Home | Social Media | Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Social Media op 07/08/2017 om 14:32

Met Influencer Solutions benadert Hearst influencer marketing op nieuwe manier. Combinatie van makers, loyale fans en sterke merken staat centraal.

Met Influencer Solutions benadert Hearst Netherlands influencer marketing op een nieuwe manier. De combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands staat centraal.

Via de nieuwe dienst biedt Hearst haar branding partners verschillende content formats gemaakt door drie typen contentmakers waarmee op drie manieren impact wordt gerealiseerd.

De drie lagen van invloed zijn eerst experts, daarna BN’ers en BI’ers (Bekende Influencers) en vervolgens (micro) influencers. De drie lagen van impact bestaan uit kwaliteit en vertrouwen,  inspiratie en aspiratie en persoonlijk en dichtbij

Alle content die deze drie groepen influencers maken, wordt verspreid op de (owned) kanalen van de mediamerken van Hearst.

Hearst kiest er bewust voor om te werken met (micro) influencers die gescout worden op talent en skills in plaats van op engagement alleen. Door zich te richten op talentvolle makers in plaats van influencers met slechts een groot bereik kan de content rekenen op meer engagement en hebben campagnes met een branding partner meer impact. Behalve talentvolle makers gescout op Instagram maken ook de eigen editors van Hearst onderdeel uit van de influencer projecten.

Met Influencer Solutions speelt Hearst in op de trend waarbij er sprake is van een verschuiving van push naar pull marketing en een kritische consument die het (maatschappelijk) doel (purpose) van een merk steeds belangrijker vindt.

Cosmopolitan lanceerde in juli met een soft launch al Life Goal Network, een voorbeeld ban de nieuwe strategie.

Hearst International, onderdeel van Hearst Corporation, geeft als ’s werelds grootste Amerikaanse uitgever van tijdschriften ruim 300 edities in meer dan 100 landen uit. Belangrijke titels in het portfolio zijn Cosmopolitan en ELLE, internationale merken met wereldwijd de meeste edities, ELLE DÉCOR, Esquire, Good Housekeeping, Harper’s BAZAAR, Popular Mechanics en Seventeen. Daarnaast geeft Hearst International ook titels uit via internationale joint ventures, zoals Men’s Health en Runner’s World in Groot-Brittannië, Grazia en Madison in Australië en The Robb Report in Rusland en China. In Groot-Brittannië geeft Hearst UK 24 tijdschriften en 22 websites uit. In de Verenigde Staten geeft Hearst 20 tijdschriften uit.

Hearst Netherlands, gevestigd aan het Koningsplein in Amsterdam, geeft de merken ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Harper’s BAZAAR, Esquire, Cosmopolitan, Men’s Health, Women’s Health en Quote uit, die op de markt worden gebracht via mobiel, desktop en print. Hearst Netherlands bereikt online 5 miljoen unieke vrouwelijke bezoekers en meer dan 1 miljoen unieke mannelijke bezoekers per maand met de verschillende domeinen. Daarmee is Hearst Netherlands de leidende partij op het gebied van selectief online bereik aan de bovenzijde van de markt.

Tags

Influencer SolutionsInfluencer Solutions Life Goal NetworkLife Goal Network HearstHearst influencersinfluencers

Comments

Kenmerken

Hillenaar lanceert influencer agency Social Friendz

Hillenaar lanceert influencer agency Social Friendz

Hillenaar lanceert influencer agency Social Friendz0 ?php the_title() ?>615 dagen geleden
What to Wear-app van STYLETODAY heeft 290.000 downloads en geeft gebruikers mogelijkheid meteen te shoppen bij De Bijenkorf, Wehkamp, Zalando en meer.

STYLETODAY heeft vernieuwde What to Wear-app

STYLETODAY heeft vernieuwde What to Wear-app0 ?php the_title() ?>668 dagen geleden
iCreate, Chip Foto Magazine, Foodies, Auto Review en c’t van F&L Publishing Group gered

iCreate, Chip Foto Magazine, Foodies, Auto Review en c’t van F&L Publishing Group gered

iCreate, Chip Foto Magazine, Foodies, Auto Review en c’t van F&L Publishing Group gered0 ?php the_title() ?>720 dagen geleden
Het influencer-marketingplatform Join heeft een investering opgehaald bij Airbridge Equity Partners. Met de kapitaalinjectie wil het bedrijf de Europese markt veroveren en de Artificial Intelligence die aan het platform ten grondslag ligt verder doorontwikkelen.

