Home | reclame | ABN AMRO lanceert campagne Spaarverslimmers

ABN AMRO lanceert campagne Spaarverslimmers

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 17/10/2017 om 13:47

De dalende spaarrente is voor veel mensen een zorg. Daarom komt ABN AMRO met Spaarverslimmers: vier manieren om méér uit je spaargeld te halen.

De dalende spaarrente is voor veel mensen een zorg. Ze hebben het gevoel dat hun spaargeld bijna stil ligt. Daarom komt ABN AMRO met Spaarverslimmers: vier manieren om méér uit je spaargeld te halen. In de campagne activeert ABN AMRO mensen te ontdekken hoe zij meer uit hun spaargeld kunnen halen. Beleggen, aflossen, extra pensioen opbouwen, schenken of toch blijven sparen?

De campagne start op TV. Opnieuw is een typische ABN AMRO klant te zien, die het nét even slimmer heeft geregeld dan de rest. Hij belichaamt het gevoel van financieel ‘in control’ zijn. Op radio en online benoemen we de voordelen van de afzonderlijke Spaarverslimmers.

Opvallend is de interactieve online film. Speciaal hiervoor werd een handgemaakte installatie gebouwd die spaardoelen en -dromen visualiseert. Omdat je als kijker in deze interactieve film invloed kunt uitoefenen op de route van het spaargeld, ontdek je welke spaarverslimmers het beste bij jouw persoonlijke situatie passen.

De credits zijn voor N=5, CODE D’AZUR en Mediabureau: UM.

Tags

UMUM spaarrentespaarrente CODE D’AZURCODE D’AZUR N=5N=5 ABN AMROABN AMRO

Comments

Kenmerken

Met een slag op de gong voor de opening van de handel op Euronext Amsterdam viert Imprea de lancering van haar social trading app. Imprea fungeert als interne start-up binnen onlinebroker TradersOnly. Imprea is een app waarmee beleggers elkaar kunnen volgen en real-time notificaties kunnen ontvangen op hun smartphone wanneer andere beleggers een transactie voor eigen rekening uitvoeren. Vervolgens kan zelf worden bepaald om de transactie ook te doen of toch niet. Zo is er controle over beleggingen.

Social trading app biedt real-time notificaties van ander beleggers

Social trading app biedt real-time notificaties van ander beleggers0 ?php the_title() ?>594 dagen geleden
Semmie is een start-up die ouders eenvoudig en laagdrempelig laat beleggen voor later. Jonge ouders kunnen een mooi bedrag opbouwen voor de toekomst van hun kinderen en dus wordt momenteel geïnvesteerd in alle zwangere vrouwen op de Negenmaandenbeurs die nog t/m 25 februari plaats vindt in de RAI in Amsterdam.

Semmie laat ouders investeren in de toekomst van kind

Semmie laat ouders investeren in de toekomst van kind0 ?php the_title() ?>698 dagen geleden
MKB-ondernemers die internationaal zakendoen, kunnen voortaan terecht bij Franx: een nieuw digitaal platform voor valutatransacties en internationaal betalingsverkeer. Nederland kent zo’n 50 duizend MKB-bedrijven die zaken doen in landen met een vreemde valuta. Franx bedient deze groeiende groep MKB-ers. Franx is een dochteronderneming van ABN AMRO en biedt ondernemers de mogelijkheid om vanaf één multi-valutarekening in 26 valuta’s internationale betalingen te doen en daarbij zelf het valuta risico af te dekken.

Franx biedt MKB-ers één IBAN-rekening voor 26 valuta’s

Franx biedt MKB-ers één IBAN-rekening voor 26 valuta’s0 ?php the_title() ?>736 dagen geleden
ABN AMRO gaat samen met 500 klanten een volgende test doen met betalen met nieuwe wearables. Maar liefst 50 procent van alle betalingen zijn contactloos.

ABN AMRO nodigt klanten uit om betalen met nieuwe wearables te testen

ABN AMRO nodigt klanten uit om betalen met nieuwe wearables te testen0 ?php the_title() ?>744 dagen geleden
Speciaal voor N=5 reisde filmmaakster Jacobine van Hellemond met NS. Film is eindejaarsgroet met als boodschap dat mooiste bestemming nog altijd thuis is.

N=5 maakt voor NS een sympathieke eindejaarsgroet

N=5 maakt voor NS een sympathieke eindejaarsgroet0 ?php the_title() ?>765 dagen geleden
Federica Foroni Lo Faro (46) is bij BrightPensioen aangesteld als directeur Marketing. Ze was als extern adviseur al sinds 2014 betrokken bij deze innovatieve speler die zich richt op Zzp’ers, DGA’s en andere mensen die graag zelf pensioen willen opbouwen. Eerder was ze als e-commerce en online strateeg werkzaam bij Fairphone, Knab en Bol.com.

