Home | retail | Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 01/06/2017 om 11:37

AHSH46 Justin Bieber

In maart was ANSH46 al het decor voor de exclusieve pop-up store van The Weeknd. De Rotterdamse winkel is komend weekend als eerste ter wereld uitverkoren als locatie voor de officiële pop-up store van Justin Bieber. Van morgen t/m zondag zullen unieke kledingstukken die speciaal voor de Purpose Stadium Tour zijn ontworpen te koop zijn aan de Van Oldebarneveltstraat.

De winkeleigenaren verwachten: ”Duizenden fans naar alle waarschijnlijkheid!’’ Michel Poldervaart, creative director van de winkel, kijkt alvast enthousiast vooruit: ”Groot nieuws. Extreem groot voor Rotterdam en voor Nederland!” Aangezien Justin Bieber dit weekend optreed tijdens Pinkpop wordt er gehoopt dat grootste popster van het moment ook even een kijkje komt nemen.

In maart maakte Poldervaart installatie geïnspireerd op de muziek en beeldtaal van The Weeknd. Ook nu zal hij weer een kunstwerk maken, gewijd aan Bieber!

 

Tags

PinkpopPinkpop Purpose Stadium TourPurpose Stadium Tour ANSH46ANSH46 The WeekndThe Weeknd Justin BieberJustin Bieber

Comments

Kenmerken

Sneakers4u, de grootste online sneaker-zoekmachine van Nederland en België, fungeert als een soort Trivago voor sneakers. Met 140 nationale en internationale webwinkels en een aanbod van ruim 180.000 sneakers van zo'n 2500 merken zoals Nike, Adidas en Asics en samenwerkingen met grote webwinkels zoals Wehkamp, de Bijenkorf, Miinto en Omoda is het de grootste marktplaats voor sneakers in Nederland en België. De vergelijkingssite is deze week 2 miljoen keer door bezoekers gezien. Voor de Otterlose eigenaar Mark van den Ing is dat reden genoeg om de stap naar het buitenland te wagen.  Van der Ing: ''Naast de internationale versie lanceren we binnenkort ook een mobiele app. Daarnaast heeft Sneakers4u een vernieuwde prijsvergelijking-functie.

Sneaker zoekmachine Sneakers4u binnenkort ook als mobiele app

Sneaker zoekmachine Sneakers4u binnenkort ook als mobiele app0 ?php the_title() ?>673 dagen geleden
Om de achttiende editie van Appelsap aan te kondigen brengen huidige opkomende hiphop-artiesten als Jacin Trill, Leafs, Ray Fuego, Bubbles en Mairo Nawaz een ode aan iconen zoals Eminem, Outkast,  N.W.A., 50 Cent, A$AP Rocky, EPMD, Missy Elliott, The Notorious B.I.G. en Lil Kim. De campagne is bedacht door Halal en bestaat uit een film, geregisseerd door Rogier Smalhout en foto's door Vitali Gelwich die zijn gebaseerd op het originele beeldmateriaal. De geportretteerde artiesten zullen allen optreden tijdens het festival 11 augustus in het Flevopark.

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap

Hiphop-artiesten brengen ode aan helden voor Appelsap0 ?php the_title() ?>689 dagen geleden
Op 29, 30 en 31 mei organiseert Kenniscentrum Creating 010 van Hogeschool Rotterdam Retailution, met uiteenlopende visies op de toekomst van retail. Retailution biedt een driedaags programma: een werkbijeenkomst met workshops voor Rotterdamse retailers, een symposium gericht op kennisontwikkeling en -uitwisseling, en een expositie met retail-prototypes van studenten van Hogeschool Rotterdam met onder andere een installatie to personalise your knitwear en een interactieve vitrine die het verhaal van de geschiedenis en de toekomst van de Lijnbaan vertelt.

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam

Retailution toont retailinnovatie in Rotterdam0 ?php the_title() ?>690 dagen geleden
In voortdurende jacht naar pure kwaliteit en no-nonsense stijl creëren Michael van den Broek en Ruben Fust voor No Label een collectie van basics.

