Home | retail | Contentmarketingbureau ContentToday lanceert CookingToday

Contentmarketingbureau ContentToday lanceert CookingToday

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 31/10/2017 om 16:13

CookingToday is food story platform van ContentToday dat (food)merken en uitgevers ondersteunt bij het ontwikkelen van video content en native advertising.

CookingToday is een food story platform van ContentToday dat (food)merken en uitgevers ondersteunt bij het ontwikkelen van video content en native advertising. Samen met foodinspirator en auteur van kookboekenbestsellers Jacinta Bokma en programmamaker Michael Abspoel (Man bijt hond) ontwikkelt CookingToday bijzondere portretten die het verhaal van de mensen achter een merk of gerecht laten zien. Van gewone mensen met een bijzondere eetherinnering tot paradijsvogels die de kijker inspireren en aan het denken zetten over de herkomst van voedsel.

”De onderscheidende factor van CookingToday is dat ‘Food en Human Interest’ hand in hand gaan. CookingToday is niet het zoveelste receptenplatform, hier gaat het echt over mensen en eten. Wij geloven dat iedere organisatie een goed verhaal te vertellen heeft en dat het de mensen achter een organisatie zijn die een merk of product tot leven brengen. Creativiteit, transparantie en onze expertise op het gebied van videomarketing zorgen ervoor dat de verhalen die wij vertellen het vertrouwen wekken bij de kijkers en zichtbaar zijn binnen de juiste doelgroep. De video’s hebben de vorm van korte online documentaires die emotie oproepen en de kijker meenemen in het verhaal. Wij bieden hiermee een verfrissend genre cinematic storytelling,” zegt Joyce Pherai, bedenker en storyteller van CookingToday.nl.

Joyce Pherai: ”Ik ben ontzettend trots dat ik, naast mijn team van filmmakers en marketeers, Jacinta maar ook programmamaker Michael Abspoel aan CookingToday heb weten te binden. De visie van Jacinta en het indrukwekkende cv van Michael met 16 jaar Man bijt hond, met daarin de populaire rubriek ‘Man aan Tafel’, zorgen ervoor dat CookingToday als geen ander foodmerken en uitgevers kan ondersteunen bij het creëren van unieke social video formats en series voor hun eigen socialmediakanalen. Maar ook bij het ontwikkelen van effectieve branded content en native advertising campagnes binnen het umfeld van CookingToday.”

Tags

Joyce PheraiJoyce Pherai ContentTodayContentToday CookingTodayCookingToday foodfood

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!