Home | retail | Easytoys brengt erotische lifestyleproducten naar Alibaba

Easytoys brengt erotische lifestyleproducten naar Alibaba

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 11/06/2018 om 12:07

EasyToys, een onderdeel van EDC Retail, uit Veendam, is toegetreden tot Tmall, de B2C online platform van Alibaba Group, om erotische lifestyleproducten in China aan meer dan 552 miljoen actieve consumenten op het platform aan te bieden. EasyToys biedt een breed assortiment aan producten op de Tmall-platform, waaronder items van de huismerken EasyToys, Boners, FPPR en EasyGlide en andere  erotische merken zoals Lelo en Durex.

EasyToys, een onderdeel van EDC Retail, uit Veendam, is toegetreden tot Tmall, de B2C online platform van Alibaba Group, om erotische lifestyleproducten in China aan meer dan 552 miljoen actieve consumenten op het platform aan te bieden.

EasyToys biedt een breed assortiment aan producten op de Tmall-platform, waaronder items van de huismerken EasyToys, Boners, FPPR en EasyGlide en andere  erotische merken zoals Lelo en Durex.

EasyToys is verheugd haar activiteiten uit te breiden naar de Chinese markt met Tmall: “We zijn verheugd om onze samenwerking met Tmall van Alibaba Group aan te kondigen. Nederlandse producten zijn populair geworden bij Chinese consumenten, vanwege de hoge kwaliteitsnormen die ons land hanteert bij de ontwikkeling van haar producten. Dit geeft ons het vertrouwen dat EasyToys gewaardeerd zal worden door de Chinese consumenten. We kijken enorm uit naar Singles Day op 11 november, een feestdag die populair is onder jonge Chinezen, met shoppers die meer dan 20 miljard euro uitgaven binnen 24 uur tijdens de viering van 2017,” zegt Eric Idema, CEO van EasyToys.

Eerder introduceerde EasyToys al de specifieke webshop EasyToys.cn, waarmee de Chinese consument online seksspeeltjes kan bestellen en discreet thuis kan laten bezorgen. De webshop is een Chinese vertaling van EasyToys.nl en biedt een gelijkwaardig assortiment van populaire merken met artikelen van hoogwaardige kwaliteit, bijzondere designs en opvallende kleuren. EasyToys speelde dus al eerder in op de Chinese trend, waarbij er grote vraag is naar bekende merken vanuit Europa.

Om EasyToys.cn goed te laten aansluiten op de wensen en behoeften van de Chinese consument is EasyToys Nederland een samenwerking aangegaan met Azoya. De Chinese cross-border specialist biedt lokale e-commerce oplossingen voor internationale retailers. Azoya werkt samen met EasyToys op het gebied van website ontwikkeling, logistieke oplossingen, klantenservice en marketing strategie.

Voor het verder betreden van de Chinese markt heeft EasyToys marktonderzoek gedaan om het perfecte assortiment voor de Chinese consument te creëren. “Met de resultaten van het marktonderzoek hebben we geleerd dat de Chinese consument een ander winkelgedrag heeft dan de Europese consument. Dit stelde ons in staat om ons assortiment aan te passen door een beperkt aantal populaire producten aan te bieden die aan hun specifieke behoeften voldoen.”

Roland Palmer, Managing Director van Alibaba, verantwoordelijk voor de Benelux-regio. “We zijn verheugd met nog een gerenommeerd Nederlands merk als EasyToys aan boord, die we vorig jaar voor het eerst verwelkomden in ons hoofdkwartier in Hangzhou, samen met tientallen andere bedrijven tijdens een handelsmissie georganiseerd samen met de Nederlandse en Belgische overheden. Tmall is de partner bij uitstek voor bedrijven die hun producten willen verkopen aan de groeiende Chinese markt en die de gelegenheid aangrijpen om deel te nemen aan meer dan 515 miljoen jaarlijkse actieve consumenten op onze platforms. We verheugen ons erop de samenwerking met EasyToys uit te breiden en het merk te helpen hun aanwezigheid in China tot stand te brengen.”

Tags

FPPRFPPR azoyaazoya EDC RetailEDC Retail TmallTmall BonersBoners LeloLelo DurexDurex EasyToysEasyToys

Comments

Kenmerken

Uit onderzoek Acties.nl onder 1.073 werkende Nederlanders blijkt derde weleens (online) geshopt te hebben in de werktijd. Ook social media en porno op werk.