No Label opent nieuwe winkel in Rotterdam

No Label opent nieuwe winkel in Rotterdam0 ?php the_title() ?>696 dagen geleden
Producer ESKO is bekend van nummers voor Bokoesam, Keizer, Jermaine Niffer, Josylvio , Sevn Alias, Jonna Fraser, Hef, Adje, Cho, Lijpe, 3robi, Kempi, The Partysquad en Adje. Ter gelegenheid van zijn eigen album Beats By Esko zal producer live in contact treden met zijn fans. Vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9 is de als Stacey Walroud geboren artiest middels een livestream te zien en te spreken via de nieuwste interactieve reclamezuil op metrostation Beurs te Rotterdam.

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs

ESKO live in contact met fans via interactieve reclamezuil op metrostation Beurs0 ?php the_title() ?>709 dagen geleden
Val + Rose (Valerie en Roos) begonnen enkele jaren geleden met 9straatjesonline. Inmiddels is dit overgegaan naar het modeplatform OU. Boutique Stories. Met ook fysieke winkels. Na boetieks in Amsterdam en Haarlem is er nu ook een winkel in Rotterdam geopend.

OU. Boutique Stories ook in Rotterdam

OU. Boutique Stories ook in Rotterdam0 ?php the_title() ?>737 dagen geleden
Het Amsterdamse luxe schoenenmerk Filling Pieces heeft op verzoek van Barneys de eerste kledingcollectie ontworpen. Voor zijn eerste stukken heeft ontwerper Guillaume Philibert zijn inspiratie in zijn opleiding tot architect gezocht. Elk stuk is gebaseerd op: Form Follows Function. Een principe dat bekend is gemaakt door de bekende Amerikaanse architect Frank Lloyd Wright.

Filling Pieces lanceert eerste kledingcollectie voor Barneys

Filling Pieces lanceert eerste kledingcollectie voor Barneys0 ?php the_title() ?>738 dagen geleden
Uit onderzoek van Winkelstraat.nl van data van Financial Times, McKinsey & Company en Euromonitor blijkt affordable luxury segment snelst in omvang gestegenDe luxe kledingmarkt trekt flink aan. Vooral online wordt veel kleding uit het luxe segment gekocht. Dat blijkt uit onderzoek van fashion platform Winkelstraat.nl, dat data van Financial Times, McKinsey & Company, Euromonitor en haar eigen e-commerce platform analyseerde. Vooral de markt in de Benelux trekt aan. Zo is de totale waarde van de online kledingmarkt sinds 2015 met liefst 38 procent toegenomen tot 2,7 miljard euro. Deze groei ligt ver boven het Europese gemiddelde, dat in 2015 nog op 13% lag. Binnen de kledingindustrie zijn er verschillende segmenten, namelijk ‘luxury’, ‘affordable luxury’, ‘premium’ en ‘mid market’. Opvallend is dat het ‘affordable luxury’ segment de afgelopen jaren het snelst in omvang is gestegen, mede doordat merken zich in dit segment steeds beter weten te onderscheiden.

Affordable luxury groeit sneller dan alle andere segmenten

Affordable luxury groeit sneller dan alle andere segmenten0 ?php the_title() ?>739 dagen geleden
Via de app Favor is het mogelijk verschillende modestijlen te vergelijken. De oprichters gaan onderzoek doen naar welke stad het meest modieus is. Amsterdam en Rotterdam strijden als eerste.

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor

Amsterdam en Rotterdam strijden om Favor0 ?php the_title() ?>744 dagen geleden
Met fans als Madonna, Beyonce en Lady Gaga is Fluevog een begrip in de schoenenwereld. Al sinds 1970 ontwerpt Canadees John schoenen, met met eerste klanten als The Beach Boys, Alice Cooper en filmmaker Robert Altman. Nu, bijna 50 jaar later, staat John nog steeds aan het roer bij Fluevog en opent hij zijn eerste Europese winkel in het centrum van Amsterdam aan de Heiligeweg 37.

John Fluevog opent eerste Europese winkel in Amsterdam

John Fluevog opent eerste Europese winkel in Amsterdam0 ?php the_title() ?>751 dagen geleden
De Bijenkorf heeft nieuwe fashion campagne: Straat Couture, laten fotograferen door talent Lois Cohen, diversiteit is een belangrijk element in haar werk.

