Home | reclame | ING is trotse Nationale Partner van WEURO 2017

ING is trotse Nationale Partner van WEURO 2017

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 10/04/2017 om 12:42

ING steunt het Nederlandse Voetbal en dus uiteraard ook het vrouwenvoetbal. Daarom is ING trotse Nationale Partner van WEURO 2017. Als partner gaat ING het toernooi zo goed mogelijk faciliteren en een bijdrage leveren om het tot een succes te maken en op deze manier het vrouwenvoetbal meer aandacht te geven en vooruit te helpen.

Voor het eerst in de historie is Nederland gastheer van het EK voor Vrouwen. Zestien teams, waaronder de Oranje Leeuwinnen, komen van 16 juli tot en met 6 augustus 2017 in actie. ING steunt het Nederlandse Voetbal en dus uiteraard ook het vrouwenvoetbal. Daarom is ING trotse Nationale Partner van WEURO 2017. Als partner gaat ING het toernooi zo goed mogelijk faciliteren en een bijdrage leveren om het tot een succes te maken en op deze manier het vrouwenvoetbal meer aandacht te geven en vooruit te helpen.

ING wil het toernooi zo toegankelijk mogelijk maken voor een zo groot mogelijk publiek. Naast acties met tickets gaat ING voor alle wedstrijden van WEURO 2017 de vlaggendragers selecteren. Rondom het toernooi zet de bank de Leeuwinnen in de spotlight door zowel online als offline communicatie in te zetten.

Ook start ING samen met de KNVB een samenwerking met stichting De SportMaatschappij om de Oranje Leeuwinnen de kans te bieden om aandacht te geven aan hun maatschappelijke ontwikkeling naast en na de sport. De keuzes die de voetbalsters maken kunnen ten koste gaan van hun maatschappelijke ontwikkeling. ING wil hen dan ook samen met de KNVB stimuleren en ondersteunen om een bredere ontwikkeling na te streven zodat zij zich onbezorgd kunnen richten op hun sportieve prestaties en tegelijkertijd minder zorgen hebben over hun toekomst na de sport.

ING is trotse hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal. De bank wil heel voetballend Nederland vooruit helpen, dus ook het vrouwenvoetbal. Vrouwenvoetbal is de snelst groeiende vrouwensport ter wereld. Nederland telt meer dan 150.000 voetballende vrouwen en meisjes. Toch kan het vrouwenvoetbal in Nederland een extra impuls goed gebruiken. De KNVB en ING zetten zich daarom samen in om vrouwenvoetbal bekender en populairder te maken bij het Nederlands publiek o.a. door het faciliteren van nationale vouwenelftallen bij topprestaties, het communiceren over vrouwelijke rolmodellen voor toekomstige generaties voetbalsters en door een impuls te geven aan meisjesvoetbal door verenigingen actief te ondersteunen bij het werven en binden van vrouwelijke leden. Deze activiteiten moeten bijdragen aan het uiteindelijke doel: zoveel mogelijk meisjes en vrouwen met veel plezier te laten voetballen.

Tags

vrouwenvoetbalvrouwenvoetbal De SportMaatschappijDe SportMaatschappij Oranje LeeuwinnenOranje Leeuwinnen WEURO 2017WEURO 2017 voetbalvoetbal

Comments

Kenmerken

KNVB heeft de DDMA Customer Data Award 2017 gewonnen. De ingezonden case van de voetbalbond werd door de jury uitverkozen boven die van de andere genomineerden: Vacanceselect, Manutan en Bilderberg Hotels. De Customer Data Award wordt jaarlijks uitgereikt door DDMA, de branchevereniging voor data en marketing. De prestigieuze prijs is een waardering voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten. De genomineerden zijn door een vakjury beoordeeld op verschillende criteria, waaronder rendement, verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten.

KNVB scoort met DDMA Customer Data Award 2017

KNVB scoort met DDMA Customer Data Award 20170 ?php the_title() ?>828 dagen geleden
De Bosatlas van het Nederlandse voetbal brengt deze volkssport breed in kaart. Met thema’s als de amateurs en de profs, voetbal en de maatschappij, en de rol van de commercie. De atlas is tot stand gekomen in samenwerking met de Eredivisie CV, Coöperatie Eerste Divisie en de KNVB.