Een op drie Nederlanders shopt online onder werktijd

Een op drie Nederlanders shopt online onder werktijd0 ?php the_title() ?>189 dagen geleden
Het Zweedse Lelo, marktleider voor intieme lifestyleproducten, promoot Nationale Cake en Cunnilingus-dag. Eerder werd Amber Rose binnengehaald.

Lelo duikt in Cake en Cunnilingus-dag

Lelo duikt in Cake en Cunnilingus-dag0 ?php the_title() ?>214 dagen geleden
Hogeschool Windesheim heeft tijdens de handelsmissie in China een samenwerkingsovereenkomst getekend met JD.com, een van de grootste e-commercebedrijven van China. De twee partijen gaan samen onderzoek doen op het snijvlak van e-commerce, logistiek en finance. Spil hierin is het lectoraat Supply Chain Finance van hogeschool Windesheim. Lector Michiel Steeman: ''Samen met JD.com gaan we verschillende onderzoekstrajecten en researchconsortia met andere internationale universiteiten opzetten. Denk bijvoorbeeld aan vragen als: Hoe kan JD.com samen met Nederlandse bedrijven de export van goederen logistiek en financieel optimaal realiseren. Of: Hoe kunnen we de kansen benutten voor de nieuwe spoorverbinding.''

Hogeschool Windesheim werkt samen met een van de grootste e-commercebedrijven van China

Hogeschool Windesheim werkt samen met een van de grootste e-commercebedrijven van China0 ?php the_title() ?>215 dagen geleden
Bijna een vijfde van alle Nederlanders zegt weleens seks met te hebben gehad met een collega. Dit blijkt uit onderzoek van Acties.nl, onder 1.068 werkende Nederlanders. Verder blijkt dat maar liefst een op de vier ondervraagden weleens een erotische droom over een collega heeft gehad.

Een op vijf Nederlanders heeft weleens seks met collega

Een op vijf Nederlanders heeft weleens seks met collega0 ?php the_title() ?>236 dagen geleden
Namens Alibaba, Coolblue, Marktplaats en Wehkamp komen leiders op het gebied van digital commerce hun visie en strategie delen op Webwinkel vakdagen 2018.

Topleiders over toekomst van e-commerce op Webwinkel vakdagen

Topleiders over toekomst van e-commerce op Webwinkel vakdagen0 ?php the_title() ?>306 dagen geleden
Vanaf januari 2018 zijn de smartphones van het Chinese merk Hisense verkrijgbaar op de Nederlandse markt. Met 69.000 werknemers en een omzet van ruim 15 miljard euro in 2016 behoort Hisense tot een van de grootste elektronica- en witgoedfabrikanten ter wereld. Hisense wordt in Nederland vertegenwoordigd door Quantis Electronics.

Hisense start met smartphones in Nederland

Hisense start met smartphones in Nederland0 ?php the_title() ?>308 dagen geleden
Amazon is de logistieke operatie nu ook echt in Nederland gestart bij Vos Logistics in Oss. Insider Ger Boersma (directeur Vertical Retailing) keek rond.

Amazon zet nu echt voet op Nederlandse bodem in Oss

Amazon zet nu echt voet op Nederlandse bodem in Oss0 ?php the_title() ?>340 dagen geleden
Synthia Stoffer, Maria Themeli, Danielle van Grondelle, Lotte Rensen en Rianne Swierstra zijn de winnaressen van de VIVA400 2017. Danique Bossers van webwinkel MostWanted nam de Publieksprijs mee naar huis en Suzanne Eikmans is de winnares van VIVA400 Visionista 2017.

Ambitieuze Meisjes, Rianne S, Danique Bossers en Danielle van Grondelle winnen VIVA400

Ambitieuze Meisjes, Rianne S, Danique Bossers en Danielle van Grondelle winnen VIVA4000 ?php the_title() ?>353 dagen geleden
Het Nederlandse bedrijf Eurail.com was gisteravond onderdeel van de grote live show die Alibaba organiseerde ter afsluiting van Double 11 (Singles Day). In de laatste tien minuten van dit evenement, vlak voordat de omzet van het koopfestijn bekend werd gemaakt, gaven vijf internationale partners een korte presentatie over hun samenwerking met de Chinese webwinkelgigant. Eurail.com verkoopt via Alibaba Eurail treinpassen in China.

