Home | sponsoring | Ruim 60 Tapmodels in Holland Heineken House bij Olympische Winterspelen in Zuid Korea

Ruim 60 Tapmodels in Holland Heineken House bij Olympische Winterspelen in Zuid Korea

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 24/10/2017 om 11:51

Ruim 60 deelnemers ontvangen een ticket naar de Olympische Winterspelen in Zuid Korea en zijn daarmee officieel geselecteerd als crew in het Holland Heineken House in Zuid Korea. De bierbrouwer heeft in samenwerking met HR-partner Adecco een zorgvuldig selectieproces doorlopen om het allerbeste team samen te stellen voor de veertiende editie van dé hotspot tijdens de Spelen. Zowel voor als achter de schermen gaat dit team aan de slag voor de sporters van TeamNL, hun familie en vrienden, NOC*NSF, sportbonden, media en natuurlijk ook de vele Oranjefans.

Ruim 60 deelnemers ontvangen een ticket naar de Olympische Winterspelen in Zuid Korea en zijn daarmee officieel geselecteerd als crew in het Holland Heineken House in Zuid Korea. De bierbrouwer heeft in samenwerking met HR-partner Adecco een zorgvuldig selectieproces doorlopen om het allerbeste team samen te stellen voor de veertiende editie van dé hotspot tijdens de Spelen. Zowel voor als achter de schermen gaat dit team aan de slag voor de sporters van TeamNL, hun familie en vrienden, NOC*NSF, sportbonden, media en natuurlijk ook de vele Oranjefans.

Net als voorgaande Spelen is er weer een overweldigende belangstelling van kandidaat-crewleden geweest. Adecco ontving maar liefst 800 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 180 zijn uitgenodigd voor een selectiebijeenkomst. Tijdens deze dag werden zij onderworpen aan allerlei activiteiten als een tapwedstrijd, een videopitch en een groepsopdracht waarin de kandidaten getest werden op samenwerking en creativiteit in de vorm van een Escape room. Hieruit zijn ruim 60 kandidaten gekozen, waaronder 2 oud topatleten en 3 Koreaans sprekende crewleden. De crewleden ontmoeten elkaar op 23 november aanstaande bij de eerste crewdag in Amsterdam bij Adecco.

”Het succes van het Holland Heineken House valt of staat met de keuze voor de crew,” vertelt Yvonne de Liefde, projectleider Holland Heineken House. ”Zij zijn de sfeermakers van het nationale huis en zorgen ervoor dat het Holland Heineken House naar een nóg hoger niveau wordt getild. Of ze nu achter de registratiebalie staan, gasten informeren, atleten begeleiden, diners uitserveren, in de keuken staan of een perfect biertje tappen. Ze zijn allemaal even belangrijk. De crew is de motor van het succes en daarom zijn de selectiecriteria streng. Ik ben ervan overtuigd dat dit team hét verschil gaat maken in Zuid-Korea en ik kijk er enorm naar uit met deze club te gaan samenwerken.”

Babs van de Voort, Marketing Director Noord Europa van Adecco: ”Wij zijn trots dat wij Heineken opnieuw hebben geholpen met het vinden van de juiste mensen voor dit grootste sportfeest ter wereld. We hebben absolute toppers geselecteerd die het Holland Heineken House opnieuw tot een onvergetelijke ervaring gaan maken: voor het publiek, de sporters en de atleten. Een baan die verder gaat dan zomaar een leuke klus.”

Tags

Heineken Holland HouseHeineken Holland House HouseHouse AdeccoAdecco Olympische SpelenOlympische Spelen NOC*NSFNOC*NSF HeinekenHeineken teamnlteamnl

Comments

Kenmerken

Het Bredase Brewfinder is online shop voor unieke bieren. Het bier wordt in vernieuwend distributiemodel pas na bestelling afgevuld op fust en is dus vers

Start-up Brewfinder lanceert one-stop-shop voor uniek en vers bier

Start-up Brewfinder lanceert one-stop-shop voor uniek en vers bier0 ?php the_title() ?>421 dagen geleden
Motivaction vindt dat oogst aan activatiecampagnes rond Olympische Spelen tegenviel. Samsung (SmartSuit), KPN (schaatsstoel) en Gazelle meest gewaardeerd.

