Home | reclame | Fashionchick brengt tijdschrift voor tienermeiden

Fashionchick brengt tijdschrift voor tienermeiden

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 24/05/2017 om 15:37

VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Sanoma introduceert het magazine Fashionchick Girls, het jongere zusje van één van Nederlands grootste en populairste fashion platforms Fashionchick. De modeglossy voor tieners, is een relaunch van het reeds bestaande tienermagazine Fashionista. Naast een naamswijziging krijgt het magazine ook een geheel nieuwe look en feel en een groter formaat.

Fashionchick Girls gaat zich richten op jonge tienermeiden via offline en online kanalen. Door de nieuwe naam en vormgeving van het magazine wil Fashionchick het bereik van magazine en website samenvoegen en vergroten om zo een sterkere positie te bereiken binnen de gehele vrouwenmarkt vanaf 13 jaar.

Het magazine krijgt naast een andere naam ook een nieuwe look en feel en een groter formaat. Fashionchick Girls blijft zich, net als Fashionista voorheen deed, richten op jonge modebewuste meiden van 13 tot 19 jaar. Populaire rubrieken en pijlers (fashion, beauty, love en life) blijven ongewijzigd. Nieuw is de maandelijkse column van fashion icoon Amanda van Effrink, momenteel al werkzaam voor Fashionchick. Amanda is vanaf nu regelmatig in het blad en op de online kanalen van Fashionchick Girls te zien. Met haar gewaagde en opvallende outfits is zij een goede match met deze jongere doelgroep.

De kracht van Fashionchick is shoppen en inspireren. Fashionchick.nl is van origine een verzamelwebshop waar vrouwen meer dan 500.000 items kunnen shoppen bij ruim 250 verschillende webshops. Dit belangrijke onderdeel wordt ook doorgetrokken naar Fashionchick Girls, zo worden alle edities ‘shoppable’. Dit houdt in dat de stijl van de kleding die in het magazine wordt getoond, online geshopt kan worden via Fashionchickgirls.nl.

Fashionchick Girls is een 360° merk met een magazine, online platform, groot bereik via de social kanalen, video’s op YouTube, eigen merchandise en events. Door deze sterke combinatie is het contactoptimaal en bereikt Fashionchick Girls de doelgroep op veel verschillende kanalen.

Tags

Amanda van EffrinkAmanda van Effrink Fashionchick GirlsFashionchick Girls FashionchickFashionchick

Comments

Kenmerken

NU.nl gaat aan de slag met Usabilla als Voice of Customer oplossing om de beleving van hun online gebruikers te kunnen optimaliseren in app en website.

Usabilla helpt NU.nl met feedback aan nog betere gebruikerservaring

Usabilla helpt NU.nl met feedback aan nog betere gebruikerservaring0 ?php the_title() ?>524 dagen geleden
Tom van Dieren brengt eerste zwembroek op markt die van kleur kan veranderen. De stoffen van Sea’sons zijn behandeld met hitte-reactieve microcapsules.

Deze zwembroek verandert van kleur!

Deze zwembroek verandert van kleur!0 ?php the_title() ?>544 dagen geleden
Behalve de PostNL Mercur Marketingactie van het Jaar voor Duckmomentjes heeft Sanoma Media met Donald Duck ook de Jubileum Mercur gewonnen. In totaal zijn twaalf vakprijzen in de magazine mediabranche uitgereikt. 

Duckmomentjes wint Marketingactie van het Jaar bij Mercurs

Duckmomentjes wint Marketingactie van het Jaar bij Mercurs0 ?php the_title() ?>611 dagen geleden
Jurkjes.nl trekt jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers. Het platform biedt in samenwerking met onder meer Zalando, de Bijenkorf en Topvintage meer dan 50.000 jurken. De oprichters van Fashionchick kopen het platform nu van FashCom, dat het in 2008 begon. 'Jurkjes.nl heeft een stevige groei laten zien afgelopen jaren, echter past de verkoop in onze strategie om te focussen op de groei van onze eigen shops,' is de verklaring. FashCom is eigenaar van vijf webshops, waarvan Boxers.nl de grootste is.    

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl0 ?php the_title() ?>653 dagen geleden
Speciaal voor WE heeft Niki Smit, auteur van de populaire kinderboekenreeks 100% Coco, nieuwe Style Tiger graphics ontwikkeld voor Limited Edition kleding.

