Home | retail | Del Monte kiest weer voor activatiebureau BENK

Del Monte kiest weer voor activatiebureau BENK

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 23/01/2018 om 14:59

Del Monte heeft als doel om in 2018 zowel de categorie als het merk te laten groeien in food retail. BENK is uitgedaagd een strategisch jaarplan te ontwikkelen, voor de Nederlandse en Belgische markt.

BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing, gaat na een pitch voor het vierde jaar op rij aan de slag voor Del Monte. Del Monte heeft als doel om in 2018 zowel de categorie als het merk te laten groeien in food retail. BENK is uitgedaagd een strategisch jaarplan te ontwikkelen, voor de Nederlandse en Belgische markt.

Robert Slokkers, Senior Principal Manager Food bij Pietercil Barends en verantwoordelijk voor Del Monte: ”Met een creatief activatie-idee werd BENK unaniem gekozen als winnaar van de pitch. Tot aan de winkelvloer is op een effectieve manier meegedacht. Het bureau is er al drie jaar op rij in geslaagd om vanuit inzichten een goede strategie en activatie op te stellen en uit te voeren. Hier gaan we graag mee door in 2018.”

Bastiaan Krips, Joint Marketing Director BENK: ”We kijken er enorm naar uit om de samenwerking met Del Monte voort te zetten. Afgelopen jaren hebben wij samen met onze partners de doelgroep van Del Monte geïnspireerd en uitgedaagd om te koken met fruit in blik. Die lijn en goede resultaten blijven ook voor 2018 belangrijk.”

Del Monte is in Nederland en België specialist op het gebied van verpakt en vers fruit en het grootste A-merk in de categorie fruitconserven. Del Monte staat al 125 jaar symbool voor productkwaliteit, versheid en betrouwbaarheid.

BENK is gevestigd aan de Oudegracht in Utrecht en werkt onder andere voor Lactalis-Nestlé, Haust, Duracell, Stegeman, Malibu en Jacob’s Creek. 

Tags

conservenconserven

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!