Home | reclame | Albert Heijn, Bol en HEMA grootste kanshebbers bij The Best Social Awards business

Albert Heijn, Bol en HEMA grootste kanshebbers bij The Best Social Awards business

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 01/05/2018 om 10:29

The Best Social Awards 2018 zijn voor het eerst opgesplitst in twee dagen: business - de zakelijke variant van The Best Social Awards - en audience, waarbij het publiek stemt op zijn favorieten. Tijdens de business uitreiking op 6 juni zijn er prijzen te winnen in categorieën als Beste Merk, Beste Campagne, Beste Inhaker. Bol.com, HEMA en Albert Heijn zijn de grootste kanshebbers met de meeste nominaties. Zij worden op de voet gevolgd door Efteling, Heineken en ING. Boomerang Create, Dept, GoSpooky en Yune zijn de social bureau’s met de meeste nominaties. 

The Best Social Awards 2018 zijn voor het eerst opgesplitst in twee dagen: business – de zakelijke variant van The Best Social Awards – en audience, waarbij het publiek stemt op zijn favorieten. Tijdens de business uitreiking op 6 juni zijn er prijzen te winnen in categorieën als Beste Merk, Beste Campagne, Beste Inhaker. Bol.com, HEMA en Albert Heijn zijn de grootste kanshebbers met de meeste nominaties. Zij worden op de voet gevolgd door Efteling, Heineken en ING. Boomerang Create, Dept, GoSpooky en Yune zijn de social bureau’s met de meeste nominaties.

Voor de nieuwe categorieën Beste Influencercampagne, Beste Chatbot of Beste Livestream zijn onder meer NS, ABN AMRO en Lidl voor genomineerd.

”Dit jaar hebben we weer een gevarieerde en mooie lijst genomineerden, van oud bekenden tot nieuwe gezichten. Zij zijn een goede afspiegeling al het bijzondere wat op social media gebeurt. The Best Social Awards is in vijf jaar uitgegroeid tot een toonaangevende prijs op gebied van social media en daar zijn we ontzettend trots op. Met deze awards hopen we het maken van creatieve, grappige en innovatieve content te stimuleren,” verklaart Diederik Broekhuizen (oprichter The Best Social).

De volledige lijst genomineerden is:

Bij Beste Campagne strijden: Albert Heijn, Bavaria, Het Begint Met Taal, Ikea, NS, Randstad en Samsung.
Beste Inhaker: Albert Heijn, Bol, Chocomel, Heineken, HEMA, Praxis en Wefilm.
Beste Account: Centraal Beheer, Coolblue, Ing Only Football en NOS Kort.
Beste merk: Albert Heijn, Bol, Coolblue, Efteling, HEMA, Ikea, NOS en Qmusic.
Beste webcare: Albert Heijn, Bol, Chocomel en Efteling.
Beste Talent: Bruce de Kok, Joost Beitler, Marrie de Priester en Vienna Kortland.
Beste Influencercampagne: Albert Heijn, Gesprek Met De Stad, Huawei, Lol & Surprise, Misfit en HEMA.
Beste Chatbotcampagne: Gemeente Amsterdam, Talpa en Ziggo.
Beste video: Amsterdenim, Bavaria, Efteling, Fonds Slachtofferhulp, ING en Wefilm.
Beste Livestream: ABN AMRO, Natuurmonumenten x Facebook, Lidl, NS en Ziggo.
Beste Story: Albert Heijn, Feyenoord, Hema, Lowlands en Videoland.
Beste copywriting: Bol.com, Chocomel, Heineken, Netflix en Praxis.
Beste Innovatie: ABN AMRO, KPN en Van Gogh x Facebook.

Bij de audience-verkiezing zijn Nienke Plas, Shane Kluivert, Chantal Janzen, Stuk TV, Dylan Haegens, Famke Louise, Freek Vonk en politicus Klaas Dijkhoff, maar ook YouTubeseries als #BOOS van Tim Hofman en Adviezen van Lize kanshebber.

Ook is de categorie: Beste Nieuwspagina onderdeel van de publieksversie met AT5 (Facebook), De Correspondent (Facebook), NOS kort (Instagram), RTL nieuws (Facebook) en VICE Nederland (Facebook) als genomineerden.

The Best Social Awards wordt dit jaar ondersteund door Boomerang Create, Coosto, Elevate Digital, Heineken, Huawei, Riff, Smartranking, Supermassive, Social Inc. en Watermelon.

Tags

Shane KluivertShane Kluivert Stuk TVStuk TV SmartrankingSmartranking NatuurmonumentenNatuurmonumenten AmsterdenimAmsterdenim Fonds SlachtofferhulpFonds Slachtofferhulp Ing Only FootballIng Only Football AT5AT5 Het Begint Met TaalHet Begint Met Taal Diederik BroekhuizenDiederik Broekhuizen Elevate DigitalElevate Digital RiffRiff SupermassiveSupermassive Social Inc.Social Inc. watermelonwatermelon YuneYune WefilmWefilm ChocomelChocomel Chantal JanzenChantal Janzen Freek VonkFreek Vonk HuaweiHuawei Dylan HaegensDylan Haegens Boomerang CreateBoomerang Create Nienke PlasNienke Plas Famke LouiseFamke Louise DeptDept TalpaTalpa Gemeente AmsterdamGemeente Amsterdam chatbotchatbot GoSpookyGoSpooky NetflixNetflix VideolandVideoland PraxisPraxis BavariaBavaria Centraal BeheerCentraal Beheer IKEAIKEA CoostoCoosto EftelingEfteling RandstadRandstad NSNS ABN AMROABN AMRO KPNKPN INGING SamsungSamsung ZiggoZiggo CoolBlueCoolBlue Albert HeijnAlbert Heijn bol.combol.com De CorrespondentDe Correspondent facebookfacebook HeinekenHeineken

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!