Home | reclame | Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA

Glamour haalt Ashley Graham naar Amsterdam ArenA

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 31/05/2017 om 08:59

Glamour Ashley Graham

Topmodel Ashley Graham werd wereldberoemd door zich uit te spreken over het lichaamsideaal binnen de modewereld en stond als eerste plussize-model op de cover van zowel de Britse als de Amerikaanse Vogue. Haar missie om mensen bewust te maken van schoonheid in verschillende maten beschreef ze in haar net verschenen boek: A New Model: What Confidence, Beauty, and Power Really Look Like.

Glamour organiseert op zondag 18 juni 2017 voor de derde keer de Glamour Health Challenge en heeft Graham weten te strikken om haar work-out geheimen te delen.

Glamour’s hoofdredacteur Anke de Jong: ”We zijn super trots dat Ashley naar Nederland komt voor de Glamour Health Challenge! Zij is het perfecte boegbeeld voor de boodschap die Glamour wil uitdragen: het belang van diversiteit in de modewereld én goed in je vel zitten, welke maat je ook hebt.”

Naast de training met model Ashley Graham verzorgt Donny Roelvink de warming-up op de beats van zijn broer Dave, staat een insanity workout op de planning door een Nike Master Trainer. Sunnery James en Ryan Marciano en Sophie Francis zullen draaien tijdens de workouts. BNN presentator Jan Versteegh presenteert het event. Naast het sportieve programma worden er verschillende activiteiten georganiseerd binnen de ArenA. Zo richt hoofdsponsor Triumph, met haar submerk Triaction by Triumph een exclusieve boetiek in waar sportbeha’s gepast en getest kunnen.

Brand Marketing Manager Triumph Benelux, Evi Verstraeten: ”Wij begrijpen, net als Glamour, dat de zelfbewuste, stijlvolle vrouw er binnen het huidige sportklimaat er zowel goed wil uitzien als zich zelfverzekerd wil voelen. Triaction by Triumph biedt sportonderkleding in iedere maat aan om zodoende alle vrouwen tegemoet te komen in hun wensen.”

Tags

Donny RoelvinkDonny Roelvink Ashley GrahamAshley Graham Amsterdam ArenAAmsterdam ArenA TriumphTriumph NikeNike GlamourGlamour

Comments

Kenmerken

Everon Jackson Hooi lanceert samen met zakenpartners IAMTORO. Voor lancering van kledingmerk wordt gezocht naar modellen met inspirerende verhalen.

Everon Jackson Hooi lanceert nieuw kledingmerk

Everon Jackson Hooi lanceert nieuw kledingmerk0 ?php the_title() ?>625 dagen geleden
Na succesvolle edities in grote steden als Parijs, Zürich, Berlijn, Moskou, Keulen, Warschau en Amsterdam vindt komend weekend de eerste editie van Sneakerness in Rotterdam plaats in de Van Nelle Fabriek. Sneakerness is uitgegroeid tot het belangrijkste sneakerevent van Europa. Er worden duizenden sneakers verkocht en merken en winkels als Crep Protect, WOEI, Overkill, Monta en Reell Jeans presenteren zich. 

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam

Crep Protect, WOEI, Overkill en Monta presenteren zich op eerste Sneakerness Rotterdam0 ?php the_title() ?>820 dagen geleden
Met BIKL registreert BNNVARA bereik-, ompact, kijk- en luistercijfers om voorbij de huidige bepaling van succes te kijken.

BNNVARA gaat met BIKL meer registreren als alleen kijk- en luistercijfers

BNNVARA gaat met BIKL meer registreren als alleen kijk- en luistercijfers0 ?php the_title() ?>832 dagen geleden
Er zijn 42 nominaties voor Mercurs. Genomineerd voor de PostNL Marketing Actie zijn Vogue, G+J Media, Sanoma, Donald Duck, Men's Health, Hearst en Libelle.

Donald Duck, &C, Kim Feenstra en Vogue onder genomineerden voor Mercurs

Donald Duck, &C, Kim Feenstra en Vogue onder genomineerden voor Mercurs0 ?php the_title() ?>833 dagen geleden
Hearst is overeengekomen Gruner + Jahr Media Nederland over te nemen. Gruner + Jahr Media Nederland geeft gedrukte en digitale edities uit van mediamerken als Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest, alsmede Custom Content en Designer Vintage. Deze merken en alle andere activiteiten worden eigendom van Hearst Magazines en zullen worden uitgegeven door Hearst Netherlands, dat met merken als Cosmopolitan, ELLE, Esquire en Harper’s BAZAAR 5,5 miljoen mensen bereikt.

