Home | reclame | Goede tijden voor wefashion.com door product placement

Goede tijden voor wefashion.com door product placement

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 18/11/2016 om 10:25

Goede tijden Slechte tijden Nina Bing

Half oktober ontstond een nieuwe verhaallijn in Nederlands meest populaire soap: Goede Tijden, Slechte Tijden. Het personage Nina Sanders mocht een collectie voor We Fashion ontwerpen. Inmiddels is de WE x Nina Party Collectie, bestaande uit 17 items als tops, blouses, jurkjes en een jas, met een catwalk show in Meerdijk gepresenteerd. Meteen na de uitzending was de kleding al te bestellen via wefashion.com. Binnen enkele minuten stegen de bezoekersaantallen op de website naar ongekende hoogte en werden eerdere records gebroken.

”Na de uitzending konden onze WE is ME members als eerste de WE x Nina collectie shoppen op wefashion.com. Om 20:30u was het direct al drukker dan ooit te voren op de website. De systemen hadden zelfs even moeite met de grote hoeveelheid bezoekers en bestellingen. Met deze super start zijn de verwachtingen die wij vooraf voor de pre-sale hadden ruimschoots overtroffen,” zegt Bram Bruijns, Head of E-commerce WE Fashion.

De GTST aflevering waarin de collectie voor het eerst werd getoond was gisteren het op drie na best bekeken programma van de avond. Vaste kijkers logden na het zien van de catwalk show massaal in op wefashion.com om hun favoriete item in de wacht te slepen. Met de verkoop van de collectie werd meer dan drie keer zoveel omzet behaald dan normaal op een woensdagavond.

Gisteravond werd al snel duidelijk dat de WE x Nina zwarte kanten top veruit het populairst is, gevolgd door de satijnen blouse en gouden velours dress. De collectie is inmiddels ook verkrijgbaar in alle WE Women Stores, waar Nina levensgroot in de etalage te zien is.

Net als haar karakter Nina, heeft actrice Marly van der Velden een grote affiniteit met mode. De samenwerking kwam dan ook zeker niet uit de lucht vallen. Marly: ”Ik vind het leuk dat met deze samenwerking de lijn tussen fictie en real life vervaagt en de collectie ook echt te koop is voor GTST-fans. Op die manier zijn ze een stapje dichter bij Nina! Ik ben zelf helemaal verliefd op de fluwelen kimono en de satijnen slipdress, die combi ga ik zeker dragen tijdens de kerstdagen.”

Tags

wefashion.comwefashion.com WE WomenWE Women Slechte TijdenSlechte Tijden Nina sandersNina sanders Goede TijdenGoede Tijden Marly van der VeldenMarly van der Velden

Comments

Kenmerken

Everon Jackson Hooi lanceert samen met zakenpartners IAMTORO. Voor lancering van kledingmerk wordt gezocht naar modellen met inspirerende verhalen.

Everon Jackson Hooi lanceert nieuw kledingmerk

Everon Jackson Hooi lanceert nieuw kledingmerk0 ?php the_title() ?>439 dagen geleden
Jurkjes.nl trekt jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers. Het platform biedt in samenwerking met onder meer Zalando, de Bijenkorf en Topvintage meer dan 50.000 jurken. De oprichters van Fashionchick kopen het platform nu van FashCom, dat het in 2008 begon. 'Jurkjes.nl heeft een stevige groei laten zien afgelopen jaren, echter past de verkoop in onze strategie om te focussen op de groei van onze eigen shops,' is de verklaring. FashCom is eigenaar van vijf webshops, waarvan Boxers.nl de grootste is.    

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl0 ?php the_title() ?>653 dagen geleden
Supermarktketen Lidl opent een vestiging in Meerdijk, de plek waar Nederlandse populairste soap Goede Tijden, Slechte Tijden zich afspeelt.

Lidl opent een filiaal in Meerdijk

Lidl opent een filiaal in Meerdijk0 ?php the_title() ?>653 dagen geleden
Speciaal voor WE heeft Niki Smit, auteur van de populaire kinderboekenreeks 100% Coco, nieuwe Style Tiger graphics ontwikkeld voor Limited Edition kleding.

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items0 ?php the_title() ?>668 dagen geleden
De komende vijf maanden geeft Zalando een kijkje achter de schermen wanneer designers van MOAM een unieke modecollectie tot stand brengen.

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat0 ?php the_title() ?>681 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>759 dagen geleden
Typhoon WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion0 ?php the_title() ?>794 dagen geleden
Favor Appisode iOnline

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community0 ?php the_title() ?>802 dagen geleden
Dutch Retail Experience Awards

Genomineerden Dutch Retail Experience Awards 2017 bekend

Genomineerden Dutch Retail Experience Awards 2017 bekend0 ?php the_title() ?>811 dagen geleden
Zwitserleven Maryam Hassouni Chris Zegers

Zwitserleven laat Chris Zegers roadtrip maken met Maryam Hassouni

Zwitserleven laat Chris Zegers roadtrip maken met Maryam Hassouni0 ?php the_title() ?>816 dagen geleden
Roy Donders Rojami's winkelstraat.nl

Roy Donders sluit als 300ste aan bij vernieuwd Winkelstraat.nl

Roy Donders sluit als 300ste aan bij vernieuwd Winkelstraat.nl0 ?php the_title() ?>837 dagen geleden
Buurman en buurman

34 campagnes genomineerd voor Esprix

34 campagnes genomineerd voor Esprix0 ?php the_title() ?>884 dagen geleden
De app van RTL Telekids met daarin een animatie van lego

Adverteren in de RTL Telekids-app nu mogelijk

Adverteren in de RTL Telekids-app nu mogelijk0 ?php the_title() ?>899 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>908 dagen geleden
Bijenkorf en Tommy Hilfiger

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam0 ?php the_title() ?>912 dagen geleden
Annemarie Uleman

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur Men At Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur Men At Work0 ?php the_title() ?>915 dagen geleden
magazine Amayzine

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print0 ?php the_title() ?>935 dagen geleden
Kimm, Nukuhiva en Verse

Kimm, Nukuhiva en VERSE vertellen het beste verhaal

Kimm, Nukuhiva en VERSE vertellen het beste verhaal0 ?php the_title() ?>937 dagen geleden
Virtual reality bril

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung0 ?php the_title() ?>940 dagen geleden
DSquared Beijing

DSquared2 opent flagship stores in Rotterdam en Amsterdam

DSquared2 opent flagship stores in Rotterdam en Amsterdam0 ?php the_title() ?>1014 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!