Nederlands bedrijf prominent aanwezig op Alibaba’s Singles Day feestje

Nederlands bedrijf prominent aanwezig op Alibaba’s Singles Day feestje0 ?php the_title() ?>365 dagen geleden
Waarom is het noodzaak dat Nederlandse e-retailers buitenlandse feestdagen zoals Valentijnsdag, Black Friday en Cyber Monday en nu ook Singles day adopteren en wat is het verband met cross-border shopping? Internationaal vertrouwensmerk Trusted Shops legt het uit.

Geadopteerde feestdagen bieden online shoppers meer kortingen

Geadopteerde feestdagen bieden online shoppers meer kortingen0 ?php the_title() ?>367 dagen geleden
condooms CLS Healthcare BV, moederbedrijf Willie.nl en Condoomfabriek.nl speelt in op de groei in abonnementsdiensten en lanceert Condoombutler.nl.

Ook condooms voortaan verkrijgbaar op abonnement

Ook condooms voortaan verkrijgbaar op abonnement0 ?php the_title() ?>399 dagen geleden
KLM laat klanten tickets en diensten betalen via online betaaldienst WeChat Pay en is eerste niet-Chinese luchtvaartmaatschappij die dat doet.

KLM biedt als eerste niet-Chinese luchtvaartmaatschappij WeChat Pay aan

KLM biedt als eerste niet-Chinese luchtvaartmaatschappij WeChat Pay aan0 ?php the_title() ?>446 dagen geleden
China Sinolink Express Nic. Oud

Sinolink Express en Nic. Oud op weg naar Chinese markt

Sinolink Express en Nic. Oud op weg naar Chinese markt0 ?php the_title() ?>503 dagen geleden
CES Tosti Creative

Hoe je een elektronica beurs in China leuk maakt!

Hoe je een elektronica beurs in China leuk maakt!0 ?php the_title() ?>512 dagen geleden
Travis Mantianxing

Travis betreedt Chinese markt met joint venture

Travis betreedt Chinese markt met joint venture0 ?php the_title() ?>522 dagen geleden
car2go car2share autodeelconcept

Car2go breidt uit in China door fusie met autodeelconcept Car2Share

Car2go breidt uit in China door fusie met autodeelconcept Car2Share0 ?php the_title() ?>557 dagen geleden
PostNL AliExpress Alibaba

PostNL bezorgt pakjes voor AliExpress in Nederland

PostNL bezorgt pakjes voor AliExpress in Nederland0 ?php the_title() ?>558 dagen geleden
Seksspeeltjes uit de automaat in Nederlandse hotels

Seksspeeltjes uit de automaat in Nederlandse hotels

Seksspeeltjes uit de automaat in Nederlandse hotels0 ?php the_title() ?>594 dagen geleden
Cofani Funebri Especially for You Uitvaartmuseum Tot Zover

Uitvaartmuseum toont doodskist als lifestyle-artikel

Uitvaartmuseum toont doodskist als lifestyle-artikel0 ?php the_title() ?>599 dagen geleden
Alibaba vestiging

Online uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59%

Online uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59%0 ?php the_title() ?>603 dagen geleden
KLM KLM Cargo Ouwehands Dierenpark Panda's

KLM begeleidt reuzenpanda’s vanuit China naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen

KLM begeleidt reuzenpanda’s vanuit China naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen0 ?php the_title() ?>608 dagen geleden
een koppel dat intiem met elkaar is en halfnaakt op bed ligt

Shespot.nl: Ideale porno bevat aantrekkelijke acteurs, orgasmen en penetratie

Shespot.nl: Ideale porno bevat aantrekkelijke acteurs, orgasmen en penetratie0 ?php the_title() ?>622 dagen geleden
Olympic channel interview

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband0 ?php the_title() ?>661 dagen geleden
Amazon werkruimte

Zalando, Amazon en Alibaba zitten toevallig in de retail!

Zalando, Amazon en Alibaba zitten toevallig in de retail!0 ?php the_title() ?>664 dagen geleden
WeChat

Hoe zet je de Chinese lifestyle-app WeChat in?

Hoe zet je de Chinese lifestyle-app WeChat in?0 ?php the_title() ?>672 dagen geleden
Alibaba Benelux

Op excursie naar Alibaba

Op excursie naar Alibaba0 ?php the_title() ?>697 dagen geleden
Chinees fenomeen Single's day

Webshops spelen in op Chinees fenomeen Singles’ Day

Webshops spelen in op Chinees fenomeen Singles’ Day0 ?php the_title() ?>732 dagen geleden
Tesla auto inspireert

Tony’s Chocolonely en Tesla inspireren het meest

Tony’s Chocolonely en Tesla inspireren het meest0 ?php the_title() ?>735 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!