Home | Marketing | KPN, Jumbo, ING, Opel en Feyenoord genomineerd voor SponsorRing

KPN, Jumbo, ING, Opel en Feyenoord genomineerd voor SponsorRing

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Marketing op 19/10/2016 om 13:21

Opel Feyenoord

De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. Naast de nieuwe categorie Smart Budget konden sponsorcases voor vijf andere domeinen worden ingeschreven: Sport, Kunst & Cultuur, Maatschappij, Gesponsorde en Entertainment & Events. De hoofdjury, onder voorzitterschap van Jan-Willem Brüggenwirth, kiest uit de nominaties de winnaars. De winnaars van een SponsorRing worden op donderdag 24 november bekroond tijdens een feestelijk evenement in de Kromhouthal te Amsterdam. Dan zullen ook de Sponsor Personality van het Jaar en de Sponsor van het Jaar bekendgemaakt worden. Vorig jaar werd Jumbo verkozen tot Sponsor van het jaar, dit jaar is de supermarktketen genomineerd in de categorie Sport voor de samenwerking met Max Verstappen.

Naast Jumbo zijn ook de PLUS (PLUS Voetbalplaatjes),  Samsung (Beleef de Olympische Spelen in VR met Samsung en Dorian van Rijsselberghe) en Delta Lloyd (Optimist on Tour) in de categorie Sport genomineerd.

De campagne Hand in hand… Voor het leven van Opel, Feyenoord en de Hartstichting is kanshebber in de categorie Maatschappij. Ook Philips (Europride 2015), KPN (Zilverlijn KPN Mooiste Contactfonds en Nationaal Ouderenfonds), Boskalis (The Ocean Cleanup’s North Sea Prototype test) en Zilveren Kruis (Zilveren Kruis en Schooljudo) zijn mogelijke winnaars.

In de categorie Kunst & Cultuur zijn Rabobank (Jheronimus Bosch 500) en Van Lanschot bankiers (Van Gogh Museum) genomineerd.

Dance4life Situation Room 2015 is genomineerd in de categorieen Gepsonsorde en de nieuwe categorie Smart Budget (maximaal resultaat met een minimaal budget). De Heropening Van Gogh Museum en Amsterdam City Swim zijn tegenstrevers in de categorie Gesponsorde. Bij Smart Budget kunnen ook KPN (KPN Schaatsvriendendag 2016), Boskalis (Boskalis en Het Straatje van Vermeer in Museum Prinsenhof Delft) en SolidOnline (Hoofdsponsor ADO Den Haag Vrouwen) nog wordne onderscheiden.

Entertainment & Events is ook een categorie. ING (The Flying Dutch), KPN (Dance Dance Dance en KPN), We Fashion (Sponsorship WE Fashion en The Voice Kids) en Ziggo (Guus Meeuwis: dat is het plezier van Ziggo) kanshebber.

Dit jaar hebben 18 cases van de in totaal 43 inzendingen een nominatie gewonnen voor een SponsorRing. Daarmee zijn zij volgens de stichting SponsorRing al winnaars, want een nominatie is oprecht een prachtig compliment voor de genomineerde merken en organisaties. Voor de nieuwe categorie ‘Smart Budget’ (maximaal resultaat met een minimaal budget) hebben 4 partijen zich weten te kwalificeren. Het aantal ingediende cases was onveranderd hoog, maar lager dan het recordjaar van 2015.

De winnaars van een nominatie worden net als vorig jaar allemaal persoonlijk gefeliciteerd door een lid van hun vakjury om deze prestatie nog eens extra te accentueren. Niels Markensteijn, voorzitter van de Stichting, signaleert dat de vakjury’s het belang van de cruciale rol van sponsoring binnen de marketingmix sterk benadrukken. ‘Dat kan volgens ons namelijk niet vaak genoeg worden gezegd. We zien dat sponsoring best onder druk staat en dat bedrijven en merken hier en daar een stapje terug doen. Wij willen juist onderstrepen dat sponsoring een essentieel onderdeel is en blijft voor een sterke merkbeleving en positionering. Het is ook onze taak als stichting om de kracht van succesvolle sponsoring over de bühne te brengen.’

