Home | reclame | LiveChat Service presenteert nieuwe website, logo en huisstijl

LiveChat Service presenteert nieuwe website, logo en huisstijl

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 09/10/2017 om 15:54

Nadat LiveChat Service in februari een grote stap heeft gemaakt door van Bodegraven naar Rotterdam te verhuizen, is nu ook de nieuwe website live gegaan. Samen met de nieuwe website is de gehele huisstijl aangepakt. Door een sterke groei van het bedrijf werd de behoefte aan een nieuwe, modernere website steeds groter.

Nadat LiveChat Service in februari een grote stap heeft gemaakt door van Bodegraven naar Rotterdam te verhuizen, is nu ook de nieuwe website live gegaan. Samen met de nieuwe website is de gehele huisstijl aangepakt. Door een sterke groei van het bedrijf werd de behoefte aan een nieuwe, modernere website steeds groter.

LiveChat Service is verheugd om de nieuwe website aan het publiek te presenteren. Het nieuwe ontwerp van de website sluit aan op de nieuwe huisstijl. De nieuwe huisstijl beoogt een rustige en frisse uitstraling waardoor er meer overzicht is in informatie en bezoekers makkelijker kunnen vinden wat ze zoeken. ”The plus for your company,” is de nieuwe slogan die meerdere malen is verwerkt in de website en het nieuwe logo.

De basisinsteek van de nieuwe website is om de voordelen van het gebruik van livechat met meer structuur en overzicht bij de bezoeker te krijgen. De focus op meer sales, meer leads, meer service en minder telefonie staat hierin centraal. De voordelen van persoonlijk contact via chat zijn zeer divers, maar om de materie behapbaar te maken is er gekozen voor deze vier speerpunten.

Bij de ontwikkeling van de nieuwe website speelde de gebruikservaring een belangrijke rol. Een cruciaal onderdeel van die ervaring is de mogelijkheid om via ieder apparaat de website zo goed mogelijk te kunnen gebruiken. Daarom is de website nu nog beter te gebruiken via de telefoon, tablet en computer. Daarnaast is er veel nieuwe unieke content gecreëerd in de vorm van whitepapers. De whitepapers bieden branche specifieke content met betrekking tot livechat, maar ook algemene content over de voordelen ervan.  

Er is tevens extra aandacht geschonken aan de blog en de “over LiveChat Service” pagina. De blog zal drie keer per week worden aangevuld met nieuws, rubrieken en artikelen over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van livechat. Op de bewuste  is een smoelenboek geplaatst die een greep uit het team op een persoonlijke manier in beeld brengt.

Tags

whitepaperswhitepapers logologo LiveChat ServiceLiveChat Service livechatlivechat

Comments

Kenmerken

Niet een beetje meedoen en meedenken, maar de volledige verantwoordelijk voor het plannen van events. Dat biedt het jonge LCS Agency. Het bedrijf (bestaande uit onder meer Livechat Service B.V., Doorgewinterd en Chatbanners) profileert zich met een groeiend aantal evenementen binnen het bedrijfsleven, vooral gericht op marketing en e-commerce. De start-up zoekt een Event Manager die onze agenda vol propt met evenementen!

LiveChat Service zoekt een Event Manager

LiveChat Service zoekt een Event Manager0 ?php the_title() ?>283 dagen geleden
LiveChat Service organiseert 17 mei het Display Event in samenwerking met Bannerwise, Strictly Digital en digitalAudience. Verschillende sprekers vertellen hoe je displaymarketing kan worden ingezet om jouw bedrijf te laten groeien. Het evenement zal worden gepresenteerd door LiveChat Service CEO Nick Blom. Tim Fresen (Bannerwise) vertelt hoe displaymarketing net zo makkelijk kan worden gemaakt als search. Ruben Niet vertelt namens Digital Audience over data als fundament voor je online campagnes. Robin van Veen presenteert een case namens Strictly Digital.

Hoe displaymarketing jouw bedrijf laat groeien?

Hoe displaymarketing jouw bedrijf laat groeien?0 ?php the_title() ?>309 dagen geleden
Ook vanuit het Duitse Dusseldorf zal LiveChat Service bedrijven helpen met het in contact komen met (potentiële) klanten. Frankrijk volgt snel.

LiveChat Service opent vestiging in Dusseldorf

LiveChat Service opent vestiging in Dusseldorf0 ?php the_title() ?>378 dagen geleden
Wie op een webshop naar skibrillen zoekt en even later op Facebook gluurt, ziet al die skibrillen weer. Dit is geen toeval, maar targeting op basis van klikgedrag. LiveChat Service introduceert Retargeting by textmining. De consument krijgt een advertentie te zien, gebaseerd op informatie die ze hebben gegeven in een chatgesprek.

