Home | reclame | Juulr lanceert all-round Influencer Marketing platform voor de B2C markt

Juulr lanceert all-round Influencer Marketing platform voor de B2C markt

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 09/05/2018 om 14:14

Juulr heeft het vernieuwde platform gelanceerd waarmee een all-round oplossing wordt geboden voor merken en bedrijven die zich richten op de B2C markt.

Juulr heeft het vernieuwde platform gelanceerd waarmee een all-round oplossing wordt geboden voor merken en bedrijven die zich richten op de B2C markt en in de weer zijn met Social Media en Influencer Marketing.

Sjors Goemans, CEO bij Juulr: “Juulr is vanaf dit moment het allereerste full-service communicatieplatform in deze ontluikende wereld van Social Media & Influencer Marketing.”

Het Juulr algoritme selecteert aan de voorkant relevante Influencers en Bloggers voor de gebruiker en verschaft voorspellende inzichten over prestaties. Los van standaard Influencer campagnes, is het voor gebruikers van het platform mogelijk om performance based deals te sluiten met influencers en bloggers.

Via een speciaal ontworpen Target & Hunt API staat Juulr in contact met 50.000 influencers, vloggers en bloggers van over de gehele wereld. Daarmee is Juulr in staat om Influencers gericht te scouten voor de gebruikers op het platform. Juulr gaat daarmee de strijd aan met TapInfluence en Traackr.

Volgens Goemans is het de ambitie van Juulr om de Influencer Marketing solutions in Europa op minimaal hetzelfde niveau als de Verenigde Staten te krijgen: “En dat is aardig gelukt! We hebben de eerste testcampagnes met onze vaste klanten en partners vorige week afgerond en de resultaten zijn letterlijk door het dak gegaan.”

Juulr bedient momenteel nog vooral Nederlandse- en West-Europese merken en bedrijven in onder meer de fashionindustrie, beautyscene en lifestyle business maar wil hiermee de deur open zetten voor de grote adverteerders uit de Verenigde Staten.

Naast merken en bedrijven huisvest het platform ook een in-house solution center voor PR- en Marketingbureaus. “We hebben gemerkt dat veel bureau’s worstelen met de uitdagingen die het managen van Influencer Marketing campagnes met zich meebrengt. We hebben hierop ingespeeld door samen met deze agencies de cruciale processen van het Influencer management aan ons platform te koppelen,” besluit de 23-jarige ondernemer.

Tags

Sjors GoemansSjors Goemans TapInfluenceTapInfluence TraackrTraackr JuulrJuulr inluencer marketinginluencer marketing influencerinfluencer

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!