Home | sponsoring | WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 19/10/2017 om 10:44

Speciaal voor WE heeft Niki Smit, auteur van de populaire kinderboekenreeks 100% Coco, nieuwe Style Tiger graphics ontwikkeld voor Limited Edition kleding.

WE Fashion heeft haar krachten gebundeld met de succesvolle schrijfster en illustrator Niki Smit. Speciaal voor WE en de fans van haar populaire kinderboekenreeks 100% Coco heeft Niki nieuwe Style Tiger graphics ontwikkeld voor op een Limited Edition T-shirt en tas. De collectors items zijn vanaf 6 november verkrijgbaar in geselecteerde WE Fashion Kids stores en op wefashion.com.

Afgelopen zomer was de eerste verfilming van het populaire boek 100% Coco te zien in de bioscoop. De film gaat over de 13-jarige Coco die gek is op mode. Ze draagt dan ook een eigen excentrieke kledingstijl en droomt ervan een beroemd stijlicoon te worden. Op haar eerste schooldag wordt ze helaas uitgemaakt voor Coco de Clown. Coco besluit  haar vintage jurkjes, panterlaarzen en streepjessokken thuis te laten en gaat als grijze muis door het schoolleven.

Anoniem houdt ze echter wel een modevlog bij onder de naam Style Tiger, wat uitgroeit tot een mega hit. Dit najaar komt de 100% Coco film uit op DVD.

WE Fashion geeft Style Tigers in de dop kans op een ontmoeting met de schrijfster. Op woensdag 8 november wordt een fashion workshop in de WE store in Hoog Catharijne geopend. Naast een inspirerende mode les, krijgen de kinderen een styling opdracht van Niki, waarbij ze kans maken op het winnen van een complete outfit.

Niki Smit is de auteur en illustrator van de bekende boekenserie “100%”, geschreven voor jonge meiden in de leeftijdscategorie 10-14 jaar. Niki Smit heeft ondertussen al 13 succesvolle boeken op haar naam staan, dankzij haar unieke manier van schrijven.

Tags

Niki SmitNiki Smit WE FashionWE Fashion

Comments

Kenmerken

Dutch Marketing Awards voor Rituals (Beste Marketingbedrijf), Swapfiets, Yoghurt Barn, WE Fashion en Vincent van den Boogert, CEO & CCO van ING Nederland.

Rituals wint jaarprijs voor Beste Marketingbedrijf van Nederland

Rituals wint jaarprijs voor Beste Marketingbedrijf van Nederland0 ?php the_title() ?>569 dagen geleden
Labfresh introduceert na het overhemd nu een T-shirt dat niet vies kan worden en zweetplekken absorbeert via Kickstarter. Streefbedrag is al behaald.

Dit shirt wordt niet vies en absorbeert zweet en geur

Dit shirt wordt niet vies en absorbeert zweet en geur0 ?php the_title() ?>570 dagen geleden

Antoine Peters ontwerpt fashion statement T-shirts voor Justdiggit en Kuyichi

Antoine Peters ontwerpt fashion statement T-shirts voor Justdiggit en Kuyichi0 ?php the_title() ?>578 dagen geleden
Tom van Dieren brengt eerste zwembroek op markt die van kleur kan veranderen. De stoffen van Sea’sons zijn behandeld met hitte-reactieve microcapsules.

Deze zwembroek verandert van kleur!

Deze zwembroek verandert van kleur!0 ?php the_title() ?>607 dagen geleden
Modeketen WE fashion stapt over naar de cloud om nog efficiënter en vooral slimmer beschikbare data in te zetten om klanten relevante informatie te geven.

WE Fashion zet in op Business Intelligence en Analytics met hulp van QNH Consulting

WE Fashion zet in op Business Intelligence en Analytics met hulp van QNH Consulting0 ?php the_title() ?>635 dagen geleden
WE Fashion heeft als motto: Better Together. Deze kerst brengt het merk dat op bijzondere manier tot leven met kersttrui waar je met z’n tweeën in kunt!

WE Fashion presenteert kersttrui waar je met z’n tweeën in past!

