Home | sponsoring | Ellen Hoog richt zich in YouTube-serie op sport- en foodtrends

Ellen Hoog richt zich in YouTube-serie op sport- en foodtrends

Geplaatst door Jeroen Veenstra in sponsoring op 11/01/2018 om 17:39

Samsung steunt Ellen Hoog bij de realisatie van haar Passion Project. In de YouTube-serie Plan E probeert ze allerlei trends uit.

Voormalig tophockeyster Ellen Hoog lanceert haar eigen YouTube-serie Plan E. In de twaalf afleveringen van deze serie reist Ellen onder andere af naar food- en sportmekka Los Angeles. “In LA is iedereen​ ​​​24/7​​ ​met​ gezondheid​ ​bezig. Daardoor ontstaan er ontzettend veel ​trends​. Ik wist dus al snel waar ik mijn eerste YouTube-serie wilde opnemen,” zegt ze. In een toegankelijke en luchtige stijl neemt Ellen haar kijkers mee in haar wereld. Zo komen zij erachter hoe Ellen fit blijft, ook na het aan de wilgen hangen van haar hockeystick.

In de YouTube-serie Plan E probeert Ellen Hoog allerlei trends uit en interviewt zij de trainers, coaches en mensen achter de trends. Zo interviewt zij in de eerste aflevering Nelleke Verkaart van Het Gymlokaal en beoefent zij de sporten Rocycle, Movement en kickboksen. De serie is toegankelijk voor iedereen: of je nu recreatief of professioneel sport, óf net als Ellen net je sportloopbaan beëindigd hebt en toch in shape wilt blijven. In de serie gebruikt Ellen Hoog de wearables van Samsung om bij te houden wat haar hartslag is, hoever ze is gegaan en hoeveel calorieën ze verbrandt. Ook gebruikt ze de Galaxy Note8 om alles vast te leggen voor haar sociale media.

“Ellen is een aanstekelijke presentatrice, je krijgt echt zin om met haar mee op ontdekking te gaan,” zegt Roos Bulder, Senior Manager Marketing Communications. “Het ​gaat​ ​bij haar ​niet​ ​om​ ​de​ ​perfecte oefening​,​ ​maar​ ​om​ ​plezier​ ​in​ ​sporten. Door haar expertise én toegankelijkheid is ze een perfecte ambassadrice voor onze producten. Met​ Plan E ​boren​ ​we​ ​een​ ​niche​ ​aan​ ​op​ ​YouTube. Er​ ​zijn​ ​genoeg​ ​kook-,​ ​fitness​- ​en​ ​health​kanalen op YouTube,​ ​maar​ ​niet één​​ ​is​ ​opgezet​ ​als​​ ​content​serie.​ Bovendien is het natuurlijk ook gewoon ontzettend interessant om te volgen hoe een topsporter in vorm blijft wanneer ze haar loopbaan beëindigt.”

Samsung steunt Ellen Hoog bij de realisatie van haar Passion Project. Eerder realiseerde modeblogger @MoreStyleThanFashion in Rotterdam als Passion Project al een Nederlandse Pink Wall in de Rotterdamse Hofbogen, die was geïnspireerd op de Instagram-hit van de Paul Smith in Los Angeles. De YouTube-serie van Ellen Hoog kwam tot stand in samenwerking met IMA (Influencer Marketing Agency)

Tags

Nelleke VerkaartNelleke Verkaart Plan EPlan E Galaxy Note8Galaxy Note8 Paul SmithPaul Smith @MoreStyleThanFashion@MoreStyleThanFashion Influencer Marketing AgencyInfluencer Marketing Agency HockeyHockey Los AngelesLos Angeles Ellen HoogEllen Hoog YouTubeYouTube SamsungSamsung

Comments

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!