Home | retail | Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 09/05/2017 om 10:33

Shoeby Fred van Leer

Na een succesvolle eerste samenwerking vorig jaar, kon een vervolg niet uitblijven. Vanavond lanceren Fred van Leer en Shoeby een nieuwe, zomerse damescollectie. Begin dit jaar sloegen de stylist en modeketen de handen opnieuw ineen om een nieuwe collectie te ontwerpen, die bestaat uit uiteenlopende items zoals luchtige tunieken, lichte jeans, een denim kokerrok en een handgeborduurd jack.

”Het resultaat is een zomers, luxe en vrouwelijke collectie met een Oosters tintje,” omschrijft Fred zijn collectie zelf. ”We hebben bovendien goed gekeken naar de laatste trends. Zo zijn er veel ruffles, strikken en trompetmouwen te zien. Én twee van mijn tatoeages zijn terug te vinden op de items, dat maakt de collectie enorm persoonlijk.”

De nieuwe collectie van Fred van Leer en Shoeby wordt tijdens een speciale koopavond gelanceerd in alle Shoeby winkels en online. Ook de stylist zelf is uiteraard bij deze lancering aanwezig. Van Leer start op dinsdagavond 9 mei een exclusieve Roadshow, waarbij hij het eerste pakket persoonlijk aflevert bij een Shoeby klant.

Morgenavond, woensdag 10 mei, vervolgt de stylist zijn Roadshow en bezoekt hij drie Shoeby winkels om zijn collectie persoonlijk toe te lichten en te promoten.

Tags

ShoebyShoeby Fred van LeerFred van Leer

Comments

Kenmerken

Met de humoristische vlogs van Fred van Leer wil de Rotterdamse patatkoning Bram Ladage een nieuwe, online doelgroep bereiken.

Fred van Leer neemt Bram Ladage over

Fred van Leer neemt Bram Ladage over0 ?php the_title() ?>388 dagen geleden
Heidi Klum en Lidl lanceren derde Esmara by Heidi Klum collectie: #LETSDENIM. Een veelzijdige denim-collectie die ook op jonge meiden is gericht. 

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt denim voor Lidl0 ?php the_title() ?>438 dagen geleden
De rugzak, aktetas, clutch en shopper en bijpassende schoenen eerst bij Collab Store, daarna in webshops van de Rotterdamse merken Saija en Diversité.

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug

Diversite Footwear en Saija Store lanceren schoenen en tassen geïnspireerd op de Erasmusbrug0 ?php the_title() ?>474 dagen geleden
Het concept van CarréCouture is ontstaan vanuit de behoefte van Nathalie Pompen aan een online shopping en lifestyle platform waar de klant centraal staat.

Belgische webshop CarréCouture biedt de meest begeerde merken

Belgische webshop CarréCouture biedt de meest begeerde merken0 ?php the_title() ?>517 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>528 dagen geleden
De komende vijf maanden geeft Zalando een kijkje achter de schermen wanneer designers van MOAM een unieke modecollectie tot stand brengen.

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat0 ?php the_title() ?>534 dagen geleden

Jeans Centre zamelt met Refujeans 5704 spijkerbroeken in voor vluchtelingen

Jeans Centre zamelt met Refujeans 5704 spijkerbroeken in voor vluchtelingen0 ?php the_title() ?>563 dagen geleden
In navolging van het succesvolle boek Dress to Impress heeft Bastiaan van Schaik zijn eerste schoenenlijn gelanceerd: BvS Edition #1 x Eureka Shoes.

Bastiaan van Schaik lanceert schoenenlijn met Eureka Shoes

Bastiaan van Schaik lanceert schoenenlijn met Eureka Shoes0 ?php the_title() ?>599 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>612 dagen geleden
Typhoon WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion0 ?php the_title() ?>647 dagen geleden
DAY poster

Creatief bureau DAY biedt talent dagelijks een podium in postervorm

Creatief bureau DAY biedt talent dagelijks een podium in postervorm0 ?php the_title() ?>649 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>656 dagen geleden
De Beste Social media Awards Arjen ubach Ryanne van Dorst

Arjen Lubach, Tim Hofman en Ryanne van Dorst genomineerd voor Beste Social Award

Arjen Lubach, Tim Hofman en Ryanne van Dorst genomineerd voor Beste Social Award0 ?php the_title() ?>685 dagen geleden
Roy Donders Rojami's winkelstraat.nl

Roy Donders sluit als 300ste aan bij vernieuwd Winkelstraat.nl

Roy Donders sluit als 300ste aan bij vernieuwd Winkelstraat.nl0 ?php the_title() ?>690 dagen geleden
FNG Suitcase Miss Etam Steps

Claudia Sträter, Miss Etam en Steps krijgen gezelschap van Suitcase

Claudia Sträter, Miss Etam en Steps krijgen gezelschap van Suitcase0 ?php the_title() ?>697 dagen geleden
Toyota Anna Rike, Manon Tilstra Larissa Bruin Aygo

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden0 ?php the_title() ?>698 dagen geleden
amTam en de Alliantie brengen buren samen met sociaal netwerk ‘Mijn Buurt’

TamTam en de Alliantie brengen buren samen met sociaal netwerk Mijn Buurt

TamTam en de Alliantie brengen buren samen met sociaal netwerk Mijn Buurt0 ?php the_title() ?>705 dagen geleden
De Dutch Retail Experience Awards is een landelijke retailprijs voor de modezaken die hun winkelbeleving neerzetten op basis van de pijlers authenticiteit en duurzaamheid. Deze Award is in 2012 in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren. Waarmee we de retailers inspiratie en goede voorbeelden geven van winkels die duurzaamheid in hun beleid verweven hebben.

