Home | reclame | Dept gaat digital marketing van was- en stomerijdienst dobbi opschudden

Dept gaat digital marketing van was- en stomerijdienst dobbi opschudden

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 07/06/2018 om 16:27

De was- en stomerijdienst dobbi is onlangs met behulp van PostNL en Henkel gelanceerd in Amsterdam. Dept gaat de digital marketing opschudden. De was- en stomerijdienst dobbi slaat de handen ineen met digital agency Dept voor het opzetten en boosten van hun digital marketing. De service, die onlangs succesvol werd gelanceerd in Amsterdam, zal de komende periode gefaseerd uit worden gerold in de rest van het land. De digital agency gaat zich buigen over het marketing performance management van dobbi. Zo wordt er onder andere gekeken naar het targetten van specifieke doelgroepen en op welke kanalen de zichtbaarheid vergroot kan worden. De was- en stomerijdienst is inmiddels al beschikbaar in Groot-Amsterdam en Volendam, maar met PostNL en Henkel als investeerders zal dobbi de komende periode haar service ook landelijk uitrollen. Dept zal de uitrol op online marketinggebied begeleiden en zorgdragen voor landelijke naamsbekendheid.

De was- en stomerijdienst dobbi slaat de handen ineen met digital agency Dept voor het opschudden van hun digital marketing. De service, die onlangs succesvol werd gelanceerd in Amsterdam, zal de komende periode gefaseerd uit worden gerold in de rest van het land.

De digital agency gaat zich buigen over het marketing performance management van dobbi. Zo wordt er onder andere gekeken naar het targetten van specifieke doelgroepen en op welke kanalen de zichtbaarheid vergroot kan worden. De was- en stomerijdienst is inmiddels al beschikbaar in Groot-Amsterdam en Volendam, maar met PostNL en Henkel als investeerders zal dobbi de komende periode haar service ook landelijk uitrollen. Dept zal de uitrol op online marketinggebied begeleiden en zorgdragen voor landelijke naamsbekendheid.

”Je kan het je zo gek niet bedenken of je kan het al thuis laten bezorgen, maar on-demand je kleren laten ophalen, reinigen en binnen 48 uur weer schoon laten bezorgen was nog niet mogelijk,” zegt Daniël Muller, digital marketing adviseur bij Dept. ”Hierin is dobbi echt een voorloper. We kijken ernaar uit om samen met hen te werken aan het optimaliseren van hun diensten en campagnes.”

Ruben van Pelt, mede-oprichter van dobbi: ”Iedereen kan wel een moment bedenken waarop het even niet uitkomt om zelf te wassen of even naar de stomerij te gaan. Daarom wilden we bij dobbi een alternatief bieden. Met de digital marketing expertise van Dept kunnen we hen straks optimaal en op het juiste moment bereiken met relevante content.”

Tags

Daniël MullerDaniël Muller ruben van peltruben van pelt dobbidobbi HenkelHenkel DeptDept digital marketingdigital marketing PostNLPostNL

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!