Olympische campagnes van Samsung, KPN en Gazelle het meest gewaardeerd

Olympische campagnes van Samsung, KPN en Gazelle het meest gewaardeerd0 ?php the_title() ?>433 dagen geleden
80% van de bierdrinkers ziet bier vooral als geschikte drank voor na het eten, zo blijkt uit onafhankelijk onderzoek van Novio Research. Een goed advies in de horeca (44%), van de brouwer (26%) of in de bierwinkel (20%) zou volgens de bierdrinker uitkomst bieden om ook bier bij het eten te drinken. Hertog Jan brengt daarom in samenwerking met Michelin chefkok Luc Kusters van Bolenius in Amsterdam een vatgerijpte bierserie op de markt geïnfuseerd met VOC-specerijen, Jeneverbes en Vanille. 

Hertog Jan en chefkok Luc Kusters lanceren speciaal bier voor bij het eten

Hertog Jan en chefkok Luc Kusters lanceren speciaal bier voor bij het eten0 ?php the_title() ?>485 dagen geleden
Toyota lanceert wereldwijde campagne: Start Your Impossible in Nederland met Olympisch kampioen schaatsen Ireen Wüst en Paralympisch snowboarder Chris Vos.

Toyota en Etcetera lanceren Start Your Impossible met Ireen Wüst en Chris Vos

Toyota en Etcetera lanceren Start Your Impossible met Ireen Wüst en Chris Vos0 ?php the_title() ?>506 dagen geleden
Blade, de nieuwe innovatieve tap van Heineken is bedoeld voor ondernemers, van bareigenaren en kleine restaurants tot foodtrucks en hotelbars, die behoefte hebben aan een gebruiksvriendelijke, kleine installatie tegen lage kosten met weinig onderhoud.

Heineken maakt tappen makkelijker met Blade

Heineken maakt tappen makkelijker met Blade0 ?php the_title() ?>528 dagen geleden
Shorttrackers Sjinkie Knegt en Suzanne Schulting schaatsen op de Olympische Winterspelen in PyeongChang met het Samsung SmartSuit. Het innovatieve schaatspak berekent de afstand van de heupen tot het ijs. Als hun houding niet optimaal is, kan de coach een trilling versturen die de rijder direct bij de pols voelt. Zo kan de schaatser zijn houding onmiddellijk aanpassen.

Samsung helpt shorttrackers naar Olympisch goud 

Samsung helpt shorttrackers naar Olympisch goud 0 ?php the_title() ?>532 dagen geleden
Heineken zet de Magnum fles weer in de winkel en introduceert een feeststrik in twee uitvoeringen. Met flesopener en flonkerende lichtjes!

Heineken doet er een feeststrik om

Heineken doet er een feeststrik om0 ?php the_title() ?>561 dagen geleden
Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor Hermitage Amsterdam. Op de flesjes staan historische afbeeldingen van gebouw.

Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes

Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes0 ?php the_title() ?>580 dagen geleden
Google opent samen met Sherlocked een fysieke game bij TQ in Amsterdam, tijdens Google Backstage wordt uitgelegd hoe Google met privacy gegevens omgaat.

