Home | retail | De Bijenkorf Rotterdam opent grootste cosmetica-afdeling van Nederland

De Bijenkorf Rotterdam opent grootste cosmetica-afdeling van Nederland

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 04/12/2017 om 09:36

Nieuwe cosmetica-afdeling van de Bijenkorf Rotterdam is nu 1300 m2. Er zijn ook twee ruimtes gecreëerd waar op afspraak beautybehandelingen mogelijk zijn.

Bijenkorf Rotterdam heeft de nieuwe cosmetica-afdeling op de parterre geopend, deze is vergroot van 1000 m2 naar bijna 1300 m2. Het biedt de klant alles op het gebied van make-up, geuren en huidverzorging. Er zijn ook twee ruimtes gecreëerd waar men op afspraak in alle rust kan genieten van beautybehandelingen van diverse merken. 

Het cosmetica assortiment is sterk uitgebreid. De klant vindt er meer dan 50 merken. Naast de vertrouwde merken als MAC, Rituals, Estée Lauder en Chanel, worden nieuwe merken toegevoegd waarvan een deel in Nederland alleen bij de Bijenkorf verkrijgbaar zijn zoals Charlotte Tilbury, Le Labo en NARS.

De oplevering is onderdeel van een grote verbouwing. De parterre wordt in vier fases vernieuwd. De eerste fase is de oplevering van de nieuwe cosmetica-afdeling. In het voorjaar van 2018 volgen horloges & sieraden. In de tweede helft van 2018 zullen lederwaren & accessoires en het Café gereed zijn.

Een belangrijk aspect van de verbouwing is het terugbrengen van karakteristieke elementen van de architect Breuer. De introductie van daglicht en het gebruik van natuurlijke kleuren en materialen als glas, graniet en travertijn dragen hieraan bij.

Op vrijdagavond 8 december vindt de feestelijke opening van de cosmetica-afdeling plaats. Dit wordt gevierd met tal van bijzondere activiteiten. De Bijenkorf wil haar klanten kennis laten maken met de nieuwste merken en hun bijzondere services. Men kan hier vanaf heden terecht voor onder andere beauty touch-ups, behandelingen en persoonlijk advies.

Tags

Charlotte TilburyCharlotte Tilbury Le LaboLe Labo NARSNARS Estée LauderEstée Lauder MACMAC RitualsRituals BijenkorfBijenkorf RotterdamRotterdam

Comments

Kenmerken

Rotterdamse Dakendagen en de Bijenkorf slaan de handen ineen: samen planten ze een lavendeltuin op het dak van dit iconische warenhuis aan de Coolsingel. Ruim 3.000 planten komen er te staan, om een zee van paarse, geurige bloemen te creëren. De tuin moet niet alleen een toevluchtsoord voor mensen worden, maar ook voor bijen. Gedurende de maand juni, de Rotterdam Architectuur Maand, zal de tuin ieder weekend te bezoeken zijn binnen de openingstijden van de Bijenkorf. Het premièreweekend vindt plaats tijdens de Rotterdamse Dakendagen op zaterdag 2 en zondag 3 juni. Dan mogen de bezoekers van het festival als eerste het dak op.

De Bijenkorf in Rotterdam krijgt een lavendeltuin

De Bijenkorf in Rotterdam krijgt een lavendeltuin0 ?php the_title() ?>639 dagen geleden
Het Belgische beautymerk Mylène zet als eerste vier modellen met een verstandelijke beperking in om de nieuwe collectie te promoten. Jordan Beute en Femke Bongers, twee Nederlandse Special Olympics sporters, werken mee aan de lancering van de nieuwe #lovely-collectie. 'We zijn structureel partner van Special Olympics en dat betekent ook een structurele ondersteuning van hun missie. Vanaf vandaag zal men vaker een model met een verstandelijke beperking tegenkomen in bijvoorbeeld onze make-up tutorialvideo’s, op de catwalk bij de verkooplanceringen voor onze consulenten en op ons campagnebeeld.'