Federica Foroni Lo Faro aangesteld als directeur Marketing bij BrightPensioen

Federica Foroni Lo Faro aangesteld als directeur Marketing bij BrightPensioen0 ?php the_title() ?>792 dagen geleden
ABN AMRO heeft de eerste versie van haar Developer Portal en enkele zakelijke APIs (Application Programming Interfaces) gelanceerd. Door de samenwerking met externe ontwikkelaars te versterken, wil de bank innovatie versnellen en haar klanten nog beter van dienst zijn.

ABN AMRO lanceert Developer Portal

ABN AMRO lanceert Developer Portal0 ?php the_title() ?>793 dagen geleden
ING introduceert de Mobiel Beleggen App. 24 uur per dag hebben gebruikers inzicht in hun beleggingsportefeuille en kunnen ze recente koersinformatie volgen.

ING lanceert beleggen met de smartphone

ING lanceert beleggen met de smartphone0 ?php the_title() ?>817 dagen geleden
N=5 is uitgeroepen tot Lovie Agency of the Year. Ook A Friend of Mine, Driebit, WeTransfer, MAAK, Mediamonks, 72AndSunny, Boomerang en Vice scoorden.

N=5 uitgeroepen tot Agency of the Year bij Lovie Awards

N=5 uitgeroepen tot Agency of the Year bij Lovie Awards0 ?php the_title() ?>833 dagen geleden
Joost Bröker, Head of UX Design Bol.com, wordt Director Design bij ABN AMRO Digital Banking. Met nieuwe functie wil bank voldoen aan klantverwachtingen.

Joost Bröker nieuwe Director Design bij ABN AMRO Digital Banking

Joost Bröker nieuwe Director Design bij ABN AMRO Digital Banking0 ?php the_title() ?>875 dagen geleden
Kanshebbers voor de categorieprijzen voor ABN AMRO Retailer of the Year bekend

Kanshebbers voor de categorieprijzen voor ABN AMRO Retailer of the Year bekend

Kanshebbers voor de categorieprijzen voor ABN AMRO Retailer of the Year bekend0 ?php the_title() ?>888 dagen geleden
rookvrije hartstiching abn amro

Hartstichting en ABN AMRO partners voor rookvrije toekomst

Hartstichting en ABN AMRO partners voor rookvrije toekomst0 ?php the_title() ?>931 dagen geleden
Relay42 ABN AMRO

ABN AMRO schakelt Relay42 in voor customer experience marketing

ABN AMRO schakelt Relay42 in voor customer experience marketing0 ?php the_title() ?>938 dagen geleden
ABN AMRO Bank, ING, Rabobank, Geldservice Nederland

ABN AMRO Bank, ING, Rabobank en GSN willen netwerk van geldautomaten

ABN AMRO Bank, ING, Rabobank en GSN willen netwerk van geldautomaten0 ?php the_title() ?>966 dagen geleden
ABN AMRO Eindhoven vergroent met elektrische deelauto

ABN AMRO Eindhoven vergroent met elektrische deelauto

ABN AMRO Eindhoven vergroent met elektrische deelauto0 ?php the_title() ?>995 dagen geleden
Grand SpinAward Heineken KLM KRO-NCRV N=5 MediaMonks

Heineken, KLM, KRO-NCRV, MediaMonks en N=5 maken kans op Grand SpinAward

Heineken, KLM, KRO-NCRV, MediaMonks en N=5 maken kans op Grand SpinAward0 ?php the_title() ?>1021 dagen geleden
Een werkplek waar aan de technologie van FinTech wordt gewerkt

Consument wil innovatie, maar ziet FinTech nog niet staan

Consument wil innovatie, maar ziet FinTech nog niet staan0 ?php the_title() ?>1050 dagen geleden
ABN AMRO groei e-commerce

ABN AMRO: groei e-commerce vooral over de grens

ABN AMRO: groei e-commerce vooral over de grens0 ?php the_title() ?>1058 dagen geleden
Krajicek Foundation

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership0 ?php the_title() ?>1062 dagen geleden
rente KNAB

KNAB wint Gouden Spaarvarken 2016

KNAB wint Gouden Spaarvarken 20160 ?php the_title() ?>1119 dagen geleden
Laptop met verlicht toetsenbord

ABN AMRO, Exact en Royal FloraHolland storten zich op Blockchain technologie

ABN AMRO, Exact en Royal FloraHolland storten zich op Blockchain technologie0 ?php the_title() ?>1161 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!