Home | Logistiek/e-commerce | LiveChat Service opent vestiging in Dusseldorf

LiveChat Service opent vestiging in Dusseldorf

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Logistiek/e-commerce op 09/02/2018 om 15:02

Ook vanuit het Duitse Dusseldorf zal LiveChat Service bedrijven helpen met het in contact komen met (potentiële) klanten. Frankrijk volgt snel.

De eerste internationale vestiging van LiveChat Service is een feit. Ook vanuit het nieuwe kantoor in Dusseldorf in Duitsland zal LiveChat Service bedrijven en organisaties helpen met het in contact komen met (potentiële) klanten.

Duitsland is een groot en veelzijdig land, waar veel grote bedrijven gevestigd zijn. Al deze bedrijven komen in contact met klanten, waarvan veel contact online plaats zal vinden. Een mooie kans waar LiveChat Service graag op inspeelt. Het bedrijf LiveChat Service heeft de ambitie om in 2018 nog verder te groeien, en het openen van de eerste internationale vestiging in het land van onze oosterburen is daarom een mooie, strategische stap. De verwachting is dat de volgende vestiging in Frankrijk snel zal volgen.

LiveChat Service is marktleider op het gebied van het uitbesteden van livechat. Vanuit het kantoor in Rotterdam is LiveChat Service actief voor meer dan 100 klanten in ruim 47 branches.

Met dedicated teams van getrainde chatoperators zijn de klanten van LiveChat Service 7 dagen per week van 7:00 tot 23:00 uur bereikbaar. Met innovatieve producten als de chatbanner en retargeting by chat onderscheidt LiveChat Service zich in de markt. LiveChat Service is lid van de DDMA (in Nederland dé autoriteit op het gebied van data).

Tags

DusseldorfDusseldorf Retargeting by textminingRetargeting by textmining chatbannerchatbanner DDMADDMA LiveChat ServiceLiveChat Service

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!