 

Tags

ING. Feyenoord. SponsorRingING. Feyenoord. SponsorRing Max VerstappenMax Verstappen KPNKPN jumbojumbo

Comments

Kenmerken

Oceans of Energy uit Leiden, de startup die als eerste ter wereld zonnepanelen op zee neer gaat leggen, ontvangt een investering van € 300.000 van investeringsfonds UNIIQ voor de verdere ontwikkeling van een drijvend systeem voor het opwekken van energie met zonnepanelen op zee. Deze zonnecentrales op zee zijn zo gebouwd dat ze meer dan twintig jaar lang de ruwe zee kunnen weerstaan. En dat zonder een negatieve footprint op het milieu achter te laten. De investering werd bekendgemaakt door burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam tijdens het InnovationQuarter Jaarevent. Zonnepanelen op zee Zonnefarms worden al op binnenwateren gebruikt, maar zijn tot nu toe nog nooit op zee toegepast. De destructieve krachten van wind, golven en het zoute water op zee vragen namelijk veel van de robuustheid en de verankering van een dergelijke centrale. Oceans of Energy is het gelukt een succesvol drijvend systeem te ontwikkelen. En de voordelen zijn groot: niet alleen biedt de zee veel meer ruimte om op grote schaal energie op te wekken, maar dankzij de reflectie van het water is de opbrengst per zonnepaneel ook nog eens hoger. Bovendien kunnen in de toekomst de drijvende zonnepanelen gecombineerd worden met de windmolenparken op zee: de jaarlijkse energieopbrengst van dezelfde ruimte wordt dan zelfs vervijfvoudigd. Belangrijk voor het bedrijf is een minimale footprint op het milieu. Onder de sterke samenwerkingspartners – zoals Wageningen University & Research, Energieonderzoek Centrum Nederland (ECN), onderzoeksinstituut TNO en Maritiem Research Instituut Nederland (MARIN) – bevinden zich marine-ecologen die de milieu-impact van de zonnefarm onderzoeken en monitoren. Verdere ontwikkeling Oceans of Energy is opgericht door CEO Allard van Hoeken, voormalig COO van The Ocean Cleanup en Head of New Energy bij Bluewater Energy Services. Van Hoeken: “Door deze investering van UNIIQ kunnen we een grote stap zetten in de verdere ontwikkeling van onze drijvende zonnepanelen op zee en het testen hiervan. Dit doen we in samenwerking met een groot aantal partners. Wij verwachten in de komende 12 maanden voor de eerste keer een volledig werkend systeem op de Noordzee te kunnen leggen”. Oceans of Energy heeft zich recent in Leiden gevestigd, waar ook de eerste werkende systemen geproduceerd zullen worden. Bijzondere missie Voor investeringsfonds UNIIQ betekent de investering de 2e op het gebied van energie. Fondsmanager Liduina Hammer: “De toekomst van duurzame energie is van groot belang voor Nederland en voor de regio Zuid-Holland in het bijzonder. Met deze investering in Oceans of Energy maakt UNIIQ deel uit van de bijzondere missie van het bedrijf. Wij zijn trots om met UNIIQ bij te kunnen dragen aan de belangrijke stappen richting proof-of-concept die Oceans of Energy in de komende periode moet neerzetten”. De eerste steen Bij de aankondiging van de investering overhandigde burgemeester Aboutaleb een symbolische eerste steen aan Oceans of Energy: “Wij hebben ons als regio gecommitteerd aan flexibele, toekomstbestendige energieoplossingen. Met de ondersteuning van dit soort slimme innovaties, nemen we onze verantwoordelijkheid en zetten we concrete stappen in de energietransitie.” Jaarevent over de Next Economy De investering werd bekendgemaakt tijdens het jaarevent van de regionale ontwikkelingsmaatschappij van Zuid-Holland, InnovationQuarter. Dit jaar stond het event in het teken van de Next Economy: welke veranderingen staan ons te wachten op het gebied van digitalisering, circulaire economie, energie, het nieuwe ondernemerschap en de nieuwe inclusieve samenleving.

