Home | reclame | Everybody Likes Penguins maakt van iedereen een bn’er

Everybody Likes Penguins maakt van iedereen een bn’er

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 23/04/2018 om 11:03

Het vergelijkbare The Good Life Agency bleek een sociaal experiment van SIRE maar reclamebureau Everybody Likes Penguins lanceert nu: Word een BN’er. Deze service maakt van een onbekende Nederlander in zes maanden tijd een Bekende Nederlander.

Het vergelijkbare The Good Life Agency bleek een sociaal experiment van SIRE maar reclamebureau Everybody Likes Penguins lanceert nu: Word een BN’er. Deze service maakt van een onbekende Nederlander in zes maanden tijd een Bekende Nederlander. Er wordt een persoonlijk programma opgesteld met intensieve begeleiding, styling, mediatraining en coaching. De kracht en de talenten van de deelnemer worden het uitgangspunt van het personal brand dat uiteindelijk leidt tot bekendheid. De wereld van aandacht en roem wordt geopend: van fotoshoots en interviews, tot mediaoptredens en tv-commercials. De service kost 195.000 euro en geeft garantie dat na zes maanden het BN’erschap wordt bereikt.

Bij aanmelding wordt gestart met een intakegesprek. Hierin wordt bepaald wat de kracht en het talent van de deelnemer is, wat hem/haar als BN’er uniek maakt en hoe het persoonlijke programma eruit zou zien. Wanneer beide partijen ervoor willen gaan, start de intensieve begeleiding. Het programma bevat onder andere styling, (social) mediatraining en persoonlijke coaching en ontwikkeling. Met daarnaast geregeld optredens en deelnames aan radio- en tv-programma’s en evenementen. Ieder mens is uniek met zijn/haar eigen talenten en kwaliteiten, en dus zal iedere deelnemer van de service zich ook op unieke en persoonlijke wijze ontwikkelen tot BN’er.

De kosten voor de service bedragen € 195.000,- excl. BTW. Bij aanmelding kost het intakegesprek € 920,- excl. BTW. Daarna wordt gezamenlijk besloten of dit inderdaad de volgende stap gaat zijn voor de geïnteresseerde. Hij/zij zal zelf moeten beslissen of de bekendheid niet teveel is en of dit aansluit bij zijn of haar droom. Maar ook Word een BN’er kijkt of dit traject wel past bij die persoon. Om bijvoorbeeld medische redenen kan ervoor gekozen worden, niet verder te gaan. Bij wederzijds akkoord wordt het traject gestart en zal het resterende bedrag in termijn gefactureerd worden. ”Een grote investering, maar BN’er zijn levert natuurlijk ook veel geld op. Het is een investering die je leven gaat veranderen,” is de verklaring vanuit Word een BN’er.

De unieke service wordt aangeboden door reclamebureau Everybody Likes Penguins waar dagelijks wordt gewerkt voor diverse, grote en kleine, merken en wordt aandacht gecreëerd. ”We zijn dagelijks bezig met positionering en zichtbaarheid. In een tijd waarin het BN’erschap flink in beweging is – kijk alleen al naar vloggers, reality sterren en influencers – zien we kansen voor ons als bureau. Namelijk campagnes voor mensen in plaats van merken,” zegt Hugo van den Hurk, strategy director bij reclamebureau Everybody Likes Penguins.

Tags

Hugo van den HurkHugo van den Hurk Everybody Likes PenguinsEverybody Likes Penguins SireSire The Good Life AgencyThe Good Life Agency influencersinfluencers social mediasocial media

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!