De Bijenkorf gaat straat

De Bijenkorf gaat straat0 ?php the_title() ?>752 dagen geleden
The Post-Couture Collective stuurt een made-to-measure bouwpakket dat klant zelf in elkaar zet. Het concept is genomineerd voor Henry van de Velde Award.

In de webshop van Post-Couture bestel je kleding die je zelf in elkaar zet

In de webshop van Post-Couture bestel je kleding die je zelf in elkaar zet0 ?php the_title() ?>792 dagen geleden
A Music Moment, een full service muziek start-up, geeft retail en horeca nieuwe In-Store beleving door samenwerking met Soundtrack Your Brand van Spotify.

A Music Moment biedt legaal muziek van Spotify in winkels en horeca

A Music Moment biedt legaal muziek van Spotify in winkels en horeca0 ?php the_title() ?>807 dagen geleden
Heidi Klum en Lidl lanceren derde Esmara by Heidi Klum collectie: #LETSDENIM. Een veelzijdige denim-collectie die ook op jonge meiden is gericht. 

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl0 ?php the_title() ?>808 dagen geleden
Om hun tracksuit te promoten lukte het TITS om bordeel Yab Yum voor een keer te gebruiken als decor voor shoot met Christina Curry en Shenta Ignacio.

Christina Curry en Shenta Ignacio in Yab Yum voor TITS-Store

Christina Curry en Shenta Ignacio in Yab Yum voor TITS-Store0 ?php the_title() ?>834 dagen geleden
De rugzak, aktetas, clutch en shopper en bijpassende schoenen eerst bij Collab Store, daarna in webshops van de Rotterdamse merken Saija en Diversité.

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug0 ?php the_title() ?>844 dagen geleden
IMMovator en Beeld en Geluid organiseren dinsdagmiddag 12 december een Cross Media Café over muziek en innovatie. Professionals uit de muziek- en media-industrie komen bij elkaar om over de laatste digitale innovaties te spreken. Met showcases van onder andere Spinnin’ Records, 101Barz, de Top 2000 en MTV.

Spinnin’Records, 101Barz en Top 2000 over muziek en innovatie tijdens Cross Media Café Muziek

Spinnin’Records, 101Barz en Top 2000 over muziek en innovatie tijdens Cross Media Café Muziek0 ?php the_title() ?>851 dagen geleden
Na succesvolle edities in grote steden als Parijs, Zürich, Berlijn, Moskou, Keulen, Warschau en Amsterdam vindt komend weekend de eerste editie van Sneakerness in Rotterdam plaats in de Van Nelle Fabriek. Sneakerness is uitgegroeid tot het belangrijkste sneakerevent van Europa. Er worden duizenden sneakers verkocht en merken en winkels als Crep Protect, WOEI, Overkill, Monta en Reell Jeans presenteren zich. 

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam0 ?php the_title() ?>857 dagen geleden
De muziek, kunst en het feilloze gevoel voor stijl van Lou Doillon vormt de inspiratie voor de nieuwe collectie van & Other Stories.

& Other Stories presenteert nieuwe collectie met Franse muze Lou Doillon

& Other Stories presenteert nieuwe collectie met Franse muze Lou Doillon0 ?php the_title() ?>859 dagen geleden
Gastvrije TravelBird deed onderzoek naar hoe internationale steden scoren in gastvrijheid ten opzichte van massatoerisme. Rotterdam​ staat wereldwijd op vijfde ​plek.

Rotterdam meest gastvrije stad van Nederland

Rotterdam meest gastvrije stad van Nederland0 ?php the_title() ?>879 dagen geleden
Samsung heeft de droom van modeblogger MoreStyleThanFashion waar helpen maken. Een Instagrammable Pink Wall op de Rotterdamse Hofbogen.

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen0 ?php the_title() ?>884 dagen geleden
Levi's Levi's Na wereldsteden als New York, Londen en Parijs lanceert Levi's in samenwerking met het creatieve collectief Chips een Rotterdam City Tee.

