Home | sponsoring | Faberyayo en Steven van Lummel met Fujifilm instax in Tokyayo

Faberyayo en Steven van Lummel met Fujifilm instax in Tokyayo

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 25/05/2018 om 12:32

Fujifilm lanceert de nieuwe instax SQ6, het nieuwste model instant camera met vierkante film sluit naadloos aan op een generatie die graag momenten en verhalen met analoge fotografie creëert. De lancering is daarom tevens de start van een samenwerking met Pepijn Lanen (Faberyayo) en zijn creatieve zielsverwant Steven van Lummel. Beide zijn heavy user instax fans van het eerste uur. Ze maakten - met de support van Fujifilm instax - een collector’s item reisverslag van hun reizen naar Japan, onder andere voor het programma Tokyayo van Viceland. Het eerste exemplaar van het boek ‘Tokayo. The adventures of Steev and Yayo in Tokyo’ is door Pepijn aan Steven overhandigd tijdens het officiële release event van de SQ6.

Fujifilm lanceert de nieuwe instax SQ6, het nieuwste model instant camera met vierkante film sluit naadloos aan op een generatie die graag momenten en verhalen met analoge fotografie creëert. De lancering is daarom tevens de start van een samenwerking met Pepijn Lanen (Faberyayo) en zijn creatieve zielsverwant Steven van Lummel. Beide zijn fans en gebruikers van Instax. Ze maakten – met de support van Fujifilm instax – een collector’s item reisverslag van hun reizen naar Japan, onder andere voor het programma Tokyayo van Viceland. Het eerste exemplaar van het boek ‘Tokayo. The adventures of Steev and Yayo in Tokyo’ is door Pepijn aan Steven overhandigd tijdens het officiële release event van de SQ6. Het boekwerk is vormgegeven door studio The Future.

Na het enorme succes van de instax mini 9 in Nederland – in 2017 alleen al werden er meer dan 150.000 verkocht – wil het merk met de SQ6 op een makers-mentaliteit inspelen en een nieuwe doelgroep aanspreken,” zegt Raymon Luijks van Fujifilm instax.

In opdracht van Fujifilm onderzocht trend researcher Hortense Koster van Trndmrkr waarom instant fotografie onder millennials zo’n enorm succes is: ”Jong-volwassenen zijn zich hyperbewust van de consequenties van onder andere social media verslaving. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er een opkomende hang is naar een digital detox en offline ervaringen.”

Tags

pepijn van lanenpepijn van lanen studio The Futurestudio The Future FaberyeyoFaberyeyo InstaxInstax FujifilmFujifilm

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!