Er is nu ook een Bosatlas voor de voetbal

Er is nu ook een Bosatlas voor de voetbal0 ?php the_title() ?>834 dagen geleden
Verrekend naar het aantal inwoners heeft Utrecht de hoogste PR-waarde behaald. Blijkt uit onderzoek van Clipit naar de online buzz over Nederlandse steden.

Utrecht is de zomerstad van Nederland wat betreft PR-waarde

Utrecht is de zomerstad van Nederland wat betreft PR-waarde0 ?php the_title() ?>907 dagen geleden
Nieuw communicatieconcept ING is ontwikkeld in samenwerking met J. Walter Thompson en Mindshare, toont welke rol de bank heeft in het leven van Nederlanders

ING introduceert is het nieuwe communicatieconcept

ING introduceert is het nieuwe communicatieconcept0 ?php the_title() ?>915 dagen geleden
De legendarische voetballer Maradonna heeft als coach van Al Fujairah een trainingskamp belegd in Mierlo. Bavaria en Energiedirect scoren met het fenomeen.

Maradonna slaat toe in Nederland

Maradonna slaat toe in Nederland0 ?php the_title() ?>924 dagen geleden
Centralpoint.nl, onderdeel van Infotheek Group, is heel dit seizoen zichtbaar op de achterkant van het speelshirt van het elftal uit de Domstad.

Centralpoint.nl nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

Centralpoint.nl nieuwe shirtsponsor FC Utrecht0 ?php the_title() ?>929 dagen geleden
Cavallaro Napoli kleedt Arsenal. Topspelers Alexis Sánchez, Mesut Özil en coach Arsène Wenger droegen de outfits voor het eerst tijdens FA Community Shield.

Cavallaro Napoli kleedt Arsenal-sterren Alexis Sánchez en Mesut Özil

Cavallaro Napoli kleedt Arsenal-sterren Alexis Sánchez en Mesut Özil0 ?php the_title() ?>932 dagen geleden
Meltwater onderzocht hoe vaak de Oranje Leeuwinnen werden genoemd in Nederlandstalige berichten op social media. Lieke Martens is meest populaire speelster.

Lieke Martens meest populaire Leeuwin op social media

Lieke Martens meest populaire Leeuwin op social media0 ?php the_title() ?>935 dagen geleden
Stroopwafelmerk Kanjers viert het historische kampioenschap van de Oranjevrouwen met de opening van een pop-up-store in de stationshal van Utrecht Centraal. Treinreizigers kunnen hier een felicitatie aan de kersverse Europese kampioenen opnemen en krijgen daarvoor als dank een gratis pakje Kanjers stroopwafels.

Kanjers viert historische EK-titel Oranje kanjers met pop-up-store als eerbetoon

Kanjers viert historische EK-titel Oranje kanjers met pop-up-store als eerbetoon0 ?php the_title() ?>935 dagen geleden
Nederland kan tijdens Europees Kampioenschap vrouwenvoetbal, WEURO, 43.9 miljoen aan extra bestedingen verwachten denkt accountants- en advieskantoor PwC.

WEURO2017 levert gastland naar schatting €44 miljoen op

WEURO2017 levert gastland naar schatting €44 miljoen op0 ?php the_title() ?>960 dagen geleden
aegon onna-onna

Aegon stapt uit verzekeraar voor vrouwen onna-onna

Aegon stapt uit verzekeraar voor vrouwen onna-onna0 ?php the_title() ?>978 dagen geleden
Giro Sunweb Tom Dumoulin

Sunweb en Tom Dumoulin gaan nog tot 2022 samen verder

Sunweb en Tom Dumoulin gaan nog tot 2022 samen verder0 ?php the_title() ?>997 dagen geleden
Kia UEFA Women’s EURO 2017

