Home | reclame | Olympiërs tot Winterspelen van Beijing 2022 gekleed door FILA

Olympiërs tot Winterspelen van Beijing 2022 gekleed door FILA

Geplaatst door Jeroen Veenstra in reclame op 24/02/2017 om 09:45

Olympiërs tot Winterspelen

Het Koreaanse merk FILA gaat TeamNL in de volle breedte ondersteunen. In de langjarige samenwerkingsovereenkomst met NOC*NSF verbinden zij zich tot en met de Winterspelen van Beijing 2022 met TeamNL. FILA is opvolger van Asics.

Het van oorsprong Italiaanse FILA gaat zowel de kleding voor de uitzendingen van de Nederlandse teams naar de Olympische en Paralympische Spelen verzorgen, als die van nationale teams van bonden die deel uitmaken van TeamNL en open staan voor samenwerking met FILA.

Het betreft dan eerst en vooral de zogenaamde ‘off court’ kleding pakketten. FILA staat echter ook open om waar mogelijk de meer technische, ‘on court’ kleding van de TeamNL bonden te leveren.

Het bedrijf deed goede ervaringen op met de KNSB en het nationale schaatsteam en gelooft in de mentaliteit en de kracht van sport in Nederland.

De collectie die geleverd wordt betreft naast alle Olympische en Paralympische uitzendingen van TeamNL en de nationale delegaties van de deelnemende bonden ook grote nationale projecten als Olympic Moves en de Nationale Sportweek.

Doelstelling van FILA en NOC*NSF is om TeamNL een eenduidige en herkenbare uitstraling te geven. Dat past volledig in het groeimodel van de bonden en NOC*NSF om de zichtbaarheid van TeamNL verder te versterken.

Mr. Yoon, Chairman/CEO van FILA: “FILA is een bedrijf dat gelooft in de kracht van TeamNL. De wijze waarop Nederland de sport organiseert. Met een unieke basis voor talentgroei die ervoor zorgt dat een klein land bij de beste van de wereld thuis hoort, dwingt wereldwijd respect af.”

Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: ”Met FILA hebben we een kledingpartner in huis die gelooft in de samenwerking die wij met bonden en het bedrijfsleven aangaan om gezamenlijk TeamNL te laten groeien en een duurzaam herkenbaar gezicht te geven. Zowel in Nederland als daarbuiten.”

Bert van der Tuuk, CEO Sportconfex: ”Sportconfex is sinds enkele jaren producent van FILA kleding. Onder meer het succes van de KNSB heeft FILA enthousiast gemaakt om ook NOC*NSF te gaan ondersteunen. Sportconfex is uitermate trots dat zij naast de KNSB de komende jaren ook de kleding van NOC*NSF voor onder andere de Olympische Zomer- en Winterspelen mag produceren onder het label van FILA.”

Tags

FILAFILA KNSBKNSB SportconfexSportconfex sponsorsponsor NOC*NSFNOC*NSF teamnlteamnl marketingmarketing

Comments

Kenmerken

Motivaction vindt dat oogst aan activatiecampagnes rond Olympische Spelen tegenviel. Samsung (SmartSuit), KPN (schaatsstoel) en Gazelle meest gewaardeerd.

Olympische campagnes van Samsung, KPN en Gazelle het meest gewaardeerd

Olympische campagnes van Samsung, KPN en Gazelle het meest gewaardeerd0 ?php the_title() ?>492 dagen geleden
De KNVB wordt de komende vijf jaar gekleed door Cavallaro Napoli. Het Nederlandse kledingmerk, met Italiaanse roots, is de nieuwe formal wear partner van de KNVB. Cavallaro gaat de directie en de complete staf van de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen voorzien van geheel op maat gemaakte kleding. Naast de KNVB werkt het kledingmerk ook samen met AZ en Arsenal.

Cavallaro Napoli kleedt het Nederlands elftal

Cavallaro Napoli kleedt het Nederlands elftal0 ?php the_title() ?>515 dagen geleden
'Door kinderen te stimuleren te schaatsen, vergroten we de kans dat de nieuwe Sven Kramer ontdekt wordt,' zegt Mark Versteegen, directeur sponsoring van KPN

KPN ontwikkelt hypermoderne schaatsstoel om nieuwe Sven Kramer te ontdekken

KPN ontwikkelt hypermoderne schaatsstoel om nieuwe Sven Kramer te ontdekken0 ?php the_title() ?>577 dagen geleden
Shorttrackers Sjinkie Knegt en Suzanne Schulting schaatsen op de Olympische Winterspelen in PyeongChang met het Samsung SmartSuit. Het innovatieve schaatspak berekent de afstand van de heupen tot het ijs. Als hun houding niet optimaal is, kan de coach een trilling versturen die de rijder direct bij de pols voelt. Zo kan de schaatser zijn houding onmiddellijk aanpassen.

