Home | Logistiek/e-commerce | Blue Mango en Wehkamp zoeken het beste

Blue Mango en Wehkamp zoeken het beste

Geplaatst door Jeroen Veenstra in Logistiek/e-commerce op 25/11/2016 om 10:20

Google search

Tijdens de uitreiking van de eerste Dutch Search Awards is Blue Mango het meest onderscheiden. Het Eindhovense bedrijf won in de drie categorieën: Search in finance, PPC campagne en Best Agency. Wehkamp won twee prijzen. Voor Beste in-house team en Best Analytics. Ramez Khader won namens Fingerspitz de titel Beste consultant van het jaar. Fingerspitz werd ook uitgeroepen tot winnaar in de categorie Beste gebruik van search in automotive samen met Autotrack. iProspect won samen met PostNL de award voor Beste lokale Campagne.

Er zijn in totaal achttien prijzen uitgereikt verdeeld over 4 categorieën. Er waren 58 agencies, consultants en merken genomineerd. De prijsuitreiking vond gisteravond plaats in bij B. Amsterdam en werd gepresenteerd door Victoria Koblenko. Dutch Search Awards is een initiatief dat is opgericht om excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten.

Tags

SEOSEO Blue MangoBlue Mango Victoria KoblenkoVictoria Koblenko iProspectiProspect AutoTrackAutoTrack Dutch Search AwardsDutch Search Awards FingerspitzFingerspitz PostNLPostNL

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!