Join trekt groeikapitaal voor leidende rol binnen influencer marketing

Join trekt groeikapitaal voor leidende rol binnen influencer marketing0 ?php the_title() ?>726 dagen geleden
Rocco Stallvord, pionier op het gebied van influencer marketing is de experimenteerfase inmiddels voorbij en wordt het tijd voor een volgende stap. In zijn boek #SPON legt hij aan de hand van zijn jarenlange praktijkervaring als influencer marketeer met gouden regels uit hoe die volgende stap in influencer marketing door bedrijven succesvol gezet kan worden.

De gouden regels voor influencer marketing volgens Rocco Stallvord

De gouden regels voor influencer marketing volgens Rocco Stallvord0 ?php the_title() ?>742 dagen geleden
Blog Brains is een nieuw influencer marketingconcept dat relevante categorieën, met vaste afspraken en prijzen biedt. De bloggers kiezen opdrachten zelf uit en schrijven in eigen bewoordingen op hun eigen blog. Met 28 categorieën en 1200+ bloggers kan Blog Brains over bijna elk onderwerp relevante content produceren.

Blog Brains leidt naar honderden relevante bloggers

Blog Brains leidt naar honderden relevante bloggers0 ?php the_title() ?>755 dagen geleden
Er zijn 42 nominaties voor Mercurs. Genomineerd voor de PostNL Marketing Actie zijn Vogue, G+J Media, Sanoma, Donald Duck, Men's Health, Hearst en Libelle.

Donald Duck, &C, Kim Feenstra en Vogue onder genomineerden voor Mercurs

Donald Duck, &C, Kim Feenstra en Vogue onder genomineerden voor Mercurs0 ?php the_title() ?>760 dagen geleden
Samsung heeft de droom van modeblogger MoreStyleThanFashion waar helpen maken. Een Instagrammable Pink Wall op de Rotterdamse Hofbogen.

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen

Nederland heeft eigen Pink Wall op Rotterdamse Hofbogen0 ?php the_title() ?>774 dagen geleden
Hearst is overeengekomen Gruner + Jahr Media Nederland over te nemen. Gruner + Jahr Media Nederland geeft gedrukte en digitale edities uit van mediamerken als Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest, alsmede Custom Content en Designer Vintage. Deze merken en alle andere activiteiten worden eigendom van Hearst Magazines en zullen worden uitgegeven door Hearst Netherlands, dat met merken als Cosmopolitan, ELLE, Esquire en Harper’s BAZAAR 5,5 miljoen mensen bereikt.

Hearst neemt Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest over

Hearst neemt Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest over0 ?php the_title() ?>783 dagen geleden
IMA, Europees marktleider op het gebied van influencer marketing, komt volledig in handen van het management en Karmijn Kapitaal.

Management koopt met hulp van Karmijn Kapitaal influencer agency IMA terug van investeerders

Management koopt met hulp van Karmijn Kapitaal influencer agency IMA terug van investeerders0 ?php the_title() ?>816 dagen geleden
Harper’s Bazaar geheel in teken van diversiteit. Hoofdredacteur Cécile Narinx noopt creatieven uit ondervertegenwoordigde groepen zich te melden.

Harper’s Bazaar staat geheel in het teken van diversiteit

Harper’s Bazaar staat geheel in het teken van diversiteit0 ?php the_title() ?>847 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>872 dagen geleden
Ruim 400 social influencers van over de hele wereld komen in het voorjaar naar Rotterdam voor het Traverse, het grootste influencers congres van Engeland.

Internationaal influencers congres Traverse naar Rotterdam

Internationaal influencers congres Traverse naar Rotterdam0 ?php the_title() ?>874 dagen geleden
Tailify

Awin investeert in commerciële samenwerking met Tailify

Awin investeert in commerciële samenwerking met Tailify0 ?php the_title() ?>886 dagen geleden
food & beverage cushman wakefield horeca

Consumentengedrag doet food & beverage uitdijen

Consumentengedrag doet food & beverage uitdijen0 ?php the_title() ?>893 dagen geleden
Coca-Cola Fanta Kalvijn

Jonge influencer Kelvin Boerma wordt verantwoordelijk voor marketingcampagne Fanta

Jonge influencer Kelvin Boerma wordt verantwoordelijk voor marketingcampagne Fanta0 ?php the_title() ?>902 dagen geleden
Joblift Influencer marketing

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel0 ?php the_title() ?>904 dagen geleden
KRO-NCRV influencers Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!0 ?php the_title() ?>909 dagen geleden
Glamour Ashley Graham

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>923 dagen geleden
Fitfair

Wie is de beste Fitness Influencer?

