Home | reclame | HEMA, Intratuin, Shoeby, Flying Tiger en TrendHopper maken kans op Folder Vakprijs 2018

HEMA, Intratuin, Shoeby, Flying Tiger en TrendHopper maken kans op Folder Vakprijs 2018

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 11/06/2018 om 10:44

Het medium form-control folder verkeert in een turbulente transformatie. Vanuit retailers en  merkfabrikanten zijn er daarom vragen over hoe deze vorm van marketingcommunicatie aangepakt kan worden. Tijdens het Brievenbus Reclame Congres in Westerliefde worden nieuwe alternatieven, optimalisatiezoals rendement uit klantdata, de visies van retaildeskundigen en bureaus, voorbeelden van over de grenzen en de best practises gepresenteerd. Zo zullen de genomineerden voor de  Folder Vakprijs:  HEMA, Intratuin, Shoeby, Flying Tiger en TrendHopper, hun ervaringen delen.

Het medium form-control folder verkeert in een turbulente transformatie. Vanuit retailers en  merkfabrikanten zijn er daarom vragen over hoe deze vorm van marketingcommunicatie aangepakt kan worden. Tijdens het Brievenbus Reclame Congres in Westerliefde worden nieuwe alternatieven, optimalisatiezoals rendement uit klantdata, de visies van retaildeskundigen en bureaus, voorbeelden van over de grenzen en de best practises gepresenteerd. Zo zullen de genomineerden voor de  Folder Vakprijs: HEMA, Intratuin, Shoeby, Flying Tiger en TrendHopper, hun ervaringen delen.

De Jury Folder Vakprijs 2018, bestaande uit Rob Beemster (Adformatie), Herbert Haaij (Sharkwise/BBR Congres), Diana Janssen (DDMA), Martijn Kammeijer (Koninklijke Drukkerij Em. de Jong), Arjan Leest (Mixed & Augmented), Guillermo Sanchez (Publicitas.com), Caroline van Turennout (Zeeman), Hans Verstraaten (Pelican Media, columnist Retail Trends) en Jurjen Worp (Coop Supermarkten), onder leiding van Charles Borremans (van het Brand-shoppermarketing bureau Redmint)  maakt de winnaar bekend.

Winnaar van de Folder Vakprijs vorig jaar was Leen Bakker! De prijs voor het meest veelbelovende, nieuwe folderinitiatief in Nederland, ging naar Suitable. De Oeuvre Prijs ging naar Karwei.

Marianne Zwagerman is dagvoorzitter van het congres en onder meer Sjuul Paradijs (ex-hoofdredacteur Telegraaf en oprichter Trusted Media), Jan van Dun (Directeur Local Media, De Persgroep), Carl Erik Stubkier (Jysk) en Denis Doeland (DDMCA) leveren ook een bijdrage.

 

Tags

Publicitas.comPublicitas.com Coop SupermarktenCoop Supermarkten Trusted MediaTrusted Media SuitableSuitable Koninklijke drukkerij Em. de JongKoninklijke drukkerij Em. de Jong Marianne ZwagermanMarianne Zwagerman JYSKJYSK DDMCADDMCA AdformatieAdformatie ZeemanZeeman Leen BakkerLeen Bakker DDMADDMA KarweiKarwei

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!