LiveChat Service presenteert Retargeting by textmining

LiveChat Service presenteert Retargeting by textmining0 ?php the_title() ?>389 dagen geleden
Accountmanager is verantwoordelijk voor commerciële taken zoals de acquisitie van nieuwe zakelijke klanten voor Chatbanners, onderdeel van LiveChat Service.

LiveChat Service laat meteen chatten in chatbanners op nu.nl en Telegraaf

LiveChat Service laat meteen chatten in chatbanners op nu.nl en Telegraaf0 ?php the_title() ?>403 dagen geleden
Via LiveChat Service is blog over klantgerichtheid en luisteren naar de klant verschenen. LiveChat laat klant zelf aangeven wat zij van bedrijf of ervaring vinden i.p.v. vragenlijst.

Blog: Het is tijd om echt naar de klant te luisteren

Blog: Het is tijd om echt naar de klant te luisteren0 ?php the_title() ?>470 dagen geleden
Ecommerce Foundation heeft wereldwijd ecommerce keurmerk gelanceerd: Safe.Shop om consumentenvertrouwen te versterken en digitale handel te stimuleren. 

Wereldwijd Ecommerce keurmerk Safe.Shop start in 12 landen

Wereldwijd Ecommerce keurmerk Safe.Shop start in 12 landen0 ?php the_title() ?>493 dagen geleden
LiveChat Service is partner van Stichting WebwinkelKeur. Alle leden krijgen zo eenvoudig mogelijkheid om livechat in te zetten en meer conversie te behalen.

WebwinkelKeur biedt 5000 webwinkels eenvoudige mogelijkheid tot livechat

WebwinkelKeur biedt 5000 webwinkels eenvoudige mogelijkheid tot livechat0 ?php the_title() ?>506 dagen geleden

Partner Manager LiveChat Service

Partner Manager LiveChat Service0 ?php the_title() ?>547 dagen geleden
De Rotterdamse start-up LiveChat Service zoekt vanwege de groei van de organisatie een chatoperator. Bekijk de vacature op de site.

LiveChat Service zoekt chatoperator

LiveChat Service zoekt chatoperator0 ?php the_title() ?>567 dagen geleden
LiveChat Service

LiveChat Service biedt startende ondernemers gratis werkplek in Rotterdam

LiveChat Service biedt startende ondernemers gratis werkplek in Rotterdam0 ?php the_title() ?>681 dagen geleden
Wist je dat

Wist je dat? Een bezoeker die chat 4,5 keer waardevoller is dan een bezoeker die niet chat?

Wist je dat? Een bezoeker die chat 4,5 keer waardevoller is dan een bezoeker die niet chat?0 ?php the_title() ?>688 dagen geleden
Edvin LiveChat Service

WhatsApp verzoekt Nederlandse startup activiteiten te staken

WhatsApp verzoekt Nederlandse startup activiteiten te staken0 ?php the_title() ?>696 dagen geleden
Een winkelier die achter de balie blijft zitten

Blog: De klant centraal stellen – Waarom en hoe doe je dat?

Blog: De klant centraal stellen – Waarom en hoe doe je dat?0 ?php the_title() ?>724 dagen geleden
Edvin LiveChat Service

Webwinkel Vakdagen nu al geslaagd

Webwinkel Vakdagen nu al geslaagd0 ?php the_title() ?>764 dagen geleden
Bioscoopzaal

LiveChat Service bouwt bioscoop op Webwinkel Vakdagen

LiveChat Service bouwt bioscoop op Webwinkel Vakdagen0 ?php the_title() ?>766 dagen geleden
Webwinkel

Webwinkel Vakdagen heeft meer aandacht voor leisure, overheid, b2b en brands

Webwinkel Vakdagen heeft meer aandacht voor leisure, overheid, b2b en brands0 ?php the_title() ?>767 dagen geleden
Marketingfuel logo

Wat is MarketingFuel?

Wat is MarketingFuel?0 ?php the_title() ?>836 dagen geleden
Vlucht HS13

Chatbot is tegenspeler van Katja Schuurman in nieuwe televisieserie

Chatbot is tegenspeler van Katja Schuurman in nieuwe televisieserie0 ?php the_title() ?>897 dagen geleden
Foto van de tijd op aparte klok

Blog: Reactietijd naar de klant: de manier naar het hart van de klant

Blog: Reactietijd naar de klant: de manier naar het hart van de klant0 ?php the_title() ?>898 dagen geleden
Pak met stropdas

De Zeven Dodelijke Zonden van Klantenservice Ervaring

De Zeven Dodelijke Zonden van Klantenservice Ervaring0 ?php the_title() ?>903 dagen geleden
Plannen contentmarketing achter mac

Column: Het bepalen van jouw Content Marketing Strategie is een kwestie van plannen

Column: Het bepalen van jouw Content Marketing Strategie is een kwestie van plannen0 ?php the_title() ?>903 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!