Samsung helpt shorttrackers naar Olympisch goud 

Samsung helpt shorttrackers naar Olympisch goud 0 ?php the_title() ?>591 dagen geleden
ASICS Amsterdam Vondelpark

ASICS haalt sport letterlijk de winkel in

ASICS haalt sport letterlijk de winkel in0 ?php the_title() ?>837 dagen geleden
NN Group en Global Sports Communication presenteren het NN Running Team

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen

NN Group, Nike en Global Sports Communication brengen wereldtop langeafstandslopers samen0 ?php the_title() ?>863 dagen geleden
PwC Kijkgedrag sportliefhebbers leidt tot nieuwe partnerships in medialand

Kijkgedrag sportliefhebbers leidt tot nieuwe partnerships in medialand

Kijkgedrag sportliefhebbers leidt tot nieuwe partnerships in medialand0 ?php the_title() ?>865 dagen geleden
Een hardloper in Rotterdam geholpen door Nationale Nederlanden en Atletiekunie

Nationale-Nederlanden en Atletiekunie helpen hardlopers

Nationale-Nederlanden en Atletiekunie helpen hardlopers0 ?php the_title() ?>889 dagen geleden
Krajicek Foundation

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership0 ?php the_title() ?>905 dagen geleden
Max Verstappen

Ziggo Sport en Max Verstappen continueren samenwerking

Ziggo Sport en Max Verstappen continueren samenwerking0 ?php the_title() ?>906 dagen geleden
Juzzt football

Juzzt Football gebruikt Gracenote Sports data voor carrièreplanning voetballers

Juzzt Football gebruikt Gracenote Sports data voor carrièreplanning voetballers0 ?php the_title() ?>912 dagen geleden
MissPublicity Rotterdam Topsport

MissPublicity en Rotterdam Topsport tekenen media partnership

MissPublicity en Rotterdam Topsport tekenen media partnership0 ?php the_title() ?>912 dagen geleden
Ruiters Bavaria

Bavaria 0.0 start eerste commerciële ploeg in paardensport

Bavaria 0.0 start eerste commerciële ploeg in paardensport0 ?php the_title() ?>914 dagen geleden
Zwemmen zwembad

Sportbonden bedienen individuele fans op digitale kanalen

Sportbonden bedienen individuele fans op digitale kanalen0 ?php the_title() ?>914 dagen geleden
Ajax eRoom

Speciale eRoom voor jonge fans bij Ajax

Speciale eRoom voor jonge fans bij Ajax0 ?php the_title() ?>919 dagen geleden
Excelsior juichen

Sponsoren kiezen voor Excelsior Rotterdam en RKC Waalwijk

Sponsoren kiezen voor Excelsior Rotterdam en RKC Waalwijk0 ?php the_title() ?>920 dagen geleden
Olympic channel interview

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband

IOC en Alibaba Group lanceren langdurig samenwerkingsverband0 ?php the_title() ?>940 dagen geleden
Fifa 2016 Xbox one

Eredivisieclubs krijgen allemaal Fifa-speler in officiële E-Divisie

Eredivisieclubs krijgen allemaal Fifa-speler in officiële E-Divisie0 ?php the_title() ?>941 dagen geleden
Feyenoord in de kuip

Feyenoord eigenlijk helemaal niet zo Rotterdams

Feyenoord eigenlijk helemaal niet zo Rotterdams0 ?php the_title() ?>944 dagen geleden
NFL football

Zien wat American Footballers zien in de Super Bowl

Zien wat American Footballers zien in de Super Bowl0 ?php the_title() ?>947 dagen geleden
Rotterdam Ahoy

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy blijven tennissen

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy blijven tennissen0 ?php the_title() ?>947 dagen geleden
Marathon van Rotterdam

Rotterdam Topsport gaat samenwerking aan met Tamoil en Unica Technisch Beheer

Rotterdam Topsport gaat samenwerking aan met Tamoil en Unica Technisch Beheer0 ?php the_title() ?>963 dagen geleden
Schaatsen Thialf

Netwerk Thialf toekomstproof dankzij sponsor KPN

Netwerk Thialf toekomstproof dankzij sponsor KPN0 ?php the_title() ?>963 dagen geleden
Gijsbregt Brouwer

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen

Gijsbregt Brouwer: De ballon van influencer marketing gaat leeg lopen0 ?php the_title() ?>970 dagen geleden
Lippensofa

KPN hoofdsponsor tentoonstelling Gek van surrealisme

KPN hoofdsponsor tentoonstelling Gek van surrealisme0 ?php the_title() ?>976 dagen geleden
KPN schaatsen

KPN rijdt geen scheve schaats als sponsor van het jaar

KPN rijdt geen scheve schaats als sponsor van het jaar0 ?php the_title() ?>994 dagen geleden
Kinder voetbalwedstrijd

Amsterdam weert kindermarketing bij sportevenementen

Amsterdam weert kindermarketing bij sportevenementen0 ?php the_title() ?>998 dagen geleden
The lion King musical AFAS

AFAS Software verlengt sponsorschap AFAS Circustheater

AFAS Software verlengt sponsorschap AFAS Circustheater0 ?php the_title() ?>999 dagen geleden
Zes dagen wielrennen

Zes dagen wielrennen tussen Wooning Keukens en Badkamers

Zes dagen wielrennen tussen Wooning Keukens en Badkamers0 ?php the_title() ?>1027 dagen geleden
Jumbo Max Verstappen

Max Verstappen rijdt nog even door voor Jumbo

Max Verstappen rijdt nog even door voor Jumbo0 ?php the_title() ?>1034 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!