Zonnepanelen op de ruwe zee

Zonnepanelen op de ruwe zee0 ?php the_title() ?>344 dagen geleden
Samsung en Team Sunweb brengen fans dit wielerseizoen met exclusief foto- en videomateriaal dichterbij hun helden. Zo starten de renners van Team Sunweb tijdens de Tour de France een dagelijkse vlog en krijgen fans via sociale media een uniek kijkje achter de schermen bij de wereldkampioen ploegentijdrit bij zowel de mannen als de vrouwen. De content die Samsung en Team Sunweb hebben ontwikkeld in aanloop naar de Giro d’Italia, is te bekijken via onder andere YouTube. De coureurs van Team Sunweb zullen voor hun vlogs en hun communicatie ondersteund worden met de technologie van Samsung.

Samsung en Team Sunweb brengen fans dichter bij wielerteam met content

Samsung en Team Sunweb brengen fans dichter bij wielerteam met content0 ?php the_title() ?>378 dagen geleden
Samen met Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management organiseert Jumbo Supermarkten weer de Jumbo Racedagen met dit keer in ieder geval teamgenoot Daniel Ricciardo en oud-David Coulthard naast Max Verstappen. Met de Racedagen wil de supermarktketen haar klanten de gelegenheid geven wereldtoppers van dichtbij in actie te zien. Er zijn verschillende raceseries aan het programma toegevoegd, er zijn diverse stuntshows en verdere entertainment voor de hele familie.

Verstappen, Ricciardo en Coulthard bij Jumbo Racedagen

Verstappen, Ricciardo en Coulthard bij Jumbo Racedagen0 ?php the_title() ?>398 dagen geleden
Motivaction vindt dat oogst aan activatiecampagnes rond Olympische Spelen tegenviel. Samsung (SmartSuit), KPN (schaatsstoel) en Gazelle meest gewaardeerd.

Olympische campagnes van Samsung, KPN en Gazelle het meest gewaardeerd

Olympische campagnes van Samsung, KPN en Gazelle het meest gewaardeerd0 ?php the_title() ?>405 dagen geleden
Voorafgaand aan de eredivisietopper Feyenoord – PSV op zondag 25 februari vragen beide clubs en hun sponsors Opel en Philips op een bijzondere manier aandacht voor de Hartstichting. Op het moment dat zij het veld betreden in De Kuip, zullen alle spelers een AED (Automatische Externe Defibrillator) dragen. Spelers, clubs en sponsors willen hiermee aandacht vestigen op het belang van meer geregistreerde en openbaar toegankelijke AED's in heel Nederland. Op dit moment zijn er nog te weinig geregistreerde en openbaar toegankelijke AED’s in het land. Met meer AED’s wordt de overlevingskans bij een hartstilstand aanzienlijk vergroot. 

Feyenoord en PSV komen op voor de Hartstichting

Feyenoord en PSV komen op voor de Hartstichting0 ?php the_title() ?>453 dagen geleden
Red Bull heeft het Amsterdamse merkbureau VBAT gevraagd om een speciaal blikje te ontwerpen in het kader van Max Motivation, de campagne waarmee Max Verstappen aftelt tot de start van het nieuwe Formule 1-seizoen. Het blikje verwijst naar de website waar grappige work out-video's met Max Verstappen en onder meer Jay Jay Boske te zien zijn. Ook is er meer informatieve content over fit worden en blijven te vinden.

Red Bull gaat voor Max Motivation

Red Bull gaat voor Max Motivation0 ?php the_title() ?>455 dagen geleden
Sinds de komst van adidas in 2014 heeft Feyenoord een uniek distributiemodel voor de officiële clubkleding waarin alle Feyenoord/adidas-kleding alleen verkrijgbaar is bij de officiële Feyenoord-verkoopkanalen. Mede dankzij het structurele groeiende succes van dit model zijn beide partijen zeer tevreden met de nieuwe overeenkomst.

Feyenoord verlengt contract met adidas

Feyenoord verlengt contract met adidas0 ?php the_title() ?>471 dagen geleden
Opel is geen hoofdsponsor meer van Feyenoord maar heeft als mobiliteitspartner nog steeds hart voor de Rotterdamse club. De Rotterdamse kampioen heeft zo'n drie miljoen supporters in Nederland. Maar waar komt de clubliefde vandaan? Vaak kunnen supporters dat niet uitleggen. ''Dat zit van binnen. Het zit in je bloed, in je DNA,'' zijn veelgehoorde antwoorden op die vraag. Presentator en Feyenoord-supporter Sander de Kramer zoekt uit of het Feyenoord-gen écht bestaat en neemt de proef op de som bij 168 supporters, in Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek. Dankzij dit initiatief van Opel is Feyenoord de eerste voetbalclub ter wereld die grootschalig DNA-onderzoek gaat doen onder de eigen supporters. Het Rotterdamse Omnigen voert het onderzoek uit.

