Home | retail | De Bijenkorf wordt ontmoetingsplaats voor happn

De Bijenkorf wordt ontmoetingsplaats voor happn

Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 22/01/2018 om 14:54

Hello Beautiful is de nieuwe campage van De Bijekorf. De boodschap is dat iedereen mooi en bijzonder is. Onderdeel van de campagen is een samenwerking met dating app happn. In aanloop naar Valentijnsdag brengt de Bijenkorf de online- en de fysieke wereld samen. Op 14 februari kunnen gebruikers van de app elkaar ontmoeten tijdens happn hour bij de ontmoetingsplaats in de Bijenkorf. 

Hello Beautiful is de nieuwe campagne van De Bijenkorf. De boodschap is dat iedereen mooi en bijzonder is. Onderdeel van de campagne is een samenwerking met dating app happn. In aanloop naar Valentijnsdag brengt de Bijenkorf de online- en de fysieke wereld samen. Op 14 februari kunnen gebruikers van de app elkaar ontmoeten tijdens happn hour bij de ontmoetingsplaats in De Bijenkorf. 

De campagne Hello Beautiful gaat over diversiteit en de schoonheid van ieder mens. De Bijenkorf moedigt mensen aan zichzelf en elkaar vaker een compliment te geven. Iedereen is mooi en bijzonder en dat moet gevierd worden. Klanten krijgen bijvoorbeeld bij elke aankoop in de winkel en bij hun online bestelling een kaart en de mogelijkheid een ander een compliment te geven. Ook via deBijenkorf.nl is er de mogelijkheid voor het geven van een compliment.

Daarnaast is er in de etalages een verscheidenheid aan mensen te zien en zijn deze beelden middels een tentoonstelling zichtbaar in het trappenhuis van de Bijenkorf Amsterdam.

Fotograaf Anne Claire de Breij maakte de beelden en video voor deze campagne: “Hello Beautiful sprak me meteen aan, ik sta vierkant achter deze positieve boodschap die draait om het zien van schoonheid in al zijn diversiteit en dat heb ik vastgelegd.”

Happn, opgericht in 2014, is een dating app met in Nederland 700.000 gebruikers. Happn gebruikers zien in de app andere personen wiens paden ze gekruist hebben. Zodra beide elkaar liken ontstaat er een crush. Vanaf 22 januari kunnen gebruikers van happn het profiel van de Bijenkorf liken waarna zij een uitnodiging krijgen voor een drankje. Op 14 februari is er van 17.00 tot 19.00 in alle winkels van de Bijenkorf een happn hour.

Tags

Anne Claire de BreijAnne Claire de Breij HappnHappn BijenkorfBijenkorf

Comments

Kenmerken

Tim Kok, bedenker en oprichter van Twinqh: ''Twinqh is zeer zeker niet de eerste zakelijke netwerk app en in dat opzicht niet uniek. Wat Twinqh wel uniek maakt is hoe de app ondernemers en zakelijke professionals bij elkaar brengt. Twinqh is de enige zakelijke netwerk app die op basis van locaties zakelijke matches probeert te maken en op die manier het regionaal ondernemerschap wil bevorderen. Twinqh is hiermee een soort mix tussen Linkedin en Happn.''

Nieuwe zakelijke netwerk app Twinqh vindt potentiële zakenrelaties in de buurt

Nieuwe zakelijke netwerk app Twinqh vindt potentiële zakenrelaties in de buurt0 ?php the_title() ?>442 dagen geleden
Meetic Group, in Nederland bekend van marktleider in online daten Lexa, introduceert Ourtime, een nieuwe datingservice gericht op 50-plusser.

Een Lexa voor de 50-plusser!

Een Lexa voor de 50-plusser!0 ?php the_title() ?>457 dagen geleden
The Inner Circle breidt uit naar San Francisco, Toronto en Los Angeles. Ook kondigt de selectieve datingapp, die ambitieuze en gelijkgestemde singles verbindt, aan inmiddels over 900.000 leden te beschikken. Hiermee is The Inner Circle het grootste datingplatform uit Nederland.

The Inner Circle breidt uit naar San Francisco, Toronto en Los Angeles

The Inner Circle breidt uit naar San Francisco, Toronto en Los Angeles0 ?php the_title() ?>467 dagen geleden
Modeketen Ba&sh opent een eerste winkel in Nederland aan de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Ba&sh is een merk van Barbara Boccara en Sharon Krief. Hun kleding is sinds de herfst van 2017 al in Nederland verkrijgbaar in vestigingen van de Bijenkorf.

Ba&sh huurt eerste winkel in Nederland aan P.C. Hooftstraat

Ba&sh huurt eerste winkel in Nederland aan P.C. Hooftstraat0 ?php the_title() ?>515 dagen geleden
EyeDate 'Wil je iemand écht leren kennen, kijk dan in de ogen!' Dat vindt Specsavers en daarom lanceert de opticien een nieuwe dating app: EyeDate. In de mobiele app van de oogzorgspecialist kan puur op basis van iemands ogen een mogelijke soulmate worden gevonden. Vanaf 1 juni 2018 is de app gratis te downloaden en te gebruiken op alle devices. 