Kia levert de wedstrijdbaldragers tijdens WEURO in Nederland

Kia levert de wedstrijdbaldragers tijdens WEURO in Nederland0 ?php the_title() ?>1002 dagen geleden
Opel Feyenoord

Opel blijft na hoofdsponsorschap als mobiliteitspartner aan Feyenoord verbonden

Opel blijft na hoofdsponsorschap als mobiliteitspartner aan Feyenoord verbonden0 ?php the_title() ?>1002 dagen geleden
Helmond Sport flexpakket

Helmond Sport eerste club met flexibele business seats

Helmond Sport eerste club met flexibele business seats0 ?php the_title() ?>1010 dagen geleden
KPN Eredivisie

KPN vanaf komend seizoen nieuwe hoofdsponsor Eredivisie

KPN vanaf komend seizoen nieuwe hoofdsponsor Eredivisie0 ?php the_title() ?>1044 dagen geleden
Brandsfit sponsor sportclubs

Brandsfit biedt sportclubs gratis tenues door een slim sponsormodel

Brandsfit biedt sportclubs gratis tenues door een slim sponsormodel0 ?php the_title() ?>1052 dagen geleden
SciSports haalt 1,8 miljoen euro extra op voor internationale uitrol data-intelligence in de voetbalsport Een unieke combinatie van machine learning algoritmen en baanbrekende technologie moet de sportwereld veroveren

SciSports haalt 1,8 miljoen euro op voor voetbal data-generator BallJames

SciSports haalt 1,8 miljoen euro op voor voetbal data-generator BallJames0 ?php the_title() ?>1064 dagen geleden
ING hesjes amateurvoetbal

ING steunt amateurvoetbal met 25.000 hesjes

ING steunt amateurvoetbal met 25.000 hesjes0 ?php the_title() ?>1075 dagen geleden
De website van de eredivisie zaalvoetbaal

Eredivisie Zaalvoetbal lanceert online platform

Eredivisie Zaalvoetbal lanceert online platform0 ?php the_title() ?>1085 dagen geleden
Één van de mannen van only for men voor een van de winkels van only for men

Vrouwen juist van harte welkom bij Only for Men

Vrouwen juist van harte welkom bij Only for Men0 ?php the_title() ?>1092 dagen geleden
Een van de modellen van Men at work gekleed in een stijlvol pak voor een molen dat iconisch is voor Nederland

Bij Only for Men mogen alleen nog maar mannen naar binnen

Bij Only for Men mogen alleen nog maar mannen naar binnen0 ?php the_title() ?>1094 dagen geleden
Voetbal international platforms

Voetbal International, LINDA en ELLE blijven groeien op Social Media

Voetbal International, LINDA en ELLE blijven groeien op Social Media0 ?php the_title() ?>1102 dagen geleden
Juzzt football

Juzzt Football gebruikt Gracenote Sports data voor carrièreplanning voetballers

Juzzt Football gebruikt Gracenote Sports data voor carrièreplanning voetballers0 ?php the_title() ?>1106 dagen geleden
MissPublicity Rotterdam Topsport

MissPublicity en Rotterdam Topsport tekenen media partnership

MissPublicity en Rotterdam Topsport tekenen media partnership0 ?php the_title() ?>1106 dagen geleden
Fifa 2016 Xbox one

Eredivisieclubs krijgen allemaal Fifa-speler in officiële E-Divisie

Eredivisieclubs krijgen allemaal Fifa-speler in officiële E-Divisie0 ?php the_title() ?>1136 dagen geleden
Feyenoord foundation

Feyenoord lanceert nieuw online donatieplatform

Feyenoord lanceert nieuw online donatieplatform0 ?php the_title() ?>1163 dagen geleden
Ajax speler in de aanval

RTL scoort met live advertenties tijdens Europa League

RTL scoort met live advertenties tijdens Europa League0 ?php the_title() ?>1176 dagen geleden
Rotterdam Centraal Station

Boskamp, Gijp, Dekker en Rep signeren tegelijk op Rotterdam CS

Boskamp, Gijp, Dekker en Rep signeren tegelijk op Rotterdam CS0 ?php the_title() ?>1190 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!