Feyenoord en Opel gaan eerste grootschalig DNA-onderzoek doen onder eigen supporters

Feyenoord en Opel gaan eerste grootschalig DNA-onderzoek doen onder eigen supporters0 ?php the_title() ?>490 dagen geleden
Shorttrackers Sjinkie Knegt en Suzanne Schulting schaatsen op de Olympische Winterspelen in PyeongChang met het Samsung SmartSuit. Het innovatieve schaatspak berekent de afstand van de heupen tot het ijs. Als hun houding niet optimaal is, kan de coach een trilling versturen die de rijder direct bij de pols voelt. Zo kan de schaatser zijn houding onmiddellijk aanpassen.

Samsung helpt shorttrackers naar Olympisch goud 

Samsung helpt shorttrackers naar Olympisch goud 0 ?php the_title() ?>503 dagen geleden
De Bosatlas van het Nederlandse voetbal brengt deze volkssport breed in kaart. Met thema’s als de amateurs en de profs, voetbal en de maatschappij, en de rol van de commercie. De atlas is tot stand gekomen in samenwerking met de Eredivisie CV, Coöperatie Eerste Divisie en de KNVB.

Er is nu ook een Bosatlas voor de voetbal

Er is nu ook een Bosatlas voor de voetbal0 ?php the_title() ?>552 dagen geleden
Rotterdam Partners, de gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam en Erasmus Universiteit Rotterdam werken al drie jaar samen aan het vergroten van de aantrekkingskracht van Rotterdam. Daar zijn tien nieuwe partners bij gekomen. Onder het motto: Rotterdam. Make It Happen zetten de aangesloten partijen de stad in binnen- en buitenland stevig op de kaart. Om de boodschap nog breder te verspreiden, zijn daar nu tien nieuwe partners bij gekomen die ook het gevoel van Rotterdamse trots uitdragen. De nieuwe leden zijn Cruise Port Rotterdam, Diergaarde Blijdorp, Euromast, Feyenoord Rotterdam, RDM Rotterdam en Centre of Expertise, Rotterdam Ahoy, Rotterdam The Hague Airport, Rotterdam Port Promotion Council, Rotterdams Philharmonisch Orkest en Spido.

Tien nieuwe partners moeten Rotterdam aantrekkelijker maken

Tien nieuwe partners moeten Rotterdam aantrekkelijker maken0 ?php the_title() ?>575 dagen geleden
Dit jaar hebben 19 cases van de in totaal 44 inzendingen een nominatie ontvangen voor een SponsorRingen. Nieuw dit jaar is de categorie Lang Lopende Sponsorships waarvoor een vakjury nomineert. De winnaars van een SponsorRing worden op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.

We Fashion, Lowlands, Nieuwe Kerk en Max Verstappen maken kans op SponsorRingen

We Fashion, Lowlands, Nieuwe Kerk en Max Verstappen maken kans op SponsorRingen0 ?php the_title() ?>575 dagen geleden
De Amsterdam Dance Event gekte is weer toegeslagen. Vijf dagen lang wordt er flink gefeest. FEBO komt met een limited edition snack met energieopwekkende werking om die hard partygangers op de been te houden: De Vlambal.

FEBO komt met energieopwekkende vlambal voor ADE-gangers

FEBO komt met energieopwekkende vlambal voor ADE-gangers0 ?php the_title() ?>582 dagen geleden
Het inkomen van Amerikaanse top 10 dj's neemt verder toe terwijl het aandeel van de Nederlandse dj’s stabiliseert. Het totaal inkomen van de Amerikaanse topartiesten steeg recent tot 126 miljoen dollar, zo blijkt uit een analyse van het ING Economisch Bureau op basis van de cijfers van Forbes. De top 10 meest verdienende DJ’s ter wereld zag het gezamenlijke inkomen licht groeien tot 300 miljoen dollar. Opvallend is dat de populairste namen niet altijd de grootste verdieners zijn. Tiësto is de steady grootverdiener onder de Nederlanders. De Nederlandse dance-industrie doet het al vijf jaar op rij goed. De exportwaarde van dance verdrievoudigde in de afgelopen jaren. De totale export voegde in 2016 130 miljoen euro toe aan de Nederlandse Economie. Dit kan in 2020 uitkomen op 150 miljoen.

