Home | sponsoring | Toyota en Etcetera lanceren Start Your Impossible met Ireen Wüst en Chris Vos

Toyota en Etcetera lanceren Start Your Impossible met Ireen Wüst en Chris Vos

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 30/01/2018 om 11:07

Toyota lanceert wereldwijde campagne: Start Your Impossible in Nederland met Olympisch kampioen schaatsen Ireen Wüst en Paralympisch snowboarder Chris Vos.

Toyota lanceert de wereldwijde campagne: Start Your Impossible in Nederland met Olympisch kampioen schaatsen Ireen Wüst en Paralympisch snowboarder Chris Vos. Zij laten zien dat niets onmogelijk is.

Toyota is het eerste automerk dat wereldwijd de Olympische- en Paralympische Spelen sponsort. Het sponsorschap komt voort uit de diepe overtuiging dat alle mensen zich vrij moeten kunnen bewegen, omdat iedereen dan het beste uit zichzelf kan halen.

Vanuit die visie hebben zij samen met Ireen en Chris, twee korte films geproduceerd met een boodschap: Geef nooit op. De emotionele portretten tonen een weerspiegeling van de gedeelde, onbegrensde toewijding om continu te verbeteren, die velen zal inspireren.

Als succesvolste Nederlandse olympiër wil Ireen Wüst dit jaar het onmogelijke mogelijk maken. Zij gaat tijdens de Olympische Spelen de strijd aan om voor de vierde keer op rij thuis te komen met goud.

Ireen Wüst : ”Als klein meisje droomde ik ervan een keer olympisch kampioen te worden. Ik denk niet in beperkingen, maar in dromen. Niets is onmogelijk. Ik wil niet alleen de beste zijn, maar ook blijven. Daar doe en laat ik alles voor. Ik heb nu nog één droom en dat is voor de vierde keer op rij met een olympische gouden medaille thuiskomen. Ik geloof dat als je ergens vol voor gaat, er veel meer mogelijk is dan je denkt.”

Het verhaal van de 19-jarige Chris Vos is eveneens indrukwekkend. Als vijfjarig jongetje raakte, door een ongeval, zijn rechterbeen van heup tot tenen verlamd. Met ongekend doorzettingsvermogen en wilskracht wist hij menigeen versteld doen staan door paralympisch snowboarder te worden, terwijl velen dachten dat hij nooit meer zou kunnen lopen. Zijn drive om het onmogelijke mogelijk te maken sluit naadloos aan bij Toyota’s overtuiging dat iedereen, zonder daarin op enige wijze onderscheid te maken, zich moet kunnen voortbewegen.

”Het eerste wat de artsen zeiden tegen mijn ouders was: dit is de laatste keer dat jullie je kind zullen zien, dus neem maar afscheid van hem. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik nooit meer zou kunnen lopen, laat staan sporten. Met snowboarden had ik echt het gevoel dat ik ervoor kon gaan. Als je valt: opstaan, hoofd omhoog en door blijven gaan. Mijn doel is het beste uit mezelf te halen tijdens de komende Paralympisch Winterpelen en laten zien dat niets onmogelijk is,” verklaart Chris.

Credits 

Louwman & Parqui B.V.

Opdrachtgever

General Manager Marketing & Communicatie: Willem Verschuur

Marketing & Communicatie Manager: Martijn van de Ven

Campagne Managers: Nicole Groeneveld, John de Wit

Manager Press & Public Affairs: Guido Roozekrans

ETCETERA. RED URBAN, DAYBREAK

Reclamebureau

Creative Director: Ben Imhoff

Art director: Maarten Reynen

Senior copywriter: Michiel Otting

Business Director: Martin Stiemer

Producer: Marcella Beekman, Remko Esser

Strategy partner: Frank Huiberts

Strategy director: Job Koopman

Design: Lynnet Wams

KAAPS B.V. 

Productiemaatschappij

Regisseur: Eelco de Winter

DOP: Frank Borghstijn

Cameraman: Ward Brandsma & Karel Schepp & Olaf Tijhuis

Producer: Anne Lieve Steendijk

Geluid: Erik Thomassen, Sound: KLEVR: Alan van Ramshorst & Lennart Kleinen

Drone operator & cam pilot: Marvin Dechene, Daan Hartge

Grading: Karel Schepp, Gaffer: Joris Luchtigheid, Best boy: Sean Vogel & Matthijs Kardoes,

Assistent licht: Rick van Oers, Grip: Nick van Galen, Visagie: Annelies Bastemeijer, P.A.: Julie dekker & Nathalie Tangkau

HELDEN MEDIA

Content productie

Directeur: Barbara Barend

Partner, creative & strategy: Arne Mosselman

Producer: Richard Jansen

Tags

ireen wustireen wust Chris VosChris Vos Olympische SpelenOlympische Spelen ToyotaToyota

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!