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items0 ?php the_title() ?>668 dagen geleden

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen0 ?php the_title() ?>719 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>759 dagen geleden
IT's Perfect biedt wholesale, retail, CMT , webshop, distributie, kassa en App voor voorraadinventarisatie en pickscanning. Dstrezzed en Chasin sluiten aan

Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT’s Perfect Fashion solutions

Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT’s Perfect Fashion solutions0 ?php the_title() ?>761 dagen geleden
winkelstraat.nl modeshopper

Vrouw met iPhone is grootste modeshopper

Vrouw met iPhone is grootste modeshopper0 ?php the_title() ?>769 dagen geleden
aegon onna-onna

Aegon stapt uit verzekeraar voor vrouwen onna-onna

Aegon stapt uit verzekeraar voor vrouwen onna-onna0 ?php the_title() ?>783 dagen geleden
Typhoon WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion0 ?php the_title() ?>794 dagen geleden
Favor Appisode iOnline

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community

Nederlandse startup toont met Favor populariteit in een community0 ?php the_title() ?>802 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>803 dagen geleden
buyer persona’s ThinkOnline

Blog: Buyer persona’s waar je wél iets mee kunt (onmisbaar voor B2B bedrijven!)

Blog: Buyer persona’s waar je wél iets mee kunt (onmisbaar voor B2B bedrijven!)0 ?php the_title() ?>809 dagen geleden
DDMA Coolblue Marktplaats, Sanoma Wehkamp

Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards

Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards0 ?php the_title() ?>817 dagen geleden
VIVA VIVA400 Renault Visionista’s

VIVA en Renault zoeken Visionista’s

VIVA en Renault zoeken Visionista’s0 ?php the_title() ?>817 dagen geleden
Esquire

Shopsuite ontvangt investering om content aan producten van retailers te binden

Shopsuite ontvangt investering om content aan producten van retailers te binden0 ?php the_title() ?>825 dagen geleden
Cultuurmarketing Awards het Fries Museum, Luxor Theater, Museum Boijmans Van Beuningen, Naturalis, PS|theater, Rotterdam Philharmonisch Orkest, Stichting ARTmatch, TAQA Theater de Vest, TivoliVredenburg Van Gogh Museum

Luxor Theater, Van Gogh Museum en TivoliVredenburg maken kans op Cultuurmarketing Awards

Luxor Theater, Van Gogh Museum en TivoliVredenburg maken kans op Cultuurmarketing Awards0 ?php the_title() ?>831 dagen geleden
Toyota Anna Rike, Manon Tilstra Larissa Bruin Aygo

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden0 ?php the_title() ?>845 dagen geleden
VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan0 ?php the_title() ?>859 dagen geleden
Jumbo en Sanoma | SBS organiseren wederom Share a Perfect Day

Jumbo en Sanoma | SBS organiseren wederom Share a Perfect Day

Jumbo en Sanoma | SBS organiseren wederom Share a Perfect Day0 ?php the_title() ?>886 dagen geleden
De inzet van vloggers binnen het reclamedomein brengt nieuwe uitdagingen voor adverteerders met zich mee. Daarom brengen BVA Bond van Adverteerders en FNLI, Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie, de ‘Gids Voedingsmiddelenadverteerders en Content Creators’ uit.

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights

Rotterdamse bibliotheek zet #Girlboss in de spotlights0 ?php the_title() ?>943 dagen geleden
Glamour Youtube-serie

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek

Glamour lanceert eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek0 ?php the_title() ?>950 dagen geleden
Startup of the year

Modelabel Stieglitz is Glamour’s Start-up of the Year

Modelabel Stieglitz is Glamour’s Start-up of the Year0 ?php the_title() ?>978 dagen geleden
Fashionchick

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet0 ?php the_title() ?>996 dagen geleden
Jet van Nieuwkerk

De Persgroep neemt Makers Channel over

De Persgroep neemt Makers Channel over0 ?php the_title() ?>1012 dagen geleden
Glamour beauty.tv

Glamour begint digitaal tv-kanaal voor data-mining

Glamour begint digitaal tv-kanaal voor data-mining0 ?php the_title() ?>1021 dagen geleden
Hurry for Curry eetplaats

De hobbelige weg van de Hurry for Curry Foodtruck van Conimex

De hobbelige weg van de Hurry for Curry Foodtruck van Conimex0 ?php the_title() ?>1073 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!