Home | retail | Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Chantal Janzen en WE Fashion keuren de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland!

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 20/07/2017 om 14:06

&C en WE Fashion zoeken de lekkerste (mannen) denim billen voor het jeansmerk Blue Ridge. Onder meer Chantal Janzen en Koen Kardashian keuren de BILFIE

Om mannen meer bewust te maken van het feit dat een goede fit aan de achterkant daadwerkelijk het verschil kan maken, slaan &C, het nieuwe mediaplatform van Chantal Janzen, en WE Fashion de handen ineen en starten zij samen de zoektocht naar de lekkerste (mannen) denim billen van Nederland.

Denim is en blijft de favoriete verpakking van mannen! Maar liefst 41% draagt namelijk elke dag een jeans. Het is dan ook niet voor niks dat bijna 60% meer dan 5 paar jeans in zijn kast heeft liggen. Mannen aarzelen niet lang over wat ze aan moeten tijdens een eerste date. 41% kiest standaard voor denim. Het dragen van hun favoriete jeans zorgt zelfs bij een derde van de mannen tijdens het flirten voor een boost van het zelfvertrouwen.

Om mannen met perfect verpakte exemplaren in het zonnetje te zetten, gaat een team van bekende experts de komende weken op zoek naar de lekkerste denim billen van Nederland. Met host Chantal Janzen geven model en visagist Koen Kardashian, Miss Nederland 2015 Jessie Jazz, Kris Kross Amsterdam MC Yuki en Blue Ridge denim creator Rudie Arling de komende weken hun ongezouten mening én handige tips over hoe de billen het beste te verpakken. Iedereen kan zich opgeven voor de kontest.

Meedoen kan door middel van het uploaden van een BILFIE (een selfie van de bil) op www.andc.tv/kontest. Naast leuke denim feitjes, worden op deze pagina ook de spelregels gecommuniceerd. Voldoet de BILIFE aan de criteria, dan wordt deze op de actiepagina getoond. Uploaden kan tot 9 augustus. Hierna volgt een stemperiode van twee weken. In de week van 28 augustus worden uit de tien BILFIES met de meeste stemmen vier winnaars gekozen.

De prijzen bestaan uit een professionele fotoshoot in &C magazine, de winnende denim billen worden onderdeel van de Blue Ridge campagne en een jaar lang gratis Blue Ridge denim.

WE Fashion is met haar snelgroeiende lifestyle brand Blue Ridge al jaren een autoriteit op het gebied van denim en opende onlangs haar allereerste WE Blue Store in Amsterdam. In deze nieuwe concept store voor mannen draait alles om het vinden van de perfecte jeans, voor elk moment van de dag. Het merk scoort hoge ogen met het jeansaanbod voor mannen in Europa. In Nederland staat Blue Ridge namelijk op de tweede plek van meest gekochte jeansmerken onder mannen in de leeftijd 20-34 jaar in de afgelopen 12 maanden, zo blijkt uit internationaal onderzoek van MeMo2.

Tags

jeansjeans Blue RidgeBlue Ridge &C&C Miss NederlandMiss Nederland Jessie JazzJessie Jazz BILFIEBILFIE #doedekontest#doedekontest Chantal JanzenChantal Janzen Koen KardashianKoen Kardashian Kris Kross AmsterdamKris Kross Amsterdam WE FashionWE Fashion

Comments

Kenmerken

WE Fashion heeft als motto: Better Together. Deze kerst brengt het merk dat op bijzondere manier tot leven met kersttrui waar je met z’n tweeën in kunt!

WE Fashion presenteert kersttrui waar je met z’n tweeën in past!

WE Fashion presenteert kersttrui waar je met z’n tweeën in past!0 ?php the_title() ?>25 dagen geleden
Danie Bles is de nieuwe eigenaar van Amsterdam Fashion Week. Ze neemt evenement en website over van Telegraaf Media Groep.

Danie Bles is de nieuwe eigenaar van Amsterdam Fashion Week

Danie Bles is de nieuwe eigenaar van Amsterdam Fashion Week0 ?php the_title() ?>33 dagen geleden
Kim Kardashian is betrokken bij ScreenShop. Een app die screenshots van outfits scant en meteen naar artikelen in verschillende webshops leidt.