Specsavers lanceert EyeDate app

Specsavers lanceert EyeDate app0 ?php the_title() ?>515 dagen geleden
De Bijenkorf heeft nieuwe fashion campagne: Straat Couture, laten fotograferen door talent Lois Cohen, diversiteit is een belangrijk element in haar werk.

De Bijenkorf gaat straat

De Bijenkorf gaat straat0 ?php the_title() ?>528 dagen geleden
Het assortiment van de Bijenkorf is uitgebreid met een groot aantal merken, waarvan aantal exclusief voor Nederland zoals Aimn, Beghe, Gum en Rag & Bone.

Off-white, Marc Jacobs, Aim’n, Pockies en Beaumont Amsterdam ook bij De Bijenkorf

Off-white, Marc Jacobs, Aim’n, Pockies en Beaumont Amsterdam ook bij De Bijenkorf0 ?php the_title() ?>536 dagen geleden
In typische Sixt-stijl is het autoverhuurbedrijf vanwege Valentijn een internationale campagne gestart met als onderwerp: Valentine's Day Fairytale.

Sixt stuurt Valentijn naar oude liefde

Sixt stuurt Valentijn naar oude liefde0 ?php the_title() ?>554 dagen geleden
Datingservice Lexa.nl gaat singles matchen op basis van persoonlijke muziekvoorkeur. De integratie van Spotify plug-in  is onderdeel van de eind december gelanceerde nieuwe merkcampagne: Little Details, Great Stories. Lexa.nl wil online daten daarmee weer persoonlijk maken.

Lexa matcht singles met Spotify

Lexa matcht singles met Spotify0 ?php the_title() ?>576 dagen geleden
eve Sleep opent eerste pop-up store in Nederland bij de Bijenkorf in Rotterdam. De ruimte is volledig aangekleed met gehele collectie van design producten.

Online matrassen bedrijf eve Sleep opent pop-up store bij de Bijenkorf

Online matrassen bedrijf eve Sleep opent pop-up store bij de Bijenkorf0 ?php the_title() ?>579 dagen geleden
Mobiele dating-app happn heeft reputatiemanagementbureau FinchFactor aangesteld als PR-partner voor de Nederlandse markt.

FinchFactor en happn hebben een date

FinchFactor en happn hebben een date0 ?php the_title() ?>618 dagen geleden
Nieuwe cosmetica-afdeling van de Bijenkorf Rotterdam is nu 1300 m2. Er zijn ook twee ruimtes gecreëerd waar op afspraak beautybehandelingen mogelijk zijn.

De Bijenkorf Rotterdam opent grootste cosmetica-afdeling van Nederland

De Bijenkorf Rotterdam opent grootste cosmetica-afdeling van Nederland0 ?php the_title() ?>621 dagen geleden
De Bijenkorf Utrecht heeft nieuwe designermerken als Balenciaga, Céline en Loewe toegevoegd aan het aanbod en de cosmetica-afdeling is vergroot.  

De Bijenkorf Utrecht breidt designer aanbod uit met vele nieuwe merken

De Bijenkorf Utrecht breidt designer aanbod uit met vele nieuwe merken0 ?php the_title() ?>625 dagen geleden
De Bijenkorf heeft de deels interactieve etalages voor het feestseizoen onthuld. Door een druk op knop maakt men een foto van zichzelf of iets gaat bewegen!

Interactieve etalages bij de Bijenkorf

Interactieve etalages bij de Bijenkorf0 ?php the_title() ?>645 dagen geleden
YoungCupido YoungCapital Happn Tinder dating-app

Solliciteert YoungCapital naar een 1 april grap met introductie van eigen dating-app?

Solliciteert YoungCapital naar een 1 april grap met introductie van eigen dating-app?0 ?php the_title() ?>870 dagen geleden
Google Cupido

Google speelt voor Cupido

Google speelt voor Cupido0 ?php the_title() ?>918 dagen geleden
Anna Nooshin

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip

Anna Nooshin en Koen Kardashian verklaren hun liefde aan de videoclip0 ?php the_title() ?>920 dagen geleden
Bol.com pakket

Geef jezelf voor Valentijnsdag cadeau via Bol.com

Geef jezelf voor Valentijnsdag cadeau via Bol.com0 ?php the_title() ?>920 dagen geleden
Brand image lexa

Lexa.nl garandeert een Valentijn op Valentijnsdag van volgend jaar

Lexa.nl garandeert een Valentijn op Valentijnsdag van volgend jaar0 ?php the_title() ?>921 dagen geleden
Rose de bloemist

Leidenaren meest romantisch, gebaseerd op bestellingen

Leidenaren meest romantisch, gebaseerd op bestellingen0 ?php the_title() ?>921 dagen geleden
Valentine

Wenskaartengigant Hallmark introduceert Dr. Valentijn

Wenskaartengigant Hallmark introduceert Dr. Valentijn0 ?php the_title() ?>922 dagen geleden
Spotify muziek luisteren

Spotify wordt zeer persoonlijk met gebruikersdata

Spotify wordt zeer persoonlijk met gebruikersdata0 ?php the_title() ?>985 dagen geleden

Gratis Nieuwsbrief

Dagelijks wordt er een nieuwsbrief verzonden vol actuele artikelen, interessante interviews en nog veel meer! Meld u gratis aan!