Inschrijvingen Dutch Retail Experience Awards 2017 geopend!

Inschrijvingen Dutch Retail Experience Awards 2017 geopend!0 ?php the_title() ?>704 dagen geleden
VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan0 ?php the_title() ?>712 dagen geleden
Jan Boskamp Alca Fashion De Kuip Hotterdan

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion0 ?php the_title() ?>713 dagen geleden
LENA the fashion library maakt kleding lenen in heel Nederland mogelijk met online library

kledingbibliotheek LENA gaat landelijk met online leensysteem

kledingbibliotheek LENA gaat landelijk met online leensysteem0 ?php the_title() ?>716 dagen geleden
vanHaren

vanHaren verkoopt online en in de winkels 6,8 miljoen paar schoenen

vanHaren verkoopt online en in de winkels 6,8 miljoen paar schoenen0 ?php the_title() ?>724 dagen geleden
Jumbo en Sanoma | SBS organiseren wederom Share a Perfect Day

Jumbo en Sanoma | SBS organiseren wederom Share a Perfect Day

Jumbo en Sanoma | SBS organiseren wederom Share a Perfect Day0 ?php the_title() ?>738 dagen geleden
Een model van Anna Nooshin

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 2017

Omoda en Anna Nooshin blijven een match in 20170 ?php the_title() ?>753 dagen geleden
Fashion Mall

Nederlander meest fanatieke online fashionshopper in Europa

Nederlander meest fanatieke online fashionshopper in Europa0 ?php the_title() ?>754 dagen geleden
Bestedingen fashion gestegen

Bestedingen aan fashion met 4% gestegen in 2016

Bestedingen aan fashion met 4% gestegen in 20160 ?php the_title() ?>754 dagen geleden
Ellie Goulding vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren

Ellie Goulding presenteert eerste schoenencollectie bij vanHaren0 ?php the_title() ?>760 dagen geleden
Influeno wordt marktplaats

Influeno wordt marktplaats voor influencers

Influeno wordt marktplaats voor influencers0 ?php the_title() ?>762 dagen geleden
RTL Renault extreme roadtrip

Renault en RTL presenteren tweede reeks Extreme Roadtrip

Renault en RTL presenteren tweede reeks Extreme Roadtrip0 ?php the_title() ?>774 dagen geleden
magazine Amayzine

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print

Online lifestyle magazine Amayzine ook in print0 ?php the_title() ?>787 dagen geleden
Virtual reality bril

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung

Openingsshow Mercedes-Benz FashionWeek in virtual reality door Samsung0 ?php the_title() ?>792 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights0 ?php the_title() ?>795 dagen geleden
Belgische kater Thor

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer

Belgische kater Thor ingelijfd als influencer0 ?php the_title() ?>801 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>803 dagen geleden
Karim Erja

Karim Erja: Steeds meer creatieve toepassingen van live-integratie

Karim Erja: Steeds meer creatieve toepassingen van live-integratie0 ?php the_title() ?>822 dagen geleden
Gijsbregt Brouwer

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen0 ?php the_title() ?>823 dagen geleden
Hippr influencers

Hippr richt zich op influencers met steun van Bijl PR

Hippr richt zich op influencers met steun van Bijl PR0 ?php the_title() ?>823 dagen geleden
Jean-Paul Schaddé van Dooren

Jean-Paul Schaddé van Dooren: Niet alleen het aantal volgers telt

Jean-Paul Schaddé van Dooren: Niet alleen het aantal volgers telt0 ?php the_title() ?>828 dagen geleden
Nikkie Plessen en Kate Moss

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE

Nikkie Plessen strikt Kate Moss als nieuw gezicht NIKKIE0 ?php the_title() ?>830 dagen geleden
Retailer of the year Action

Action communiceert hoge prijs na winst Retailer of the Year

Action communiceert hoge prijs na winst Retailer of the Year0 ?php the_title() ?>835 dagen geleden
Marktplaats goudmijn collectie

Marktplaats opent Goudmijn van influencers

Marktplaats opent Goudmijn van influencers0 ?php the_title() ?>844 dagen geleden
Fashionchick

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet0 ?php the_title() ?>848 dagen geleden
Amsterdam centraal station treinen

NS zet bloggers in voor favoriete stedentrips

NS zet bloggers in voor favoriete stedentrips0 ?php the_title() ?>864 dagen geleden
Action beste winkelketen van Nederland

Action voor derde keer verkozen tot Beste Winkelketen van Nederland

Action voor derde keer verkozen tot Beste Winkelketen van Nederland0 ?php the_title() ?>877 dagen geleden
Kenzo kleding

Aftellen naar ultieme marketingactie van kledinggigant H & M

Aftellen naar ultieme marketingactie van kledinggigant H & M0 ?php the_title() ?>892 dagen geleden
Welkoop Vriezenveen

Hunkemöller, Welkoop en Shoeby genomineerd als beste winkelketen en webshop

Hunkemöller, Welkoop en Shoeby genomineerd als beste winkelketen en webshop0 ?php the_title() ?>919 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!