Home | sponsoring | Lipton en Natwerk houden festivalgangers droog met De Buien Blouse

Lipton en Natwerk houden festivalgangers droog met De Buien Blouse

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 06/06/2018 om 12:03

Lipton en Natwerk houden festivalgangers droog met De Buien Blouse

Nederlandse zomers kunnen nogal onvoorspelbaar zijn en daarom vallen er nogal eens wat festivals in het water. Om het komende festivalseizoen in stijl droog te blijven komt Lipton Ice Tea in samenwerking met Natwerk en Xite met De Buien Blouse. De Buien Blouse is een waterdichte Hawaï blouse, met de lengte van een regenjas. De Buienblouse is op diverse festivals zoals Solar, Strafwerk, Electronic Family en Concert at Sea verkrijgbaar.

”Niemand wil in de zomer een jas dragen of meesjouwen. Maar natgeregend worden op een festival word je ook niet blij van. Daarom bedachten we de Buien Blouse. Je kunt ‘m heel klein opvouwen en hij weegt bijna niets. Tegelijkertijd doet hij ook geen afbreuk aan je festival-outfit. De poncho’s die je meestal kunt krijgen zien er natuurlijk niet uit. De Hawaï blouse daarentegen is gewoon een geweldig ding dat met een enorme comeback bezig is. Sterker, het is dé trend van deze zomer. Je kunt dus eindelijk in stijl natgeregend worden,” zegt Frank de Ruwe van Natwerk.

De Buien Blouse wordt gelanceerd in een zomerse videoclip. De hoofdrol is voor zanger Jayh Jawson, bekend van de hit Een mooie dag. Naast Jayh maakt ook Piet Paulusma zijn opmars in de video. Jayh schreef speciaal voor de campagne de zomerse track Un Trago. Van de clip worden meerdere edits gemaakt die online ingezet worden op verschillende relevante media. Ook wordt de clip uitgezonden op Xite.

”Het is onze missie om de zomer van millennials nóg beter te maken. Dat is in Nederland af en toe best een uitdaging. Aan het weer kunnen we niet heel veel veranderen. Wel kunnen we manieren bedenken om er op een positieve manier mee om te gaan. Daar is de Buien Blouse perfect voor. De creatieve keuze om de Buien Blouse met een videoclip te lanceren is ook slim. Met alleen traditionele ‘push’ marketing trekken we onze doelgroep millennials niet meer aan. Dan moet je met content komen die millennials graag willen zien. Ook kunnen we de resultaten van de campagne in online uitingen veel nauwkeuriger meten. Wat dat en het ontwerp van de Buien Blouse betreft zitten we met deze campagne helemaal on trend!” vertelt Valerie Vos, brand manager Lipton Ice Tea.

De Buien Blouse en bijbehorende campagne zijn ontwikkeld door Natwerk. Eerder al verantwoordelijk voor de FEBO slippers. De Buien Blouse is vanaf 6 juni verkrijgbaar via de speciale site en op festivals waar Lipton te vinden is met de Lipton T-Room.

Tags

SolarSolar StrafwerkStrafwerk Electronic FamilyElectronic Family Lipton Ice TeaLipton Ice Tea Jayh JawsonJayh Jawson Piet PaulusmaPiet Paulusma NatwerkNatwerk FEBOFEBO XITEXITE

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!