Hearst neemt Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest over

Hearst neemt Glamour, Vogue, JAN, National Geographic en Quest over0 ?php the_title() ?>856 dagen geleden
In Jan de Belastingman zoekt Jan Versteegh uit hoe multinationals belasting ontwijken. Hij richt daartoe het merk Dikke Vinger op.

Jan Versteegh gaat belasting ontwijken met het nieuwe merk Dikke Vinger

Jan Versteegh gaat belasting ontwijken met het nieuwe merk Dikke Vinger0 ?php the_title() ?>897 dagen geleden
Met Influencer Solutions benadert Hearst influencer marketing op nieuwe manier. Combinatie van makers, loyale fans en sterke merken staat centraal.

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions0 ?php the_title() ?>927 dagen geleden
Na 21 jaar Grolsch nu Heineken in de Amsterdam Arena

Heineken stapt in de Amsterdam ArenA

Heineken stapt in de Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>948 dagen geleden
Tailify

Awin investeert in commerciële samenwerking met Tailify

Awin investeert in commerciële samenwerking met Tailify0 ?php the_title() ?>959 dagen geleden
ESL ArenA Ziggo esports

Duizenden esports-fans samen in de Amsterdam ArenA

Duizenden esports-fans samen in de Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>968 dagen geleden
aegon onna-onna

Aegon stapt uit verzekeraar voor vrouwen onna-onna

Aegon stapt uit verzekeraar voor vrouwen onna-onna0 ?php the_title() ?>969 dagen geleden
Joblift Influencer marketing

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel

Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel0 ?php the_title() ?>976 dagen geleden
KRO-NCRV influencers Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!

KRO-NCRV zet social influencers in op nieuw Facebook-platform Yo Mo!0 ?php the_title() ?>981 dagen geleden
Grote Bosatlas Noordhoff Universiteit Utrecht

De Grote Bosatlas krijgt volledig digitale editie

De Grote Bosatlas krijgt volledig digitale editie0 ?php the_title() ?>981 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>989 dagen geleden
Kia UEFA Women’s EURO 2017

Kia levert de wedstrijdbaldragers tijdens WEURO in Nederland

Kia levert de wedstrijdbaldragers tijdens WEURO in Nederland0 ?php the_title() ?>993 dagen geleden
Zoomin.TV DRONE RACING WORLD SERIES

Drones racen met een noodgang door Amsterdam ArenA

Drones racen met een noodgang door Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>993 dagen geleden
AHSH46 Justin Bieber

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam

Justin Bieber opent pop-up store in Rotterdam0 ?php the_title() ?>994 dagen geleden
VIVA VIVA400 Renault Visionista’s

VIVA en Renault zoeken Visionista’s

VIVA en Renault zoeken Visionista’s0 ?php the_title() ?>1003 dagen geleden
PC Hooftstraat

Winkelstraat.nl hangt naakte modellen bomvol merktattoos op de PC Hooftstraat

Winkelstraat.nl hangt naakte modellen bomvol merktattoos op de PC Hooftstraat0 ?php the_title() ?>1029 dagen geleden
Jan Boskamp Alca Fashion De Kuip Hotterdan

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion0 ?php the_title() ?>1046 dagen geleden
Instagram sensatie en model Cindy Kimberly (@Wolfiecindy) het nieuwe gezicht van SuperTrash.

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model

SuperTrash presenteert instagram sensatie Wolfiecindy als nieuw model0 ?php the_title() ?>1059 dagen geleden
Enkele medewerkers van The Sting die gebruikt zijn als modellen

The Sting transformeert medewerkers tot modellen

The Sting transformeert medewerkers tot modellen0 ?php the_title() ?>1084 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>1094 dagen geleden
Bijenkorf en Tommy Hilfiger

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam

Bijenkorf en Tommy Hilfiger halen Gigi Hadid naar Amsterdam0 ?php the_title() ?>1098 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights0 ?php the_title() ?>1129 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>1136 dagen geleden
Nikkie Plessen en Kate Moss

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE0 ?php the_title() ?>1163 dagen geleden
Startup of the year

Modelabel Stieglitz is Glamour’s Start-up of the Year

Modelabel Stieglitz is Glamour’s Start-up of the Year0 ?php the_title() ?>1164 dagen geleden
Glamour beauty.tv

Glamour begint digitaal tv-kanaal voor data-mining

Glamour begint digitaal tv-kanaal voor data-mining0 ?php the_title() ?>1207 dagen geleden
Kate Moss Kunsthal van Peter Lindbergh

Internationale topmodellen promoten fotoexpositie op Centraal Station Rotterdam

Internationale topmodellen promoten fotoexpositie op Centraal Station Rotterdam0 ?php the_title() ?>1261 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!