Home | retail | Van Boxtel hoorwinkels presenteert compleet vernieuwde website

Van Boxtel hoorwinkels presenteert compleet vernieuwde website

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 16/01/2018 om 12:53

Het nieuwe online platform is laatste onderdeel volledige rebranding van Van Boxtel. Gebaseerd op consumentenonderzoek onder 2.400 respondenten.

Het nieuwe online platform is het laatste onderdeel in de volledige rebranding van de hoorspecialist. In het voorjaar van 2017 is Van Boxtel hoorwinkels geruisloos van start gegaan met het opfrissen van de 63 winkels verspreid over heel Nederland. Met de live-gang van de nieuwe website is de rebranding afgerond.

Van Boxtel hoorwinkels is van oorsprong een Brabants familiebedrijf dat in 1955 is gestart met de verkoop van hoortoestellen. Het bedrijf onderscheidt zich door de lokale en persoonlijke benadering bij het geven van deskundig advies.

Frans Story, algemeen directeur Van Boxtel hoorwinkels: ”Ondanks alle technologische ontwikkelingen en innovaties is de persoonlijke hand van de audicien in het proces naar de erkenning van het hoorprobleem en de oplossing ervan, nog steeds zeer belangrijk.”

Aan de basis van de rebranding staat een uitgebreid consumentenonderzoek onder 2.400 respondenten naar hun mening, ervaring en behoeften met betrekking tot hoorzorg. De resultaten van dit onderzoek hebben geleid tot de formulering van de vernieuwde merkpositionering als experts in audiologie met de beste service en lokale zorg.

”Van Boxtel hoorwinkels is al jaren de hoorzorg-expert met de missie; meer mensen beter laten horen. Dit was alleen nog niet terug te zien in onze visuele merkpositionering. Met deze rebranding vertellen wij nu overal hetzelfde verhaal. Dus zowel in onze winkels als online.”

Visueel heeft de merkpositionering vorm gekregen door een nieuw, krachtig en professioneel blauw logo en bijpassende huisstijl. De vestigingen van de hoorspecialist, tevens het visitekaartje van het bedrijf, zijn in een nieuw jasje gestoken. De uitstraling van Van Boxtel hoorwinkels na de rebranding is jong, fris en eigentijds. Naast deskundigheid en de laatste technologie staan ook persoonlijk contact en sociale betrokkenheid hoog in het vaandel bij Van Boxtel hoorwinkels. De vernieuwde vestigingen hebben een huiselijk en open karakter door bijvoorbeeld een gezellige zithoek.

”De nieuwe uitstraling laat zien dat wij als bedrijf meegaan met de tijd en dat expertise, professionaliteit en toegankelijkheid voor ons belangrijke merkwaarden zijn. De rebranding maakt Van Boxtel hoorwinkels klaar voor de toekomst en helpt ons onze beloften nog beter waar te maken en uiteindelijk dus nog meer mensen beter te laten horen,” besluit Story.

Tags

Van Boxtel hoortoestellenVan Boxtel hoortoestellen rebrandingrebranding

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!