Home | sponsoring | Bol, Bavaria, Ziggo, Feyenoord en Amsterdenim beste in social media in business categorieën

Bol, Bavaria, Ziggo, Feyenoord en Amsterdenim beste in social media in business categorieën

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 07/06/2018 om 09:45

Bol.com is de grote winnaar bij de business categorieën van The Best Social Awards, de belangrijkste social media prijzen van Nederland. De populaire webwinkel won in de categorieën Beste Merk en Beste Webcare. Andere winnaars dit jaar zijn onder meer Bavaria (Beste Campagne met #carnavalvrij) HEMA (Beste Inhaker met ‘zomerjurkje’), Feyenoord (Beste Story , Dankzij Snapchat konden supporters hun content insturen rondom het kampioenschap. Kijkers hiervan zagen alles door de ogen van supporters, reporters, spelers en de coach, samen met GoSpooky), Amsterdenim (Beste Video) en Van Gogh Museum met Facebook (Beste Innovatie). Er waren deze editie drie nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne met Misfit van Splendid Film als winnaar, Beste Chatbotcampagne met Ziggo voor Guide of Thrones als winnaar en Beste Livestream, gewonnen door ABN AMRO voor de Stream Store die bij Kaan's Kaashandel werd opgetuigd. De winnaars werden bepaald door een professionele jury. De publieksprijzen van The Best Social Awards worden vandaag bekend gemaakt. Kanshebbers zijn onder meer Tim Hofman, StukTV, Nienke Plas en Shane Kluivert. Andere winnaars zijn NOS Kort (Beste Account), Praxis (Beste Copywriting) en het Beste Talent werd Vienna Kortland van  de Efteling.

Bol.com is de grote winnaar bij de business categorieën van The Best Social Awards, de belangrijkste social media prijzen van Nederland. De populaire webwinkel won in de categorieën Beste Merk en Beste Webcare. Andere winnaars dit jaar zijn onder meer Bavaria (Beste Campagne met #carnavalvrij) HEMA (Beste Inhaker met ‘zomerjurkje’), Feyenoord (Beste Story , Dankzij Snapchat konden supporters hun content insturen rondom het kampioenschap. Kijkers hiervan zagen alles door de ogen van supporters, reporters, spelers en de coach, samen met GoSpooky), Amsterdenim (Beste Video) en Van Gogh Museum met Facebook (Beste Innovatie).

Er waren deze editie drie nieuwe categorieën: Beste Influencercampagne met Misfit van Splendid Film als winnaar, Beste Chatbotcampagne met Ziggo voor Guide of Thrones als winnaar en Beste Livestream, gewonnen door ABN AMRO voor de Stream Store die bij Kaan’s Kaashandel werd opgetuigd. De winnaars werden bepaald door een professionele jury. De publieksprijzen van The Best Social Awards worden vandaag bekend gemaakt. Kanshebbers zijn onder meer Tim Hofman, StukTV, Nienke Plas en Shane Kluivert.

Andere winnaars zijn NOS Kort (Beste Account), Praxis (Beste Copywriting) en het Beste Talent werd Vienna Kortland van  de Efteling.

De vakkundige jury bestond uit 46 professionals uit de social branche, die werkzaam zijn bij onder meer ING, Vice en Netflix. Het winnende merk bol.com werd gezien als: ”Erg gevat en brutaal, durft het randje op te zoeken en weet pakkend het publiek te bereiken. Daarnaast hebben ze een sterk community management.”

”De winnaars zijn een mooie afspiegeling van de hoogtepunten van afgelopen jaar. Vrij recent nog onze winnaar Beste Campagne met #carnavalvrij. Dit bracht zelfs politiek Nederland in beweging,” zegt Diederik Broekhuizen (oprichter The Best Social). ”Briljante campagne, zowel merktechnisch als op social media is het een mooi rond verhaal,” licht jurylid Thijs Jaski (ING) toe.

Broekhuizen vervolgt: ”De uitreiking was voor ons de bevestiging dat The Best Social Awards in vijf jaar is uitgegroeid tot een toonaangevende prijs op gebied van social media. Met deze awards hopen we het maken van creatieve, grappige en innovatieve content bij bedrijven te stimuleren.”

The Best Social Awards business categorieën werden dit jaar mede mogelijk gemaakt door: Boomerang, Coosto, Elevate Digital, Riff, Smartranking, Social.inc, Ziggo en Watermelon.

 

Tags

SmartrankingSmartranking AmsterdenimAmsterdenim Diederik BroekhuizenDiederik Broekhuizen Elevate DigitalElevate Digital RiffRiff Social Inc.Social Inc. #carnavalvrij#carnavalvrij Kaan's KaashandelKaan's Kaashandel Guide of ThronesGuide of Thrones watermelonwatermelon BoomerangBoomerang Van Gogh MuseumVan Gogh Museum GoSpookyGoSpooky NetflixNetflix BavariaBavaria CoostoCoosto INGING ZiggoZiggo ViceVice facebookfacebook FeyenoordFeyenoord

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!