WE Fashion presenteert kersttrui waar je met z’n tweeën in past!0 ?php the_title() ?>695 dagen geleden
Inmiddels heeft vijf procent van kinderen van vier jaar oud een mobieltje volgens KPN. De provider lanceert campagne om ouders over invloed te informeren hoe kinderen eerste mobiel overleven.

Hoe overleven kinderen hun eerste mobiel?

Hoe overleven kinderen hun eerste mobiel?0 ?php the_title() ?>712 dagen geleden
Jurkjes.nl trekt jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers. Het platform biedt in samenwerking met onder meer Zalando, de Bijenkorf en Topvintage meer dan 50.000 jurken. De oprichters van Fashionchick kopen het platform nu van FashCom, dat het in 2008 begon. 'Jurkjes.nl heeft een stevige groei laten zien afgelopen jaren, echter past de verkoop in onze strategie om te focussen op de groei van onze eigen shops,' is de verklaring. FashCom is eigenaar van vijf webshops, waarvan Boxers.nl de grootste is.    

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl

Oprichters Fashionchick kopen Jurkjes.nl0 ?php the_title() ?>715 dagen geleden
Wanderwatch zit boordevol features voor kids bijvoorbeeld een camera, chat en natuurlijk veel spellen. Daarbij krijgen de kinderen interactieve middelen die hun fantasie verder prikkelt zoals een geluiden-app die het buitenspel verrijkt. Op de ouder app op hun eigen smartphone kunnen ouders altijd zien waar hun kinderen zijn en met ze communiceren. 

Kinderen kunnen interactief buitenspelen met Wanderwatch

Kinderen kunnen interactief buitenspelen met Wanderwatch0 ?php the_title() ?>724 dagen geleden
WE Fashion heeft een nieuwe online shop gelanceerd. Bij Dress Your Crew kunnen werkgevers terecht voor representatieve bedrijfskleding.

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding0 ?php the_title() ?>744 dagen geleden
Typhoon heeft speciaal voor zijn partnership en collectie met WE Fashion een manifest geschreven, gericht tot de jonge, urban man met het statement: You Got This.

We Fashion en Typhoon lanceren collectie

We Fashion en Typhoon lanceren collectie0 ?php the_title() ?>769 dagen geleden
&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!0 ?php the_title() ?>822 dagen geleden
Een tijger alleen op de grond

Bas Kosters ontwerpt 3900 tijger T-shirts voor WNF

Bas Kosters ontwerpt 3900 tijger T-shirts voor WNF0 ?php the_title() ?>828 dagen geleden
Typhoon WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion0 ?php the_title() ?>857 dagen geleden
Hudson's Bay

Nederlandse designers ontwerpen limited editions voor Hudson’s Bay

Nederlandse designers ontwerpen limited editions voor Hudson’s Bay0 ?php the_title() ?>858 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>866 dagen geleden
VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Fashionchick brengt tijdschrift voor tienermeiden

Fashionchick brengt tijdschrift voor tienermeiden0 ?php the_title() ?>879 dagen geleden
Toyota Anna Rike, Manon Tilstra Larissa Bruin Aygo

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden

Toyota laat fashion influencers Anna Rike, Manon Tilstra en Larissa Bruin Aygo aankleden0 ?php the_title() ?>908 dagen geleden
VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan

Fashionchick kleedt het modenummer van VIVA volledig aan0 ?php the_title() ?>922 dagen geleden
Manon Tilstra

Expositie Let’s YouTube in teken van Beauty en Fashion

Expositie Let’s YouTube in teken van Beauty en Fashion0 ?php the_title() ?>1019 dagen geleden
Fashionchick

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet

Fashionchick bepaalt wat Nederlandse vrouw aandoet0 ?php the_title() ?>1058 dagen geleden
Goede tijden Slechte tijden Nina Bing

Goede tijden voor wefashion.com door product placement

Goede tijden voor wefashion.com door product placement0 ?php the_title() ?>1066 dagen geleden
Marly van der Velden Nina uit GTST

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden0 ?php the_title() ?>1101 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!