Inkomen van Nederlandse top dj’s stabiliseert

Inkomen van Nederlandse top dj’s stabiliseert0 ?php the_title() ?>582 dagen geleden
Fifa18 Het tweede seizoen van de edivisie gaat morgen officieel van start in samenwerking met een vijftal nieuwe partners. Naast een uitbreiding van de samenwerking met FOX Sports heeft de Eredivisie CV ook KPN, MediaMarkt, PayPal en 538 aan de Nederlandse FIFA 18 eSports-competitie verbonden. Met deze partners wil de edivisie eSports nog steviger op de kaart zetten.

FOX Sports, KPN, MediaMarkt, PayPal en 538 aan aftrap edivisie

FOX Sports, KPN, MediaMarkt, PayPal en 538 aan aftrap edivisie0 ?php the_title() ?>588 dagen geleden
Patiënten stellen zich afwachtend op in zorg en zorgtraject blijkt uit onderzoek Kantar Public in opdracht van Zilveren Kruis bij lancering online Zorgverkenner.

‘Veel patiënten benutten keuzemogelijkheden in de zorg nog niet’

‘Veel patiënten benutten keuzemogelijkheden in de zorg nog niet’0 ?php the_title() ?>604 dagen geleden
Van Lanschot en Van Gogh Museum verlengen de samenwerking met 2 jaar. De verlenging komt voort uit de succesvolle samenwerking en activatie de afgelopen 2,5 jaar. De ambitie is om meer Nederlanders het museum te laten bezoeken

Van Lanschot en Van Gogh Museum verlengen samenwerking met 2 jaar

Van Lanschot en Van Gogh Museum verlengen samenwerking met 2 jaar0 ?php the_title() ?>610 dagen geleden
Jumbo laat klanten sparen voor schaalmodel van RB13 van Max Verstappen. Ter introductie kunnen fans selfie met racewagen delen met #HalloMax en reis winnen.

Jumbo biedt limited edition schaalmodel van Max Verstappen

Jumbo biedt limited edition schaalmodel van Max Verstappen0 ?php the_title() ?>630 dagen geleden
BOVAG biedt Formule 1-fans op weg naar Spa-Francorchamps een pitstop bij verzorgingsplaats Knuvelkes. Red Bull is aanwezig met promoteam en merchandise.

BOVAG biedt Formule 1-fans pitstop op weg naar Spa-Francorchamps

BOVAG biedt Formule 1-fans pitstop op weg naar Spa-Francorchamps0 ?php the_title() ?>636 dagen geleden
De legendarische voetballer Maradonna heeft als coach van Al Fujairah een trainingskamp belegd in Mierlo. Bavaria en Energiedirect scoren met het fenomeen.

Maradonna slaat toe in Nederland

Maradonna slaat toe in Nederland0 ?php the_title() ?>642 dagen geleden
Centralpoint.nl, onderdeel van Infotheek Group, is heel dit seizoen zichtbaar op de achterkant van het speelshirt van het elftal uit de Domstad.

Centralpoint.nl nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

Centralpoint.nl nieuwe shirtsponsor FC Utrecht0 ?php the_title() ?>647 dagen geleden
Ziggo eBattle F1 is virtuele strijd tussen Robert Doornbos en fans en gamers. Deelnemers met snelste rondetijden strijden op circuit van Zandvoort.

Ziggo brengt Formule 1 terug naar Zandvoort met eBattle F1

Ziggo brengt Formule 1 terug naar Zandvoort met eBattle F10 ?php the_title() ?>649 dagen geleden
Cavallaro Napoli kleedt Arsenal. Topspelers Alexis Sánchez, Mesut Özil en coach Arsène Wenger droegen de outfits voor het eerst tijdens FA Community Shield.

