Home | reclame | Dept aan de slag voor Triumph Motorcycles

Dept aan de slag voor Triumph Motorcycles

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 09/02/2017 om 16:12

Triumph motorcycles

Na een pitch is bureaunetwerk Dept verkozen als strategisch online partner voor het Britse Triumph Motorcycles. De Dept bureaus Building Blocks, TamTam en Expand Online zijn aangesteld om de volledige digitale experience in 55 verschillende landen te ontwikkelen en uit te rollen.

Sinds de productie van haar eerste motorfiets in 1902, is Triumph uitgegroeid tot een icoon in de wereld van de motoren. Internationaal groeit het merk snel waarbij het neerzetten van een best in class digitale presence van groot belang is. De drie Dept bureaus combineren creativity, data en technologie om deze presence stap voor stap wereldwijd neer te zetten.

De samenwerking wordt afgetrapt met de ontwikkeling van een self service omgeving en een overkoepelende strategie op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. Tegelijkertijd wordt een omnichannel programma uitgerold om de digitale presence verder te ontwikkelen.

Max Pinas, Creative Director bij TamTam (part of Dept): ”Door het combineren van alle expertise die we als Dept onder één dak hebben, kunnen we de rol van digitaal partner vervullen over alle verschillende expertises heen. We kijken er dan ook naar uit om gezamenlijk aan de slag te gaan.”

Tags

TriumphTriumph Building BlocksBuilding Blocks digitale experiencedigitale experience TamTamTamTam Expand OnlineExpand Online DeptDept

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!