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee

Levi’s lanceert Rotterdam City Tee0 ?php the_title() ?>885 dagen geleden
Rotterdam Partners, de gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam en Erasmus Universiteit Rotterdam werken al drie jaar samen aan het vergroten van de aantrekkingskracht van Rotterdam. Daar zijn tien nieuwe partners bij gekomen. Onder het motto: Rotterdam. Make It Happen zetten de aangesloten partijen de stad in binnen- en buitenland stevig op de kaart. Om de boodschap nog breder te verspreiden, zijn daar nu tien nieuwe partners bij gekomen die ook het gevoel van Rotterdamse trots uitdragen. De nieuwe leden zijn Cruise Port Rotterdam, Diergaarde Blijdorp, Euromast, Feyenoord Rotterdam, RDM Rotterdam en Centre of Expertise, Rotterdam Ahoy, Rotterdam The Hague Airport, Rotterdam Port Promotion Council, Rotterdams Philharmonisch Orkest en Spido.

Tien nieuwe partners moeten Rotterdam aantrekkelijker maken

Tien nieuwe partners moeten Rotterdam aantrekkelijker maken0 ?php the_title() ?>886 dagen geleden
BALR. is voortaan ook verkrijgbaar bij de high-end schoenen- en modebestemming Aspact. In de zeven stores heeft Aspact een nieuwe visie op het gebied van luxe merken vormgegeven, waar BALR. perfect op aansluit. De twee merken hebben de handen ineengeslagen om de gezamenlijke identiteiten te versterken.

Aspact verkoopt als enige retailer in Nederland BALR.

Aspact verkoopt als enige retailer in Nederland BALR.0 ?php the_title() ?>890 dagen geleden
Bram Ladage opent pop-up store in Rotterdamse Markthal ter ere van 50 jarig jubileum. Er zijn unieke tassen, overhemden, sokken en shirts te koop.

Bram Ladage opent pop-up store met merchandise in Markthal

Bram Ladage opent pop-up store met merchandise in Markthal0 ?php the_title() ?>893 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>898 dagen geleden
Te midden van de kunstwerken en op de binnenplaats van Museum Boijmans Van Beuningen heeft het Rotterdamse schoenenmerk VICO nieuwe collectie vastgelegd.

Rotterdams schoenenmerk VICO schiet nieuwe collectie in museum Boijmans van Beuningen

Rotterdams schoenenmerk VICO schiet nieuwe collectie in museum Boijmans van Beuningen0 ?php the_title() ?>921 dagen geleden
Ruben van Veen, voormalig CFO tech-startup The Ocean Cleanup, heeft mannenmodemerk SKOT opgericht. De collectie bestaat uit duurzame overhemden.

SKOT lanceert meest duurzame overhemden

SKOT lanceert meest duurzame overhemden0 ?php the_title() ?>927 dagen geleden
Peugeot vroeg in het kader van de Django Design Battle stylist Tommy Driessen en kunstenares Loes van Delft een scooter naar eigen smaak en stijl te pimpen.

Loes van Delft wint Peugeot Django Design Battle

Loes van Delft wint Peugeot Django Design Battle0 ?php the_title() ?>933 dagen geleden
De vierde editie van XITE Awards vindt plaats op donderdag 23 november in de Melkweg in Amsterdam. The Athlete’s Foot en Concentrate zijn partners.

The Athlete’s Foot en Concentrate presenteren XITE Awards 2017

The Athlete’s Foot en Concentrate presenteren XITE Awards 20170 ?php the_title() ?>934 dagen geleden

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen0 ?php the_title() ?>942 dagen geleden
KARWEI opent pop-upstore City Loft met comfort van internationale allure op Utrecht Centraal. Een sneak preview van de wooncampagne voor het najaar 2017.

KARWEI opent pop-upstore City Loft op Utrecht Centraal

KARWEI opent pop-upstore City Loft op Utrecht Centraal0 ?php the_title() ?>947 dagen geleden
method opent pop-up experience op Utrecht Centraal. Bezoekers worden bekogeld met kleur en kunnen kennismaken met de schoonmaakproducten.

Schoonmaakmerk method bekogelt voorbijgangers met kleur op Utrecht Centraal

Schoonmaakmerk method bekogelt voorbijgangers met kleur op Utrecht Centraal0 ?php the_title() ?>957 dagen geleden
Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne.

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers

Zangeres Camila Cabello tekent bij Skechers0 ?php the_title() ?>960 dagen geleden
Samsung en Live Nation gaan samen een concert van Coldplay in Chicago live streamen. Het is zelfs mogelijk om het concert in Virtual Reality te volgen.