Mylène zet modellen met een verstandelijke beperking in voor beautycampagne

Mylène zet modellen met een verstandelijke beperking in voor beautycampagne0 ?php the_title() ?>687 dagen geleden
Het Goudwisselkantoor introduceerde twee jaar geleden het nieuwe juweliersconcept: Reclaimed Jewels in Almere. Nu ook in Rotterdam.

Reclaimed Jewels breidt uit naar Rotterdam

Reclaimed Jewels breidt uit naar Rotterdam0 ?php the_title() ?>691 dagen geleden
Na de eerste blog: De opkomst van geur als efficiënte marketingtool in de retail biedt Scentair nu het tweede deel: Geurmarketing in de praktijk.

Blog: Geurmarketing in de praktijk

Blog: Geurmarketing in de praktijk0 ?php the_title() ?>711 dagen geleden
De Bijenkorf heeft nieuwe fashion campagne: Straat Couture, laten fotograferen door talent Lois Cohen, diversiteit is een belangrijk element in haar werk.

De Bijenkorf gaat straat

De Bijenkorf gaat straat0 ?php the_title() ?>723 dagen geleden
Het assortiment van de Bijenkorf is uitgebreid met een groot aantal merken, waarvan aantal exclusief voor Nederland zoals Aimn, Beghe, Gum en Rag & Bone.

Off-white, Marc Jacobs, Aim’n, Pockies en Beaumont Amsterdam ook bij De Bijenkorf

Off-white, Marc Jacobs, Aim’n, Pockies en Beaumont Amsterdam ook bij De Bijenkorf0 ?php the_title() ?>731 dagen geleden
Waar tot voor kort vooral de zintuigen zicht (winkelindeling) en gehoor (achtergrondmuziek) de boventoon voerden, maakt geur een sterke opkomst binnen de retail. ScentAir verzorgt al meer dan twintig jaar geurmarketing en biedt speciaal voor MarketingFuel een handleiding voor het beginnen met geurmarketing in twee delen.

Blog: De opkomst van geur als efficiënte marketingtool in de retail

Blog: De opkomst van geur als efficiënte marketingtool in de retail0 ?php the_title() ?>752 dagen geleden
Hello Beautiful is de nieuwe campage van De Bijekorf. De boodschap is dat iedereen mooi en bijzonder is. Onderdeel van de campagen is een samenwerking met dating app happn. In aanloop naar Valentijnsdag brengt de Bijenkorf de online- en de fysieke wereld samen. Op 14 februari kunnen gebruikers van de app elkaar ontmoeten tijdens happn hour bij de ontmoetingsplaats in de Bijenkorf. 

De Bijenkorf wordt ontmoetingsplaats voor happn

De Bijenkorf wordt ontmoetingsplaats voor happn0 ?php the_title() ?>767 dagen geleden
Mattijs Hermans en Ashkan Shah brengen na 18 maanden voorbereiden en onderzoek met BLOOMR een biologische Coconut Charcoal op de markt om tanden te witten.

Vrienden ontwikkelen biologische charcoal om tanden te witten

Vrienden ontwikkelen biologische charcoal om tanden te witten0 ?php the_title() ?>774 dagen geleden
eve Sleep opent eerste pop-up store in Nederland bij de Bijenkorf in Rotterdam. De ruimte is volledig aangekleed met gehele collectie van design producten.

Online matrassen bedrijf eve Sleep opent pop-up store bij de Bijenkorf

Online matrassen bedrijf eve Sleep opent pop-up store bij de Bijenkorf0 ?php the_title() ?>775 dagen geleden
De combinatie van traditionele PR-, social media- en influencercampagnes die LVTPR hanteert is uitermate geschikt voor ambities die Casio met G-SHOCK heeft.