Cavallaro Napoli kleedt Arsenal-sterren Alexis Sánchez en Mesut Özil

Cavallaro Napoli kleedt Arsenal-sterren Alexis Sánchez en Mesut Özil0 ?php the_title() ?>650 dagen geleden
Thermen Bussloo Go Ahead Eagles hoofdsponsor

Thermen Bussloo nieuwe hoofdsponsor Go Ahead Eagles

Thermen Bussloo nieuwe hoofdsponsor Go Ahead Eagles0 ?php the_title() ?>684 dagen geleden
reuzenpanda's N.E.C. Ouwehands Dierenpark panda's

Reuzenpanda’s sponsoren voetballers van N.E.C. Nijmegen

Reuzenpanda’s sponsoren voetballers van N.E.C. Nijmegen0 ?php the_title() ?>687 dagen geleden
KPN Solcon

KPN neemt internet service provider Solcon over

KPN neemt internet service provider Solcon over0 ?php the_title() ?>691 dagen geleden
Giro Sunweb Tom Dumoulin

Sunweb en Tom Dumoulin gaan nog tot 2022 samen verder

Sunweb en Tom Dumoulin gaan nog tot 2022 samen verder0 ?php the_title() ?>714 dagen geleden
Kia UEFA Women’s EURO 2017

Kia levert de wedstrijdbaldragers tijdens WEURO in Nederland

Kia levert de wedstrijdbaldragers tijdens WEURO in Nederland0 ?php the_title() ?>719 dagen geleden
Opel Feyenoord

Opel blijft na hoofdsponsorschap als mobiliteitspartner aan Feyenoord verbonden

Opel blijft na hoofdsponsorschap als mobiliteitspartner aan Feyenoord verbonden0 ?php the_title() ?>720 dagen geleden
Fifa Heracles

Uniek FIFA-toernooi in het Polman Stadion van Heracles

Uniek FIFA-toernooi in het Polman Stadion van Heracles0 ?php the_title() ?>723 dagen geleden
Helmond Sport flexpakket

Helmond Sport eerste club met flexibele business seats

Helmond Sport eerste club met flexibele business seats0 ?php the_title() ?>728 dagen geleden
ADO Den Haag Voetbal Cars Jeans

Rustaaag, ADO Den Haag komende drie jaar in Cars Jeans Stadion

Rustaaag, ADO Den Haag komende drie jaar in Cars Jeans Stadion0 ?php the_title() ?>734 dagen geleden
Opel Feyenoord

Opel wil door met Feyenoord

Opel wil door met Feyenoord0 ?php the_title() ?>737 dagen geleden
Cultuurmarketing Awards het Fries Museum, Luxor Theater, Museum Boijmans Van Beuningen, Naturalis, PS|theater, Rotterdam Philharmonisch Orkest, Stichting ARTmatch, TAQA Theater de Vest, TivoliVredenburg Van Gogh Museum

Luxor Theater, Van Gogh Museum en TivoliVredenburg maken kans op Cultuurmarketing Awards

Luxor Theater, Van Gogh Museum en TivoliVredenburg maken kans op Cultuurmarketing Awards0 ?php the_title() ?>744 dagen geleden
NN Group CPC Marathon sponsor

NN Group blijft titelsponsor NN CPC Loop en NN Marathon Rotterdam

NN Group blijft titelsponsor NN CPC Loop en NN Marathon Rotterdam0 ?php the_title() ?>750 dagen geleden
Excelsior Van Donge & De Roo sponsor

Excelsior Stadion Woudestein heet voortaan Van Donge & De Roo Stadion

Excelsior Stadion Woudestein heet voortaan Van Donge & De Roo Stadion0 ?php the_title() ?>752 dagen geleden
Opel YouTube Views

Betaal een nieuwe Opel met YouTube-views!