Concert van Coldplay wereldwijd live te zien in Virtual Reality

Concert van Coldplay wereldwijd live te zien in Virtual Reality0 ?php the_title() ?>961 dagen geleden
Hiphopfestival Appelsap lanceert traditiegetrouw fashion-collectie, met ORDER. Pop-up store bij Ben-G en samen met G-Star RAW Karaoke-stage festival.

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G

Appelsap lanceert collectie met ORDER en opent pop-up store bij Ben-G0 ?php the_title() ?>970 dagen geleden
Een trotse inwoner van de stad heeft samen met Pervasco een Rotterdams snoepje ontwikkeld: Rotterdammertjes – de bouwstenen van Rotterdam.

Rotterdam heeft eindelijk ook een eigen snoepje!

Rotterdam heeft eindelijk ook een eigen snoepje!0 ?php the_title() ?>982 dagen geleden
Koopgoot Kapgoot kappe nou

Koopgoot voor één dag omgetoverd tot de Kapgoot

Koopgoot voor één dag omgetoverd tot de Kapgoot0 ?php the_title() ?>1004 dagen geleden
Mood Media winkel onderzoek

45% van de Nederlanders kiest stenen winkel met goede sfeer boven webshop

45% van de Nederlanders kiest stenen winkel met goede sfeer boven webshop0 ?php the_title() ?>1011 dagen geleden
Mercedes Hoog Catharijne

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen

Mercedes-Benz rijdt winkelcentrum Hoog Catharijne binnen0 ?php the_title() ?>1024 dagen geleden
Glamour Ashley Graham

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>1032 dagen geleden
ESET Nederland gaat samenwerken met topatleet Churandy Martina voor een digitaal veiliger Nederland. De 32-jarige Europees Kampioen 100 meter zal voor ESET Nederland als ambassadeur optreden en voor langere periode gaan ondersteunen in haar missie om Nederland digitaal veiliger te maken en iedereen te kunnen laten genieten van veiligere technologie.

Churandy Martina gaat virussen verwijderen in pop-up store ESET

Churandy Martina gaat virussen verwijderen in pop-up store ESET0 ?php the_title() ?>1037 dagen geleden
Niem Tewarie Daft Punk pop-up

Wat we van Daft Punk kunnen leren over branding?

Wat we van Daft Punk kunnen leren over branding?0 ?php the_title() ?>1087 dagen geleden
Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8+ nu te ervaren in pop-up store Utrecht CS

Samsung bouwt pop-up op Utrecht CS voor nieuwe Galaxy S8 en Galaxy S8+

Samsung bouwt pop-up op Utrecht CS voor nieuwe Galaxy S8 en Galaxy S8+0 ?php the_title() ?>1089 dagen geleden
Instagram sensatie en model Cindy Kimberly (@Wolfiecindy) het nieuwe gezicht van SuperTrash.

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model0 ?php the_title() ?>1097 dagen geleden
Press Only, adidas, barbour, Guess, Reebok, Kikkerland, Rokin, Prinsengracht, Amsterdam

PR bureau Press Only opent eigen Pop-Up Venue op Prinsengracht

PR bureau Press Only opent eigen Pop-Up Venue op Prinsengracht0 ?php the_title() ?>1111 dagen geleden
Popster The Weeknd

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up Shop The Weeknd binnen

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up  Shop The Weeknd binnen0 ?php the_title() ?>1116 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>1131 dagen geleden
Herman Sofa

Sofacompany opent pop-up showroom op Coolsingel in Rotterdam

Sofacompany opent pop-up showroom op Coolsingel in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1172 dagen geleden
Jett Rebel

Jett Rebel opent eigen museum tijdens Eurosonic Noorderslag

Jett Rebel opent eigen museum tijdens Eurosonic Noorderslag0 ?php the_title() ?>1178 dagen geleden
Nikkie Plessen en Kate Moss

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE0 ?php the_title() ?>1200 dagen geleden
SuperTrash gift shop

SuperTrash opent vier tijdelijke Gift Shops op NS stations

SuperTrash opent vier tijdelijke Gift Shops op NS stations0 ?php the_title() ?>1228 dagen geleden
MTV broederliefde

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam

Merken klinkend aanwezig tijdens MTV European Music Awards in Rotterdam0 ?php the_title() ?>1241 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!