Van screenshot naar screenshop

Van screenshot naar screenshop0 ?php the_title() ?>38 dagen geleden
Speciaal voor WE heeft Niki Smit, auteur van de populaire kinderboekenreeks 100% Coco, nieuwe Style Tiger graphics ontwikkeld voor Limited Edition kleding.

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items

WE Fashion lanceert 100% Coco collectors items0 ?php the_title() ?>60 dagen geleden
Het iconische merk Lois Jeans heeft een winkel in de Amsterdamse Pijp geopend. Het merk dat in 1962 als eerste Europese fashion jeansmerk werd opgericht, maakte een ware transformatie door en is terug van weggeweest. De winkel is niet zomaar een winkel, maar atelier, hoofdkantoor, galerie en store ineen.

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp

Lois Jeans opent Lois Galeria No Uno in de Pijp0 ?php the_title() ?>67 dagen geleden
De komende vijf maanden geeft Zalando een kijkje achter de schermen wanneer designers van MOAM een unieke modecollectie tot stand brengen.

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat

Zalando en MOAM laten zien hoe een kledingcollectie ontstaat0 ?php the_title() ?>73 dagen geleden
WE Fashion heeft een nieuwe online shop gelanceerd. Bij Dress Your Crew kunnen werkgevers terecht voor representatieve bedrijfskleding.

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding0 ?php the_title() ?>74 dagen geleden
Etos eigen merk producten zijn in een nieuw jasje gestoken en het assortiment is flink uitgebreid. In nieuwe winkel mogen alle producten getest worden!

Etos laat alles testen in nieuwe winkel

Etos laat alles testen in nieuwe winkel0 ?php the_title() ?>92 dagen geleden
Ruben van Veen, voormalig CFO tech-startup The Ocean Cleanup, heeft mannenmodemerk SKOT opgericht. De collectie bestaat uit duurzame overhemden.

SKOT lanceert meest duurzame overhemden

SKOT lanceert meest duurzame overhemden0 ?php the_title() ?>96 dagen geleden
Typhoon heeft speciaal voor zijn partnership en collectie met WE Fashion een manifest geschreven, gericht tot de jonge, urban man met het statement: You Got This.

We Fashion en Typhoon lanceren collectie

We Fashion en Typhoon lanceren collectie0 ?php the_title() ?>98 dagen geleden

Jeans Centre zamelt met Refujeans 5704 spijkerbroeken in voor vluchtelingen

Jeans Centre zamelt met Refujeans 5704 spijkerbroeken in voor vluchtelingen0 ?php the_title() ?>102 dagen geleden

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen

Online verkoop kleding met bijna 15 procent gestegen0 ?php the_title() ?>111 dagen geleden
Club Hub is een nieuw online programma met grote nadruk op de nieuwste, beste en lekkerste content van dat moment. Het wordt gemaakt vanuit BNNVARA.

NPO gaat met Club Hub voor virals, trends en andere online content

NPO gaat met Club Hub voor virals, trends en andere online content0 ?php the_title() ?>115 dagen geleden
Met Influencer Solutions benadert Hearst influencer marketing op nieuwe manier. Combinatie van makers, loyale fans en sterke merken staat centraal.

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions0 ?php the_title() ?>133 dagen geleden
In navolging van het succesvolle boek Dress to Impress heeft Bastiaan van Schaik zijn eerste schoenenlijn gelanceerd: BvS Edition #1 x Eureka Shoes.

Bastiaan van Schaik lanceert schoenenlijn met Eureka Shoes

Bastiaan van Schaik lanceert schoenenlijn met Eureka Shoes0 ?php the_title() ?>138 dagen geleden
Amsterdam, 25 juli 2017 - Met een, richting de kledingindustrie kritische, guerilla actie op de Amsterdam Fashion Week is deze week het hyper transparante kledingmerk Unrobe gelanceerd. De nieuwe startup behaalde binnen een week 50% van hun gezette target op de crowdfunding website Kic...