Betaal een nieuwe Opel met YouTube-views!0 ?php the_title() ?>758 dagen geleden
KPN Eredivisie

KPN vanaf komend seizoen nieuwe hoofdsponsor Eredivisie

KPN vanaf komend seizoen nieuwe hoofdsponsor Eredivisie0 ?php the_title() ?>762 dagen geleden
Opel Qurrent Paul de Munnik Feyenoord

Opel biedt Feyenoord lied van Paul de Munnik als afscheidscadeau

Opel biedt Feyenoord lied van Paul de Munnik als afscheidscadeau0 ?php the_title() ?>769 dagen geleden
Brandsfit sponsor sportclubs

Brandsfit biedt sportclubs gratis tenues door een slim sponsormodel

Brandsfit biedt sportclubs gratis tenues door een slim sponsormodel0 ?php the_title() ?>770 dagen geleden
Feyenoord heeft een nieuwe hoofdpartner. Vanaf seizoen 2017-2018 staat het logo van Qurrent op het shirt. Qurrent is al business partner van Sparta!

Energiebedrijf Qurrent volgt Opel op als hoofdsponsor koploper Feyenoord

Energiebedrijf Qurrent volgt Opel op als hoofdsponsor koploper Feyenoord0 ?php the_title() ?>776 dagen geleden
NN Group en Global Sports Communication presenteren het NN Running Team

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen0 ?php the_title() ?>775 dagen geleden
reclameadvies bij goal Feyenoord

Rotterdamse bureaus bieden reclameadvies bij elke goal van Feyenoord

Rotterdamse bureaus bieden reclameadvies bij elke goal van Feyenoord0 ?php the_title() ?>782 dagen geleden
SciSports haalt 1,8 miljoen euro extra op voor internationale uitrol data-intelligence in de voetbalsport Een unieke combinatie van machine learning algoritmen en baanbrekende technologie moet de sportwereld veroveren

SciSports haalt 1,8 miljoen euro op voor voetbal data-generator BallJames

SciSports haalt 1,8 miljoen euro op voor voetbal data-generator BallJames0 ?php the_title() ?>782 dagen geleden
Partnership KNHB en Rabobank

Verlenging partnership KNHB en Rabobank voorbeeld van nieuwe sponsorstrategie

Verlenging partnership KNHB en Rabobank voorbeeld van nieuwe sponsorstrategie0 ?php the_title() ?>792 dagen geleden
ING hesjes amateurvoetbal

ING steunt amateurvoetbal met 25.000 hesjes

ING steunt amateurvoetbal met 25.000 hesjes0 ?php the_title() ?>793 dagen geleden
De website van de eredivisie zaalvoetbaal

Eredivisie Zaalvoetbal lanceert online platform

Eredivisie Zaalvoetbal lanceert online platform0 ?php the_title() ?>803 dagen geleden
De tijdelijke winkel van Jumbo aan Witte de Withstraat in Rotterdam

Jumbo opent tijdelijke winkel aan Witte de Withstraat te Rotterdam

Jumbo opent tijdelijke winkel aan Witte de Withstraat te Rotterdam0 ?php the_title() ?>809 dagen geleden
Zwemmen zwembad

Sportbonden bedienen individuele fans op digitale kanalen

Sportbonden bedienen individuele fans op digitale kanalen0 ?php the_title() ?>826 dagen geleden
Ballenkids tennis

ABN AMRO voorziet ballenkids van camera tijdens World Tennis Tournament in Ahoy

ABN AMRO voorziet ballenkids van camera tijdens World Tennis Tournament in Ahoy0 ?php the_title() ?>831 dagen geleden
Verse sushi Jumbo

Jumbo Innovatie Lab op zoek naar nieuwe product ideeën

Jumbo Innovatie Lab op zoek naar nieuwe product ideeën0 ?php the_title() ?>831 dagen geleden
SoMe 2017

Zilveren Kruis beste verzekeraar op Social Media in 2016

Zilveren Kruis beste verzekeraar op Social Media in 20160 ?php the_title() ?>845 dagen geleden
Fifa 2016 Xbox one

Eredivisieclubs krijgen allemaal Fifa-speler in officiële E-Divisie

Eredivisieclubs krijgen allemaal Fifa-speler in officiële E-Divisie0 ?php the_title() ?>854 dagen geleden
Feyenoord in de kuip

Feyenoord eigenlijk helemaal niet zo Rotterdams

Feyenoord eigenlijk helemaal niet zo Rotterdams0 ?php the_title() ?>856 dagen geleden
Rotterdam Ahoy

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy blijven tennissen

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy blijven tennissen0 ?php the_title() ?>860 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!