon aan het vakmanschap van het Deense merk.

ECCO opent tweede Premium Store van Nederland in vernieuwd Hoog Catharijne

ECCO opent tweede Premium Store van Nederland in vernieuwd Hoog Catharijne0 ?php the_title() ?>736 dagen geleden
De NRW jaarprijs is een prestigieuze prijs voor de beste retailontwikkeling van Nederland. Winkelcentrum Kerkelanden Hilversum van DELA heeft gewonnen.

Winkelcentrum Kerkelanden Hilversum van DELA wint NRW Jaarprijs 2017

Winkelcentrum Kerkelanden Hilversum van DELA wint NRW Jaarprijs 20170 ?php the_title() ?>741 dagen geleden

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen0 ?php the_title() ?>753 dagen geleden
Mercedes Hoog Catharijne

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen0 ?php the_title() ?>835 dagen geleden
Favor Appisode iOnline

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community0 ?php the_title() ?>836 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>837 dagen geleden
Your Style Lab Facebook Messenger

Your Style Lab laat webwinkels online kledingadvies geven via messenger

Your Style Lab laat webwinkels online kledingadvies geven via messenger0 ?php the_title() ?>842 dagen geleden
NRW Jaarprijs

Nowadays, Beverhof, Kerkelanden, Hanzewijk en AaBe Fabriek genomineerd voor NRW Jaarprijs

Nowadays, Beverhof, Kerkelanden, Hanzewijk en AaBe Fabriek genomineerd voor NRW Jaarprijs0 ?php the_title() ?>844 dagen geleden
Roy Donders Rojami's winkelstraat.nl

Roy Donders sluit als 300ste aan bij vernieuwd Winkelstraat.nl

Roy Donders sluit als 300ste aan bij vernieuwd Winkelstraat.nl0 ?php the_title() ?>871 dagen geleden
Ponkers HEMA Beautynezz

HEMA komt met vlog academy

HEMA komt met vlog academy0 ?php the_title() ?>873 dagen geleden
Showrooming Rijksuniversiteit Groningen onderzoek

Hoe voorkom je showrooming?

Hoe voorkom je showrooming?0 ?php the_title() ?>873 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Vloggers zijn onduidelijk over betaalde aandacht en sluikreclame

Vloggers zijn onduidelijk over betaalde aandacht en sluikreclame0 ?php the_title() ?>884 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Hoe kunnen voedingsmiddelenadverteerders influencers inzetten?

Hoe kunnen voedingsmiddelenadverteerders influencers inzetten?0 ?php the_title() ?>885 dagen geleden
Oersoep, Lego-actie en Amsterdam Centraal Station winnen NRW Marketing prijs

Oersoep, Lego-actie en Amsterdam Centraal Station winnen NRW Marketing prijs

Oersoep, Lego-actie en Amsterdam Centraal Station winnen NRW Marketing prijs0 ?php the_title() ?>890 dagen geleden
VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan0 ?php the_title() ?>893 dagen geleden
LENA the fashion library maakt kleding lenen in heel Nederland mogelijk met online library

kledingbibliotheek LENA gaat landelijk met online leensysteem

kledingbibliotheek LENA gaat landelijk met online leensysteem0 ?php the_title() ?>897 dagen geleden
Snapguide Rijksmuseum

Rijksmuseum lanceert SnapGuide met Ronnie Flex, Mertabi, Jiami Jongejan en Defano Holwijn

Rijksmuseum lanceert SnapGuide met Ronnie Flex, Mertabi, Jiami Jongejan en Defano Holwijn0 ?php the_title() ?>898 dagen geleden
Reclamecode Social Media verduidelijkt voor vloggers.

Reclamecode Social Media voor reclame door vloggers verder verduidelijkt

Reclamecode Social Media voor reclame door vloggers verder verduidelijkt0 ?php the_title() ?>901 dagen geleden
Instagram sensatie en model Cindy Kimberly (@Wolfiecindy) het nieuwe gezicht van SuperTrash.

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model0 ?php the_title() ?>907 dagen geleden
90 procent kinderen laat zich niet misleiden door vloggers Deloitte

Vloggers inspireren kinderen tot aankopen

Vloggers inspireren kinderen tot aankopen0 ?php the_title() ?>908 dagen geleden
Lincherie 3D paskamer

Lincherie helpt bij keuze juiste BH-maat met innovatieve 3D-scanspiegel in paskamer

Lincherie helpt bij keuze juiste BH-maat met innovatieve 3D-scanspiegel in paskamer0 ?php the_title() ?>913 dagen geleden
90% ergert aan kleding collega

Bijna 90% ergert zich wel eens aan de kleding van een collega

Bijna 90% ergert zich wel eens aan de kleding van een collega0 ?php the_title() ?>917 dagen geleden
Een verkoopster voor de website United Wardrobe dat zich richt tweedehands op fashion, mode

Online kledingkast United Wardrobe verhandelt miljoenen aan tweedehands kleding

Online kledingkast United Wardrobe verhandelt miljoenen aan tweedehands kleding0 ?php the_title() ?>922 dagen geleden
De eigenaar van Costes in het nieuwe gebouw in Den Bosch

Costes opent eerste men boutique in Den Bosch

Costes opent eerste men boutique in Den Bosch0 ?php the_title() ?>930 dagen geleden
Één van de mannen van only for men voor een van de winkels van only for men

Vrouwen juist van harte welkom bij Only for Men

Vrouwen juist van harte welkom bij Only for Men0 ?php the_title() ?>932 dagen geleden
Enkele medewerkers van The Sting die gebruikt zijn als modellen

The Sting transformeert medewerkers tot modellen

The Sting transformeert medewerkers tot modellen0 ?php the_title() ?>932 dagen geleden
Een van de modellen van Men at work gekleed in een stijlvol pak voor een molen dat iconisch is voor Nederland

Bij Only for Men mogen alleen nog maar mannen naar binnen

Bij Only for Men mogen alleen nog maar mannen naar binnen0 ?php the_title() ?>933 dagen geleden
A$AP Rocky in het midden die samen met zijn vrienden die de nieuwste tassen van Zalando presenteren

20 miljoen klanten bezorgen Zalando bijna 3,7 miljard omzet

20 miljoen klanten bezorgen Zalando bijna 3,7 miljard omzet0 ?php the_title() ?>933 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>941 dagen geleden
Annemarie Uleman

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur Men At Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur Men At Work0 ?php the_title() ?>949 dagen geleden
magazine Amayzine

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print0 ?php the_title() ?>968 dagen geleden
Virtual reality bril

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung0 ?php the_title() ?>973 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights0 ?php the_title() ?>976 dagen geleden
Belgische kater Thor

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer0 ?php the_title() ?>982 dagen geleden
Pokemon Go onderweg

Duizend PokéStops in winkelcentra van Unibail-Rodamco

Duizend PokéStops in winkelcentra van Unibail-Rodamco0 ?php the_title() ?>982 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>984 dagen geleden
DSquared Beijing

DSquared2 opent flagship stores in Rotterdam en Amsterdam

DSquared2 opent flagship stores in Rotterdam en Amsterdam0 ?php the_title() ?>1047 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!