Casio vindt het tijd voor LVTPR als PR-bureau voor jarig G-SHOCK

Casio vindt het tijd voor LVTPR als PR-bureau voor jarig G-SHOCK0 ?php the_title() ?>785 dagen geleden
Pimm Solutions, marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor cadeaubonnen, bloemen, taart en overige attenties voor zakelijk gebruik, gaat vanaf 2018 Bijenkorf geschenken aanbieden. Daarmee speelt Pimm in op een behoefte die al langer speelt. Bij de Secretaresse van het Jaar-verkiezing, waar het bedrijf executive partner van was, bleek uit rondvraag onder de aanwezigen dat zij graag meer luxe cadeaus voor speciale momenten in de cadeaushop zouden willen zien.

Pimm Solutions gaat Bijenkorf-geschenken aanbieden

Pimm Solutions gaat Bijenkorf-geschenken aanbieden0 ?php the_title() ?>803 dagen geleden
De Bijenkorf Utrecht heeft nieuwe designermerken als Balenciaga, Céline en Loewe toegevoegd aan het aanbod en de cosmetica-afdeling is vergroot.  

De Bijenkorf Utrecht breidt designer aanbod uit met vele nieuwe merken

De Bijenkorf Utrecht breidt designer aanbod uit met vele nieuwe merken0 ?php the_title() ?>820 dagen geleden
De Bijenkorf heeft de deels interactieve etalages voor het feestseizoen onthuld. Door een druk op knop maakt men een foto van zichzelf of iets gaat bewegen!

Interactieve etalages bij de Bijenkorf

Interactieve etalages bij de Bijenkorf0 ?php the_title() ?>841 dagen geleden
De zeer prestigieuze sieraden en accessoires van Cartier zijn voortaan verkrijgbaar via deBijenkorf.nl, de webshop van De Bijenkorf.  Hiermee is het warenhuis de eerste multibrand retailer in Nederland die Cartier online verkoopt.

De Bijenkorf gaat Cartier online verkopen

De Bijenkorf gaat Cartier online verkopen0 ?php the_title() ?>858 dagen geleden
Retailplatform Urban Department Store Rotterdam introduceert Black Friday. 24 november staan winkels, horeca en hotels in teken van Amerikaans koopjeschaos.

Black Friday overspoelt Rotterdam

Black Friday overspoelt Rotterdam0 ?php the_title() ?>884 dagen geleden
De Bijenkorf Utrecht opent op 14 september de nieuwe cosmetica-afdeling op de parterre, die drie keer vergroot is van 350 m2 naar 1100 m2. Het assortiment is sterk uitgebreid en bestaat uit toonaangevende cosmetica merken, geuren en services. Een groot deel hiervan is in Nederland alleen verkrijgbaar bij de Bijenkorf. De verbouwing van de gehele parterre inclusief lederwaren en accessoires, zal eind november gereed zijn.

De Bijenkorf opent grootste cosmetica-afdeling van Utrecht

De Bijenkorf opent grootste cosmetica-afdeling van Utrecht0 ?php the_title() ?>897 dagen geleden
FITSHE produceert natuurlijke proteïne shakes en bars. Door een partnership met Fortino Capital nu uitbreiding naar AH to Go en Marqt.

De proteïne bars van Fitshe bij AH to Go en Marqt

De proteïne bars van Fitshe bij AH to Go en Marqt0 ?php the_title() ?>950 dagen geleden
Bijenkorf multi-channel

Webshop De Bijenkorf groeit het hardst

Webshop De Bijenkorf groeit het hardst0 ?php the_title() ?>1027 dagen geleden
reinventing retail winnaar

Retailinnovatie in Rotterdam beloond

Retailinnovatie in Rotterdam beloond0 ?php the_title() ?>1118 dagen geleden
Pathe IMAX

Winkelend publiek kan ouderwets gamen op Rotterdamse gebouwen

Winkelend publiek kan ouderwets gamen op Rotterdamse gebouwen0 ?php the_title() ?>1178 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!