Wie is de beste Fitness Influencer?0 ?php the_title() ?>936 dagen geleden
Esquire

Shopsuite ontvangt investering om content aan producten van retailers te binden

Shopsuite ontvangt investering om content aan producten van retailers te binden0 ?php the_title() ?>938 dagen geleden
Eliza was here opent internationaal bloggershuis op Cyprus

Eliza was here opent internationaal bloggershuis op Cyprus

Eliza was here opent internationaal bloggershuis op Cyprus0 ?php the_title() ?>951 dagen geleden
influencers Youtube Blog Livechat

Blog: Wat kunnen we leren van de YouTube sterren van vandaag?

Blog: Wat kunnen we leren van de YouTube sterren van vandaag?0 ?php the_title() ?>953 dagen geleden
Press Only, adidas, barbour, Guess, Reebok, Kikkerland, Rokin, Prinsengracht, Amsterdam

PR bureau Press Only opent eigen Pop-Up Venue op Prinsengracht

PR bureau Press Only opent eigen Pop-Up Venue op Prinsengracht0 ?php the_title() ?>1001 dagen geleden
enkele magazines van Hearst Netherlands

Hearst Netherlands lanceert met MyMagazines flexibel abonnement

Hearst Netherlands lanceert met MyMagazines flexibel abonnement0 ?php the_title() ?>1004 dagen geleden
2 mannen die bezig zijn met de brain challenge bij men at work

Men At Work laat de hersens kraken in de winkel

Men At Work laat de hersens kraken in de winkel0 ?php the_title() ?>1005 dagen geleden
Een model van Anna Nooshin

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 2017

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 20170 ?php the_title() ?>1014 dagen geleden
Interior Junkie

Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres

Huishoudbeurs organiseert eerste Influencer Congres0 ?php the_title() ?>1025 dagen geleden
HvA

HVA laat studenten als influencers eigen YouTube-kanaal vullen

HVA laat studenten als influencers eigen YouTube-kanaal vullen0 ?php the_title() ?>1030 dagen geleden
Belgische kater Thor

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer0 ?php the_title() ?>1062 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>1064 dagen geleden
Gijsbregt Brouwer

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen0 ?php the_title() ?>1083 dagen geleden
Jean-Paul Schaddé van Dooren

Jean-Paul Schaddé van Dooren: Niet alleen het aantal volgers telt

Jean-Paul Schaddé van Dooren: Niet alleen het aantal volgers telt0 ?php the_title() ?>1089 dagen geleden
Nikkie Plessen en Kate Moss

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE0 ?php the_title() ?>1091 dagen geleden
Fashionchick

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet0 ?php the_title() ?>1109 dagen geleden
Haags strandhuisje

Haags Bloggershuis wint Marketing Innovatie Award 2016

Haags Bloggershuis wint Marketing Innovatie Award 20160 ?php the_title() ?>1119 dagen geleden
Amsterdam centraal station treinen

NS zet bloggers in voor favoriete stedentrips

NS zet bloggers in voor favoriete stedentrips0 ?php the_title() ?>1125 dagen geleden
Esquire

Esquire lanceert vroeger als gepland een eigen webshop

Esquire lanceert vroeger als gepland een eigen webshop0 ?php the_title() ?>1131 dagen geleden
L'Homo Jan Versteegh & Tim Hofman

ELLE Style Awards en L’HOMO mogelijk winnaar Mercur Marketingactie

ELLE Style Awards en L’HOMO mogelijk winnaar Mercur Marketingactie0 ?php the_title() ?>1138 dagen geleden
Onlane

OnLane start samenwerking met influencers op het nieuwe musical.ly netwerk

OnLane start samenwerking met influencers op het nieuwe musical.ly netwerk0 ?php the_title() ?>1140 dagen geleden
MTV music week Rotterdam Afrojack

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA

Social Influencer Monica Geuze ambassadeur voor MTV EMA0 ?php the_title() ?>1194 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!