Nieuw transparant kledingmerk Unrobe stunt op Amsterdam Fashion Week

Nieuw transparant kledingmerk Unrobe stunt op Amsterdam Fashion Week0 ?php the_title() ?>146 dagen geleden
IT's Perfect biedt wholesale, retail, CMT , webshop, distributie, kassa en App voor voorraadinventarisatie en pickscanning. Dstrezzed en Chasin sluiten aan

Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT’s Perfect Fashion solutions

Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT’s Perfect Fashion solutions0 ?php the_title() ?>153 dagen geleden
Een tijger alleen op de grond

Bas Kosters ontwerpt 3900 tijger T-shirts voor WNF

Bas Kosters ontwerpt 3900 tijger T-shirts voor WNF0 ?php the_title() ?>157 dagen geleden
Geitenwollenwinkel Dutch Retail Experience Awards

Geitenwollenwinkel biedt beste online beleving

Geitenwollenwinkel biedt beste online beleving0 ?php the_title() ?>161 dagen geleden
Typhoon WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion

Typhoon gaat herenkleding ontwerpen voor WE Fashion0 ?php the_title() ?>186 dagen geleden
Hudson's Bay

Nederlandse designers ontwerpen limited editions voor Hudson’s Bay

Nederlandse designers ontwerpen limited editions voor Hudson’s Bay0 ?php the_title() ?>187 dagen geleden
LIDL Heidi Klum

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl

Heidi Klum ontwerpt toegankelijke mode voor Lidl0 ?php the_title() ?>195 dagen geleden
Your Style Lab Facebook Messenger

Your Style Lab laat webwinkels online kledingadvies geven via messenger

Your Style Lab laat webwinkels online kledingadvies geven via messenger0 ?php the_title() ?>200 dagen geleden
VIVA Fashionchick Net 5 Yara Michels, Patty Zomer Xelly Cabau van Kasbergen

Fashionchick brengt tijdschrift voor tienermeiden

Fashionchick brengt tijdschrift voor tienermeiden0 ?php the_title() ?>208 dagen geleden
ADO Den Haag Voetbal Cars Jeans

Rustaaag, ADO Den Haag komende drie jaar in Cars Jeans Stadion

Rustaaag, ADO Den Haag komende drie jaar in Cars Jeans Stadion0 ?php the_title() ?>214 dagen geleden
Shoeby Fred van Leer

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie

Fred Van Leer en Shoeby lanceren weer nieuwe collectie0 ?php the_title() ?>223 dagen geleden
Jan Boskamp Alca Fashion De Kuip Hotterdan

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion

Jan Boskamp zoekt modellen met een maatje meer voor Alca Fashion0 ?php the_title() ?>252 dagen geleden
2 mannen die bezig zijn met de brain challenge bij men at work

Men At Work laat de hersens kraken in de winkel

Men At Work laat de hersens kraken in de winkel0 ?php the_title() ?>283 dagen geleden
Popster The Weeknd

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up Shop The Weeknd binnen

Rotterdamse winkel ANSH46 haalt Pop-Up  Shop The Weeknd binnen0 ?php the_title() ?>285 dagen geleden
Fashion Mall

Nederlander meest fanatieke online fashionshopper in Europa

Nederlander meest fanatieke online fashionshopper in Europa0 ?php the_title() ?>293 dagen geleden
Anna Nooshin

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip0 ?php the_title() ?>313 dagen geleden
ToS Women

LEXSON bootst showroom een-op-een na tijdens Amsterdamse Modefabriek

LEXSON bootst showroom een-op-een na tijdens Amsterdamse Modefabriek0 ?php the_title() ?>362 dagen geleden
Boris Veldhuijzen van Zanten

Boris Veldhuijzen van Zanten is de Best Geklede Ondernemer van 2016

Boris Veldhuijzen van Zanten is de Best Geklede Ondernemer van 20160 ?php the_title() ?>371 dagen geleden
Denoism

Denoism is VEDIS New Retail Champion Award 2016

Denoism is VEDIS New Retail Champion Award 20160 ?php the_title() ?>376 dagen geleden
Goede tijden Slechte tijden Nina Bing

Goede tijden voor wefashion.com door product placement

Goede tijden voor wefashion.com door product placement0 ?php the_title() ?>395 dagen geleden
Marly van der Velden Nina uit GTST

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden

WE Fashion wikkelt zich in Goede Tijden Slechte Tijden0 ?php the_title() ?>431 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!