Google gaat spelletjes spelen

Google gaat spelletjes spelen0 ?php the_title() ?>587 dagen geleden
Na 21 jaar Grolsch nu Heineken in de Amsterdam Arena

Heineken stapt in de Amsterdam ArenA

Heineken stapt in de Amsterdam ArenA0 ?php the_title() ?>703 dagen geleden
Dafne Schippers Porsche lease

Dafne Schippers deelt Porsche Macan met familieleden via private lease-constructie

Dafne Schippers deelt Porsche Macan met familieleden via private lease-constructie0 ?php the_title() ?>716 dagen geleden
KOGA KNWU Baanfiets

KNWU, KOGA en TU Delft ontwikkelen optimale baanfiets voor Olympische Spelen

KNWU, KOGA en TU Delft ontwikkelen optimale baanfiets voor Olympische Spelen0 ?php the_title() ?>721 dagen geleden
Heineken De Beste Social Awards

Heineken, Netflix en Albert Heijn beste op social media

Heineken, Netflix en Albert Heijn beste op social media0 ?php the_title() ?>741 dagen geleden
Sligro Heineken

Sligro Food Group en Heineken gaan strategisch samenwerken

Sligro Food Group en Heineken gaan strategisch samenwerken0 ?php the_title() ?>772 dagen geleden
adidas hockey KNHB

adidas verlengt KNHB partnership tot en met 2020

adidas verlengt KNHB partnership tot en met 20200 ?php the_title() ?>776 dagen geleden
Heineken scoort met sociale campagne

Heineken scoort met grensverleggend sociaal experiment

Heineken scoort met grensverleggend sociaal experiment0 ?php the_title() ?>783 dagen geleden
NN Group en Global Sports Communication presenteren het NN Running Team

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen0 ?php the_title() ?>804 dagen geleden
Mitsubishi Motors en Rugby Nederland slaan de handen ineen. Deze verbintenis volgt op samenwerkingen met nationale rugbyteams in onder andere Engeland en Japan. In die landen is de rugbysport al zeer populair en ook in Nederland groeit de belangstelling hard. Mitsubishi Motors ondersteunt deze veelbelovende ontwikkeling van harte.

Mitsubishi Motors duikt tussen de Nederlandse Rugbydames

Mitsubishi Motors duikt tussen de Nederlandse Rugbydames0 ?php the_title() ?>805 dagen geleden
Een van de flesjes Heineken 0.0% met het nieuwe blauwe logo waar het mee bekend zou staan naast een glas koud heineken bier

Heineken lanceert na twee jaar proeven alcoholvrij bier

Heineken lanceert na twee jaar proeven alcoholvrij bier0 ?php the_title() ?>839 dagen geleden
Olympiërs tot Winterspelen

Olympiërs tot Winterspelen van Beijing 2022 gekleed door FILA

Olympiërs tot Winterspelen van Beijing 2022 gekleed door FILA0 ?php the_title() ?>846 dagen geleden
Eiffel toren

Heineken terug naar Wereldtentoonstelling van 1889 in Parijs

Heineken terug naar Wereldtentoonstelling van 1889 in Parijs0 ?php the_title() ?>868 dagen geleden
Olympic channel interview

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband0 ?php the_title() ?>881 dagen geleden
Gijsbregt Brouwer

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen0 ?php the_title() ?>911 dagen geleden
KPN schaatsen

KPN rijdt geen scheve schaats als sponsor van het jaar

KPN rijdt geen scheve schaats als sponsor van het jaar0 ?php the_title() ?>935 dagen geleden
When you drive, Never drink

Heineken’s televisiereclame When You Drive, Never Drink wint STIVA Award

Heineken’s televisiereclame When You Drive, Never Drink wint STIVA Award0 ?php the_title() ?>943 dagen geleden
Jude Law Johnie Walker Blue

Heineken, Johnny Walker en Licor 43 gaan verantwoord om met alcohol

Heineken, Johnny Walker en Licor 43 gaan verantwoord om met alcohol0 ?php the_title() ?>959 dagen geleden
Opel Feyenoord

KPN, Jumbo, ING, Opel en Feyenoord genomineerd voor SponsorRing

KPN, Jumbo, ING, Opel en Feyenoord genomineerd voor SponsorRing0 ?php the_title() ?>974 dagen geleden
Heineken advertentie kreeftenschaar

Eurobest schenkt Heineken titel Adverteerder van het Jaar 2016

Eurobest schenkt Heineken titel Adverteerder van het Jaar 20160 ?php the_title() ?>983 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!